سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

سرویس تجهیزات اتاق کنفرانس

جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲، ۰۸:۴۶ ق.ظ


در سال های اخیر خدمات تجهیز سالن کنفرانس و آمفی تئاترها از شکل سنتی خود فاصله گرفته و به سیستم های دیجیتال و کنترل مرکزی با استفاده از فناوری های مدرن روی آورده اند. یکی از موارد مهمی که در تجهیز اتاق کنفرانس باید به آن توجه کرد. کنترل مرکزی، مستندسازی، سهولت کار و توانایی برقراری ارتباط با سایر قسمت های سالن.

بسته به اندازه اتاق کنفرانس و هدف آن، یک سیستم ویدئویی مناسب در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، تصویر یک بلندگو را می توان بر روی صفحه نمایش LCD و تصاویر کامپیوتر را می توان با استفاده از دیتا پروژکتور روی صفحه نمایش داد.

سیستم ضبط و پخش

دو دستگاه VCR و یک سیستم DVD/DVR/VCDPlayer برای پخش تصویر استفاده می شود. اگرچه استفاده از سیستم های VCR روز به روز در حال کاهش است، اما این سیستم ها عموما در اتاق های کنفرانس نصب می شوند. به غیر از این دو از سیستم های دیگری نیز برای انتقال تصاویر در سالن استفاده می شود مانند:

سیستم ویدئو کنفرانس

خروجی RGB پورت لپ تاپ به پورت VSP

دوربین های ویدئو کنفرانس

سیستم کنفرانس صوتی توسط دوربین

سیستم های صوتی برای تجهیزات کنفرانس

صوتی از بازیکنان VCR و سیستم های رایانه ای ، پخش کننده های DVD/DVR/VCD ، پخش کننده های کاست و گردنبندهای بی سیم یا میکروفن های دستی متصل به میکسرهای تقویت کننده از طریق بلندگوهای اتاق شنیده می شود.

سیستم جمع آوری فیلم و دوربین فیلمبرداری

این سیستم شامل دوربین‌ها، میکروفون‌ها، سیستم‌های انتقال تصویر کامپیوتری و CODEC می‌باشد که قابلیت‌های اتاق کنفرانس زیر را ارائه می‌دهد:

کنفرانس های ویدئویی زنده با 6 چشم به طور همزمان ایجاد کنید

امکان ارسال همزمان صدا، تصویر و صفحه نمایش کامپیوتر

مستندات سمعی و بصری بدون اپراتور

در این سیستم زمانی که فرد کلید میکروفون کنفرانس را فشار می دهد تا صحبت کند، دوربین ها به طور خودکار بدون نیاز به اپراتور به سمت او می چرخند. خروجی سیستم برای ضبط به یکی از سیستم های VCR یا DVR وصل شده است.

سیستم مدیریت مرکزی نیکان در تجهیز سالن کنفرانس

کنترل تمامی تجهیزات مورد نیاز برای اتاق کنفرانس دشوار و زمان بر است و اپراتور نمی تواند بلافاصله دستورات کنترل تجهیزات را در زمان مورد نیاز اجرا کند. به همین دلیل استفاده از سیستم کنترل مرکزی ضروری است.

این سیستم کنترل تجهیزات اتاق نشیمن را با استفاده از کنترلر LCD قابل حمل مجهز به صفحه نمایش لمسی آسان می کند. ویژگی های سیستم کنترل مرکزی عبارتند از:

کنترل کلیه تجهیزات سمعی و بصری مانند آمپلی فایر، پلاسما، ویدئو پروژکتور، ویدئو کنفرانس، VHS و...

در زمان بسته شدن و مهتاب

پنجره های اتاق نشیمن را باز و بسته کنید

صفحه ویدئو پروژکتور را بالا و پایین بیاورید

تنظیم گرما و سرماخوردگی سیستم آب و هوا

همچنین با توجه به قابلیت Logic Programming این سیستم می توانید چندین عملیات را همزمان با فشار یک دکمه انجام دهید. به عنوان مثال، با تنظیم یک برنامه خاص، می توانید پروژکتور را روشن کنید، چراغ ها را خاموش کنید، پرده ها را ببندید و با لمس یک دکمه سیستم ویدئو کنفرانس را روشن کنید. سیستم کنترل مرکزی یکی از موارد مهم برای تجهیز اتاق کنفرانس است.

بالابر LCD

در تجهیزات سالن کنفرانس، آسانسوری بر روی میزهای کنفرانس و میزهای اداری تعبیه شده است تا با فشردن دکمه های بالا و پایین، از تمامی صفحه های LCD به صورت کاملا خصوصی و بدون نویز استفاده شود.

مسیر سیم کشی

وسایل لازم برای ایجاد ارتباطات برای تجهیز اتاق کنفرانس به سه قسمت تقسیم می شود:

1. مسیر سقف. کابل های صفحه نمایش و بلندگوها گنجانده شده است

2. پاس طبقه. شامل کابل های مربوط به کنفرانس صوتی، ویدئو کنفرانس، LAN، VSP و سیستم های الکتریکی می باشد.

3. گذرگاه داخل یک میز کنفرانس که از کف آن تغذیه می شود

فناوری های صدا در تجهیز سالن های کنفرانس

مهندسی صدا یکی از مهمترین مراحل در تجهیز اتاق کنفرانس است. هیجان یا بی حوصلگی شرکت کنندگان در حین سخنرانی یا اجرا به صداگذاری انجام شده در اتاق کنفرانس بستگی دارد. هنگام استفاده از اتاق های کنفرانس، صداها باید ویژگی های متفاوتی داشته باشند. در موسیقی صدا باید واضح، پاسخگو و جادار باشد و با ایجاد تعادل در صدا از مشکلاتی مانند لرزش یا اکو جلوگیری شود.

یک اتاق کنفرانس چند منظوره باید مستطیل شکل باشد که برای پخش صحیح صدا به 8 متر مکعب فضا برای هر صندلی نیاز دارد. در سالن های موسیقی ویژه این اندازه به 10 متر مکعب افزایش می یابد.

هنگام استفاده از سازهای آکوستیک که صدا منتشر می کنند و طنین انداز می شوند زوایای قائم باید در هر بخش گنجانده شود، برای مثال، میله متقاطع در پشتی باید در یک زاویه معکوس تنظیم شود تا صدا به دورترین صندلی منعکس شود. و از انعکاس صدا بر روی دیوار پشتی اتاق جلوگیری می کند.

دیوارهای پشتی و کناری سالن های کنفرانس باید دارای پوشش مناسب با جذب عالی در فرکانس های متوسط ​​و بالا باشد. برای این منظور، BAD RPGPANELS نوع مناسبی از پوشش دیوار است. کف سالن ها باید سفت باشد و صدا را منعکس کند. راهروها نیز با فرش های کم تراکم پوشیده شده اند. سقف و دیوارهای پشتی نزدیک به مخاطب باید به جای جذب یا بازتاب صدا، صدا را منعکس و پخش کنند. این کار با قرار دادن لایه ها در داخل دیوارهای بلند و سقف سالن کنفرانس انجام می شود.

مکان شرکت کنندگان در تجهیزات اتاق کنفرانس

یکی دیگر از مهمترین مباحث مربوط به تجهیزات اتاق جلسات این بخش است. ایجاد زاویه دید مناسب برای همه شرکت کنندگان و مکان مناسب برای مدت طولانی در اتاق های کنفرانس و جلسات بسیار مهم است.

نورپردازی در تجهیزات اتاق کنفرانس

نورپردازی یکی دیگر از موضوعات مهم در چیدمان اتاق کنفرانس است که باید به نحو مطلوب انجام شود تا مخاطب بتواند تصویر واضحی از سخنران در حین اجرا و سخنرانی ببیند.

همچنین نور را مستقیماً در گوشه لنز دوربین قرار ندهید. برای این منظور ترکیب سیستم پخش فلورسنت با موج حرارتی غیرپیوسته بسیار مناسب بوده و امکان تنظیم نور را ارائه می دهد.

ظاهر نورافکن ها و چراغ ها باید با اتاق هماهنگ باشد. نور باید از دیوارها و سطوح به گونه ای پخش شود که بدون ایجاد مانع در چشم تماشاگران، تمام اشیاء و تصاویر موجود در اتاق را به وضوح نشان دهد. برای ایجاد بهترین تصویر بهتر است از لامپ هایی با CRI 80 یا بالاتر استفاده کنید.

بهتر است از نور محیط بالای میز کنفرانس استفاده کنید تا سایه افراد روی میز از بین برود.

سیستم کنترل نور در اتاق های کنفرانس باید دارای دو کلید کنترل نور مجزا باشد. یکی از آنها به سیستم WALLWASH و دیگری به چراغ های محیطی PENDING FIXTURES اختصاص داده شده است. کلیدهای کنترل باید در محل دسترسی مناسب در ورودی سالن قرار گیرند. برای تست نور مناسب اتاق می توانید از نرم افزار رندر به نام AGI32 استفاده کنید.

روش های نورپردازی سالن کنفرانس

همه چراغ ها روشن هستند؛ در این حالت، همه چراغ ها در حداکثر بازده هستند. این حالت در کنفرانس هایی که از تابلوهای نمایش بصری استفاده می کنند استفاده می شود.

فقط دستگیره ها؛ این حالت برای کنفرانس هایی که فقط مذاکرات و کارهای اداری انجام می شود مناسب است.

نور محیط آویز 25%; این حالت برای کنفرانس هایی که فقط از تصاویر پروژکتور استفاده می شود مناسب است.

این شرکت مشاوره و راهنمایی مورد نیاز خود را برای انتخاب تجهیزات مناسب به شما می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات سالن کنفرانس، تجهیزات سالن کنفرانس، اتاق کنفرانس، سالن های آمفی تئاتر، قیمت، عملکرد و غیره را می توانید در تلفن های ما در دسترس قرار دهید.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی