سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

گسکت های لاستیکی چه تولیداتی هستند؟

پیش از آنکه بخواهیم به ذکر همه چیز راجع به گسکت لاستیکی بپردازیم، ابتدا خواهان تعریف لغوی این محصول هستیم. با گسترش دایره دانش در این زمینه، شما قادر به انتخاب محصولات باکیفیت تری خواهید بود. بنابر این بهتر است برای کسب اطلاعات بیش تر در این رابطه، ابتدا به تعریفی کلی از این محصول بپردازید. اصولا انواع گسکت که در برخی از منابع به آن درزگیر نیز گفته می شود، وظیفه پوشاندن درزهای باز را به عهده دارند. به عنوان مثال گرفتن درز هایی که در میان دو شیء و یا دو جسم به وجود آمده است، از اصلی ترین وظایف این محصولات به شمار می آید.
در برخی از منابع خارجی، گسکت لاستیکی را وسیله ای برای پوشاندن درزهای اضافی دوچرخه می دانند. یعنی کاربردهای این محصول تنها به استفاده در ساختار داخلی دوچرخه محدود می شود. با این حال کاربردهای متنوع دیگری نیز برای این تولیدات ذکر شده که در بخش های بعدی به طور کامل به آن ها می‎پردازیم.

گسکت لاستیکی دارای چه کاربردهایی است؟

کاربرد گسکت لاستیکی مانند سایر اجزای ضروری واسطه ای، برای پیشبرد اهداف صنعتی است. در این زمینه می توان با تفکیک به اجزای مختلف صنعت، کاربرد این وسیله مهم و ضروری را برای افراد شرح داد. در این بخش خواهان بررسی کاربردها و وظایف گوناگون این تولیدات در صنایع مختلف هستیم. پس برای کسب آگاهی در این رابطه، بهتر است ما را تا پایان این بخش همراهی کنید.
به طور کلی کاربرد عمده گسکت لاستیکی، در زمینه آب بندی درزهای مختلف است. به عنوان مثال، برخی از این محصولات در زمینه آب بندی انواع سر سیلندر ها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی دیگر از نمونه های خاص این تولیدات را نیز برای استفاده در پیستون ها خریداری می کنند. رایج ترین کاربردهای گسکت در کشور ما به صنعت خودرو سازی و صنایع مرتبط با آن تعلق دارد. گسکت ها در انواع مختلفی شاخته می شوند. از جمله انواع آن ها می توان به گسکت منجید دار و گست هایی با متریال EPDM اشاره کرد. در بخش بعدی به بررسی انواع گسکت لاستیکی در صنعت می پردازیم.

همه چیز راجع به گسکت لاستیکی
 

بررسی انواع گسکت لاستیکی در صنعت

  • گسکت لاستیکی ضد حرارت: یکی از رایج ترین نمونه های گسکت، گونه نسوز و ضد حرارت این محصولات است. این نمونه را می توان در محیط هایی که درجه حرارت آن ها بسیار بالاست و احتمال ذوب قطعات وجود دارد استفاده کرد. کاربردهای ویژه این محصولات، در صنایع شیمیایی، فولاد سازی و سایر صنایع دیده می شود.
  • گسگت لاستیکی مکانیکی: این محصول را نیز همانطور که اشاره کردیم، در صنایعی مانند صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار می دهند. این نمونه، رایج ترین و مرسوم ترین نمونه گسکت در بازارهای تولیدی داخلی و خارجی است.

فروش گسکت به صورت فله ای و عمده

اصولا خرید گسکت لاستیکی به صورت عمده و فله، موجب کسب سود در زمینه خرید می شود. به همین دلیل نیز بسیاری از خریداران به دنبال خرید عمده محصولات نامبرده هستند. مجموعه کار اندیش، یکی از قدرتمند ترین مجموعه ها در زمینه فروش عمده انواع گسکت به شمار می آید. این مجموعه به دلیل وسعت بالای خود، توانسته مشتریان زیادی را پیرامون خود جمع کند. شما می توانید برای خرید بهترین نمونه های گسکت، به این مجموعه مراجعه کنید.
 
همه چیز راجع به گسکت لاستیکی

 

http://kar-andish.ir/i-17397/%DA%AF%D8%B3%DA%A9%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C

 

  • ترش واش

عدم شناسایی اعتبارنامه خارجی، بر روند ادغام مهاجران در بخش مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. این امر موجب شده تا رسیدگی به کمبود نیروی کار از هر زمانی دشوارتر شود. علی‌رغم افزایش تقاضا به دلیل شیوع بیماری کووید 19، کانادا همچنان با کمبود هزاران نیروی کار در بخش مراقبت‌های بهداشتی مواجه است.

 

کمبود نیروی کار و وجود موقعیت‌های شغلی خالی در بخش مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی کانادا به بالاترین حد خود رسیده است. بر اساس مطالعه‌ای که توسط Statistic Canada انجام شده است، در پایان سال 2020، 100300 موقعیت شغلی خالی در این بخش‌های وجود داشته است. کمبود نیروی کار در بخش مراقبت‌های بهداشتی یکی از موضوعات دیرینه است که با شیوع بیماری همه گیر تشدید شده است.
چالش‌ها برای پر کردن این جاهای خالی ممکن است در دهه‌های آینده با افزایش سن بازنشستگی در نیروی کار کانادا افزایش یابد. با ادامه این چالش‌های جمعیتی ، ممکن است نرخ زاد و ولد کانادا که در حال حاضر نیز پایین است، به دلیل همه گیری حتی کمتر هم شده باشد. در حالی که داده‌های ملی کامل هنوز در دسترس نیستند، فقط استان بریتیش کلمبیا تعداد تولدهای کمتری را در سال 2020 نسبت به سال 2019 گزارش کرده است و داده‌های اولیه نشان می‌دهد در ماه می تعداد نوزادان تازه متولد شده به 1781 کاهش یافته است. برای اینکه تصویر واضحی از این کاهش زاد و ولد داشته باشید، ذکر این نکته کافی است که تعداد نوزادان تازه متولد شده در سال‌ها 2019 یا 2020 در بریتیش کلمبیا، حتی در یک ماه هم به زیر 3000 تولد نرسیده بود.
نتیجه این گزارشات و آمار نشان می‌دهد که بدون مهاجرت در سطح وسیع برای حمایت از رشد جمعیت، جمعیت در سن کار کانادا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر در زمان و پول برای حمایت از نسل‌های قدیمی‌تر هستند. همچنین سالمندان بیشتری نیز خواهان مراقبت‌های بیشتر هستند.
مهاجران نسل اول در حال حاضر نزدیک به یک چهارم نیروهای کار را تشکیل می‌دهند. متاسفانه برای تازه واردانی که می‌خواهند در بخش مراقبت‌های بهداشتی کانادا کار کنند، مجبور هستند موانع اعتبارسنجی را پشت سر بگذارند.
 

مدارک کانادایی

بسیاری از مهاجرینی که در مشاغل پشتیبانی پرستاری و مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند، با این هدف که در این حوزه‌ها مشغول به کار شوند وارد کانادا نشده‌اند. بخش عمده‌ای از مهاجران مشغول در بخش پشتیبانی پرستاری و مراقبت‌های بهداشتی پس از مشکل در یافتن کار به این مشاغل انتقال یافتند. آن‌ها معمولاً به ادامه تحصیل باز می‌گردند و پس از اتمام تحصیلات نیز ادغام در این بخش‌ها برای آنان چندان ممشکل نیست زیرا مدارک کانادا آن‌ها به راحتی مورد تایید قرار می‌گیرد.
کسانی که آموزش رسمی خود را در خارج از کانادا فرا می‌گیرند، اغلب به سختی وارد بخش‌های مراقبت بهداشتی می‌شوند زیرا اعتبار مدارک آن‌ها به رسمیت شناخته نمی‌شود.
 

مشخصات مهاجران در بخش مراقبت‌های بهداشتی کانادا

مهاجرینی که در سن بزرگسالی به کانادا آمده‌اند، حضورشان در بخش مراقبت‌های بهداشتی بیشتر مشخص است. در سال 2016 در مجموع 28 درصد از نیروهای کار شاغل در حوزه پشتیبانی پرستاری از مهاجران بودند. این تعداد، 24 درصد از جمعیت شاغل را تشکیل می‌دهد. در میان کسانی که در این مشاغل مشغول به کار بودند، 22 درصد از مهاجرینی بودند که در بزرگسالی وارد کانادا شدند که تنها 16 درصد از کل جمعیت شاغل را تشکیل می‌دهند.
حضور افراد از فیلیپین و صحرای آفریقا به طور خاص از سال 1996 تا 2016 افزایش یافته است. تقریباً یک سوم جمعیت بزرگسال حاضر در مشاغل پشتیبانی پرستاری و مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی، فیلیپینی بودند.
اکثر کسانی که می‌خواستند برای کار در بخش بهداشت و درمان به کانادا بیایند، تحت یک برنامه کلاس اقتصادی به عنوان متقاضی اصلی در کانادا پذیرفته شدند. نیمی از افرادی که قصد کار در موقعیت‌های پرستاری و پشتیبانی را داشتند، تحت یک برنامه اقامت دائم ویژه مراقبان پذیرفته شدند. با این حال اکثر قریب به اتفاق کسانی که تحت کلاس اقتصادی مهاجرت کرده و مشاغل بهداشتی پیدا کردند، در زمان پذیرش قصد کار در این مشاغل را نداشتند.
استخدام در پرستاری برای تازه واردها کار ساده‌ای نبوده است و دو سوم از این افراد هنگام مشغول شدن در یک کار، رد صلاحیت شدند.
در مورد افرادی که از مناطق صحرای آفریقا و کارائیب آمده‌اند، اکثریت افراد بالاترین سطح تحصیلات خود را در کانادا به پایان رساندند.
حضور بیش از حد مهاجران در بخش پشتیبانی پرستاری و مراقبت‌های بهداشتی بیشتر به دلیل مهاجرت از فیلیپین و صحرای آفریقا است. همچنین در خصوص مهاجرینی که از مناطق کارائیب در بخش مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند، رشد پایداری وجود داشته است و این امر برای چندین دهه اتفاق افتاده است.
دلیل این حضور بیش از حد مشخص نیست زیرا مطالعات زیادی در مورد آن صورت نگرفته است. ما می‌دانیم که رابطه بین مهاجران و بازار کار کانادا از نظر جنسیت و کشور مبداء متفاوت است. یافته‌های این مطالعه خاص آماری، این پرسش را بوجود آورده است که انگیزه برخی از مهاجران برای روی آوردن به مراکز درمانی و پرستاری پس از ورود به کانادا چیست.
  • ترش واش