سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

از آنجایی که فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی جزو اقلام مصرفی بوده و برای بهبود عملکرد باید هر چند وقت یکبار تعویض شود، لذا اگر دستگاه خود را از مراکزی تهیه کنید که بعد ها به عنوان خدمات پس از فروش امکان تهیه ی فیلتر های جدید با همان کیفیت اولیه را برایتان فراهم کنند، بسیار بهتر است. بهتر است این دستگاه را از فروشگاه های معتبر خریداری کنیم. به همین دلیل بهتر است از شرکتی معتبر و رسمی برای خرید دستگاه آب تصفیه کن استفاده کنید. حد اقل یک موضوع از آلودگی هایی که در بالا مطرح شد، با اختراع دستگاه تصفیه آب آشامیدنی حل شد و کسانی که از دستگاه های تصفیه آب استفاده می کنند، در مقابل با مشکلات و بیماری هایی که ناشی از آلودگی آب می باشد در امان هستند. برای آشنایی با برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و هم چنین مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید. کشور تایوان از جمله بهترین و فعالترین کشورها در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب در دنیا میباشد. تمامی دستگاه های تصفیه آب این کشور از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تائیدیه ها و گواهینامه های معتبر بین المللی میباشند.

تمامی این خدمات تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر را از نمایندگی مجموعه گوارا انجام دهید. ساخت تمام قطعات و اجزای دستگاه تصفیه آب تایوانی پرو لاین با جدیدترین تکنولوژی های دنیا صورت گرفته و در تمامی آنها از متریال های با کیفیت و دوستدار محیط زیست استفاده شده است. همچنین در برخی دیگر از این ناحیه ها که دارای آب مناسب هستند استفاده از آب شیرین کن اهای خانگی به روش RO رواج زبادی دارد. همچنین این محصولات گواهینامههای معتبر بینالمللی مانند تأییدیههای NFS و Quality Water را دارند و به همین خاطر آب را با بهترین کیفیت تصفیه کرده و استاندارد هستند. تصفیه آب ها ی6 مرحله ای ، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز از محصولات سی سی کا می باشد. ممکن است به اشتباه فکر کنیم که محصولات گرانتر کارایی بیشتری دارند. ادرات و شرکت ها از جمله این موارد بود که توصیه می کنیم اگر حدود 10 نفر پرسنل دارند دستگاهی با ظرفیت 400 گالن را خریداری کنید. شما با اندازه گیری در رابطه با این که سایز دستگاه تصفیه آب شما باید چه مقدار باشد، میتوانید در رابطه با ابعاد دستگاهی که میخواهید خریداری کنید، راحتتر تصمیم بگیرید.!

حال شما برای خرید چنین دستگاهی که موردنیاز افراد بیشتری است، نیاز به آگاهی کاملی دارید. معمولا اصنافی که برای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی اقدام میکنند شامل: رستوران ها، شرکت ها، آزمایشگاه ها، صنایع دارویی شده و در دستگاه های یخ ساز، برج های خنک کن و پیش تصفیه سیستم های تولید آب مقطر نیز به کار برده می شود. این دستگاه ها بدون مخزن فاقد سیستم خروج فاضلاب و شیر کنترل می باشند و طی 5 الی 7 مرحله فیلتر پشت سر هم آب را تصفیه می کنند. معمولاً دستگاه تصفیه آب برند های معتبر توسط برخی از سودجویان کپی میشود و با همان اسم ولی کیفیت بسیار ضعیف وارد بازار شده و به فروش می رسند. دستگاه های فراوانی هستند که ساخت ایران و تایوان بوده و میتوانند پاسخگوی نیاز شما باشند. دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای رویال ساخت کشور چین بوده و در آن متریال با کیفیتی به کار رفته است، این دستگاه کم حجم و کاربردی طراحی شده تا فضای زیادی را اشغال نکند. این فیلتر به حذف ذرات درشت موجود در آب میپردازد. این دستگاه در انتهای مسیر لولهکشی آب نصب میشود، آب پس از عبور از آن تصفیه شده و آب سالم و بهداشتی از آن خارج میشود.

آن دسته از دستگاه هایی که ویژگی ها و قابلیت های بیشتری دارند را شما می توانید در ساختمان هایی که مقدار آب آشامیدنی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد نصب کنید. این نوع فیلترها کمک می کنند تا آبی که از مخزن مورد استفاده قرار می گیرد به هیچ وجه طعم و بوی ماندگی نداشته باشد. فروشگاه گوارا ، به عنوان نمایندگی سافت واتر ، با توجه به نوع دستگاه تصفیه آب شما، فیلترهای اصلی و اورجینال خود دستگاه را به شما ارائه می دهند. دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی ظرفیت بیشتری دارند و به طور معمول انواع آن با برندهای مختلف در مقادیر 200 گالن (800 لیتر)، 400 گالن(1600 لیتر) و 500 گالن(2000 لیتر) در فروشگاه گوارنوش به فروش میرسد. هزینه خرید دستگاه تصفیه آب چقدر است؟ از آنجایی که این دستگاه قیمت بیشتری دارد توصیه کارشناسان گوارنوش به شما این است که هرگز دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را بدون مشاوره خریداری نکنید! لذا استفاده از سیستم های تولید آب های صنعتی RO برای پایین آوردن EC آب در کنار این دستگاه ها بسیار اهمیت دارد. انتخاب یک سیستم تصفیه بر اساس مدل، تکنولوژی و میزان آبی که خانواده شما به آن نیاز دارد میتواند از هزینه اضافی جلوگیری کند.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی