سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

روش های طبیعی و دارویی فاطمه حبشی برای کاهش وزن و کاهش وزن
این روزها افراد دارای اضافه وزن به دنبال راه هایی برای کاهش وزن هستند. به همین دلیل برای یافتن راه حلی برای این مشکل به هر سیستمی متوسل می شوند.
یکی از این روش ها استفاده از قرص های لاغری است. اما قبل از شروع مبحث قرص های لاغری و تاثیر آنها بر سلامت بدن بهتر است به این نکته اشاره کنیم که چرا افراد تمایل به کاهش وزن و رسیدن به وزن مطلوب دارند.
عنوان اصلی در این صفحه
چرا برخی افراد می خواهند وزن کم کنند؟
هیچ کس تناسب اندام و کاهش وزن را ممنوع نکرده است. زیرا اضافه وزن باعث بروز بیماری های مختلفی مانند فشار خون و بیماری های قلبی نیز می شود. در برخی افراد وزن زیاد نیز بر اعتماد به نفس آنها تاثیر می گذارد و این موضوع باعث گوشه گیری و دوری از حضور در جمع می شود. به همین دلیل به دنبال قرص های لاغری هستند تا دوباره در جامعه حضور پیدا کنند. البته این موضوع برای همه افراد صدق نمی کند و برخی راه اصولی را در پیش می گیرند و در نهایت نتیجه مثبتی خواهند گرفت.
همه چیز اصولی دارد. اصول کاهش وزن و تناسب اندام قوانین خاص خود را دارد و باید طبق این قوانین رعایت شود.
تهیه قرص لاغری
متأسفانه قرص های لاغری از جمله داروهایی هستند که به راحتی از منابع مختلف قابل تهیه هستند. یکی از این راه ها خرید اینترنتی است. مشخص نیست که چه چیزی در محتویات این داروها استفاده می شود. اما همیشه نیاز به خرید آنها وجود دارد.
اکثر قرص های لاغری حاوی مقدار زیادی کافئین و افدرین هستند که باعث ایجاد مشکلاتی در بدن می شوند. از جمله باعث افزایش ضربان قلب، کاهش اشتها و در نهایت باعث ادرار می شوند. به هیچ وجه خودسرانه و بدون نسخه پزشکی داروهای کاهش وزن مصرف نکنید. زیرا در صورت تداخل با داروها و یا نداشتن استانداردهای لازم مشکلات زیادی از جمله موارد زیر را به همراه دارد:
تجربه مشکلاتی مانند سردرد، سرگیجه و حالت تهوع
افزایش ضربان قلب و فشار خون
کمبود خواب یا بی خوابی و احساس ضعف
دهان خشک
مشکلات کبدی
تأثیر بر روان انسان از جمله خشم
استفاده از داروهای گیاهی کاهش وزن
قرص های لاغری گیاهی نسبت به سایر داروها عوارض کمتری دارند. اما نباید به مقدار زیاد مصرف شود زیرا عوارض مختلفی برای بدن ایجاد می کند.به طور کلی زیاده روی در خوردن هر چیزی مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. همچنین در نظر داشته باشید که حتی با استفاده از قرص های لاغری گیاهی نیز نمی توانید بدون تجویز پزشک آن ها را مصرف کنید. پس از معاینه و تعیین متابولیسم شما، پزشک شروع به تجویز دارو می کند.
راه های اصلی کاهش وزن
یکی از راه های اصلی کاهش وزن، تغذیه مناسب در کنار ورزش و فعالیت بدنی است. اما متأسفانه برخی افراد به دلیل نادانی هر دو را انجام می دهند.
غذا چیزی است که ارزش توجه زیادی دارد. به عنوان مثال، برخی از افراد دارای اضافه وزن، مصرف برخی مواد غذایی را به طور کامل از سبک زندگی خود حذف می کنند. اگر چه این راه بسیار اشتباه است; زیرا بدن مانند پروتئین نیاز به قند دارد. به همین دلیل رژیم غذایی نیز باید تحت نظر پزشک انجام شود.
یکی از رایج ترین اشتباهاتی که هنگام مدیریت رژیم مرتکب می شود، حذف یک غذا از زندگی است. اگر همه کسانی که از اضافه وزن راضی نیستند و به دنبال راهی برای کاهش وزن هستند از ابتدایی ترین روش استفاده کنند، بدن بعد از کاهش وزن مشکلی نخواهد داشت.
روش های لاغری شامل ورزش و رژیم غذایی است که به تدریج نتایج خود را نشان خواهد داد. به همین دلیل متخصصان تغذیه چند قرص لاغری را برای کاهش وزن تجویز می کنند. یعنی داروهای لاغری نقش حمایتی دارند.
همه اینها روش های اشتباهی است که افراد برای رسیدن به تناسب اندام برای بازیابی سلامت از دست رفته یا اعتماد به نفس خود استفاده می کنند. آنها نمی دانستند که دارند به داخل چاه می پرند. در صورت استفاده از ابتدایی ترین روش ها هیچ عارضه ای برای بدن و سلامت انسان ایجاد نمی شود.
در مقایسه با داروها و روش های طبیعی بالاتر است
روش های کاهش وزن طبیعی اگر به درستی به کار گرفته شوند می توانند در روند کاهش وزن کاملا موثر باشند. قرص های لاغری به دلیل ترکیبات به کار رفته در آنها توصیه نمی شود. داروهای گیاهی می توانند جایگزین بسیار خوبی برای داروهای شیمیایی کاهش وزن باشند زیرا اکثر آنها عوارض جانبی ندارند یا عوارض جانبی بسیار کمی دارند. البته همه اینها از آنجا فراهم می شود که استفاده از داروهای گیاهی زیاده روی نمی کند و داروهای گیاهی کمتر از داروهای شیمیایی مخرب هستند. اگر مصمم به تناسب اندام هستید، اولین کاری که باید برای این مشکل انجام دهید مراجعه به متخصص و پیروی از برنامه غذایی، ورزش و داروهای حمایتی تجویز شده توسط وی است. اگر هدفی دارید و برای خودتان بجنگید. اگر مسیر پیش رو درست باشد، اثرات مثبت آن را در زندگی خود خواهید دید. هدف شما رسیدن به وزن ایده آل است. پس او را بگیر

چرا نباید از هیچ روشی برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده کنیم؟

 

 

  • ترش واش

با گسترش اینترنت و دسترسی مردم در سراسر جهان به این فناوری جدید، بستر جدیدی برای رقابت، فروش کالا و درآمد ایجاد شد. این در حالی است که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان کسب و کار خود را آغاز کرده اند و در حال جلب احترام همتایان خود هستند، رفع نیازهای مشتریان و دستیابی به فروش بالا نتیجه تلاش و پشتکار است [...]
با توسعه اینترنت و دسترسی مردم جهان به این فناوری جدید، بستر جدیدی برای رقابت، فروش و درآمد ایجاد شده است. در این بین فروشگاه های اینترنتی بسیاری در ایران و جهان شروع به فعالیت کرده، احترام همکاران خود را به دست آورده، تقاضای مخاطبین را برآورده کرده اند و فروش بالای آن حاصل تلاش و کوشش تیم های اجرایی آنهاست. در این بین سایت های مختلفی در حوزه بهداشت و درمان و پزشکی در حال افتتاح است. اما آیا واقعا لیستی از بهترین داروخانه های آنلاین ایران و جهان وجود دارد؟
تماشای فروشگاه های مرتبط با سلامت قبل از شیوع ویروس کرونا چندان زیاد نبود و مردم ترجیح می دهند به صورت فیزیکی در داروخانه باشند و محصولات پزشکی خود را به روش سنتی خریداری کنند! اما با شیوع ویروس کرونا، ترس از قرار گرفتن در محلی که امکان انتقال ویروس وجود دارد افزایش یافته است و مردم در ایران و سراسر جهان روش خرید آنلاین دارو را تغییر داده‌اند. نسبت بازدیدکنندگان از داروخانه های آنلاین به قدری زیاد است که وب سایت های مرتبط با سلامت را در برخی موارد بی اثر می کند. در این مقاله به معرفی بهترین داروخانه های آنلاین در ایران و جهان می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این حوزه مهم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
مزایای خرید آنلاین محصولات بهداشتی
فروشگاه های اینترنتی را باید یک شعبه 24 ساعته در نظر گرفت. و امکانات ارائه شده در این وب سایت باید به عنوان فروشنده در نظر گرفته شود. حجم فروش و رضایت مشتری ارتباط مستقیمی با ویژگی های مفید و کاربردی فروشگاه دارد. از مهمترین دلایلی که افراد را به سمت خرید اینترنتی سوق می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
در هر زمانی از شبانه روز به آن سر بزنید
حضور فیزیکی.
مشاهده اطلاعات محصول
محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید
از نظرات سایر مشتریان بهره ببرید و رضایت آنها را بررسی کنید
از پشتیبانی آنلاین و مشاوره تلفنی استفاده کنید
با چند کلیک سفارش دهید.
مشاهده وضعیت ارسال سفارش
از آدرس ثبت شده تحویل بگیرید
چنین قابلیت هایی برای همه خرده فروشان آنلاین ضروری است و بهترین داروخانه های آنلاین قطعا باید آن را داشته باشند. زمینه فعالیت داروخانه ها به محصولات مختلف در زمینه حفاظت از سلامت، پیشگیری از بیماری ها و درمان عوارض مختلف بستگی دارد. بهترین داروخانه های آنلاین باید اقلام بهداشتی زیر را به مشتریان خود ارائه دهند.
مکمل های غذایی: ویتامین ها، مواد معدنی مختلف برای سنین مختلف
درمان های ویژه: تجهیزات مورد استفاده برای درمان ارتوپدی
مکمل های ورزشی: انواع مکمل های پروتئینی و کربوهیدراتی که برای مدیریت وزن و انرژی موثر هستند.
لوازم آرایشی: کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات مرتبط با پوست، مو و زیبایی بسیار مهم است.
محصولات سلامت جنسی: محصولاتی که برای پیشگیری از بیماری، افزایش رضایت و بهبود کیفیت رابطه جنسی استفاده می شوند.
چرا خرید از داروخانه امن است؟
با توجه به اهمیت سلامت در دنیا استانداردهای بین المللی و ملی مختلفی ایجاد شده است و تمامی شرکت های فعال در این زمینه ملزم به رعایت آنها خواهند بود. داروخانه ها با توجه به فعالیت مستمر طی سالیان گذشته مجاز به فعالیت گسترده هستند و در صورت تخلف به شدت با آنها برخورد خواهد شد. با توجه به ماهیت جدید داروخانه های آنلاین، میزان و روش های نظارت بر این مراکز فروش اینترنتی مشخص نیست و هیچ اطمینان 100 درصدی از اصالت محصولات تخصصی ارائه شده وجود ندارد.
yektanet.com
در سال های اخیر تغییرات مثبت در ایجاد توکن های الکترونیکی، ثبت شرکت، اخذ گروه بانکی اختصاصی برای واریز پول و افزایش اعتماد مخاطبین از طریق این فعالیت ها کمک زیادی به اعتماد مشتریان کرده است. بهترین داروخانه های آنلاین در ایران و جهان به صورت علنی فعالیت، انبار و کارکنان خود را برای جلب اعتماد مشتریان ارائه می دهند.
بهترین داروخانه آنلاین جهان
تنها با گردش مالی 300 میلیارد دلاری در ایالات متحده، فروش محصولات مرتبط با سلامت بسیار سودآور است و بسیاری از فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان به دنبال سهم خود از این بازار مواد غذایی با کیفیت هستند. در این قسمت از مقاله بهترین داروخانه های آنلاین دنیا به معرفی شش داروخانه بی نظیر، محبوب و معروف دنیا می پردازیم.
وب آمازون
وب سایت آمازون نامی آشنا برای تمامی فعالان اینترنتی است و این فروشگاه در سال 2021 در صدر جدول فروش آنلاین جهان قرار گرفت. این فروشگاه اینترنتی انواع محصولات را به فروش می رساند و در کشورهای مختلف به صورت شخصی سازی شده برای راحتی استفاده مشتریان می باشد. در طول همه گیری ویروس کرونا، گسترش و استفاده از داروخانه آنلاین آمازون جدی تر شد. با این حال، در حال حاضر فقط مردم ایالات متحده مجاز به استفاده از این بخش مهم هستند. با این حال، حذف نام آمازون از بهترین داروخانه های آنلاین امکان پذیر نخواهد بود.
محصولات ارائه شده در آمازون توسط افراد و شرکت های ناشناس ثبت شده است و به دلیل اهمیت مصرف محصولات پزشکی و بهداشتی، امکان اعتماد به این افراد وجود نخواهد داشت. عدم وجود بخش مشاوره پزشکی در هنگام خرید برخی از محصولات پزشکی از داروخانه آنلاین آمازون، احتمال بسیاری از مشکلات را افزایش می دهد. در ایران سایت دیجی کالا وضعیتی مشابه آمازون دارد و افراد زیادی نیز می توانند برای فروش محصولات خود در پلت فرم فروش دیجی کالا جستجو کنند.
داروخانه آنلاین Walgreens https://www.walgreens.com/
Wall Greens یکی از معتبرترین منابع محصولات پزشکی و بهداشتی در آمریکا و کانادا است و بسیاری از کارشناسان فعال در این زمینه Wall Greens را به عنوان بهترین داروخانه آنلاین در بین بهترین داروخانه های آنلاین جهان قرار داده اند. کسب این موقعیت بر اساس استانداردهای خاصی است و این تعیین با توانایی های زیر تعیین می شود:
میراث کامل و طیف وسیعی از محصولات پزشکی
اطلاعات مورد نیاز را برای جستجو و مقایسه محصولات وارد کنید
امکان تماس در ساعات کاری
با توجه به دسته بندی محصول، نزدیکترین پزشک متخصص به بازدید کننده ارائه می شود
دنیا می داند
اصالت و کیفیت محصول را تایید کنید
و امکان امتحان آنلاین محصولات، مانند فرمت عینک، که بصورت آنلاین و به صورت مجازی تصویری از صورت خریدار را با آن قاب عینک نمایش می دهد. وال گرینز به دلیل گستردگی فعالیت و تعداد زیاد مشتریان امکان مشاوره آنلاین را ندارد. اما ارائه تسهیلات دیگر به جبران این ضعف کمک کرد.
چاووش
شماره تماس خود را وارد کنید
وب سایت هلث اسنپ https://healthsnap.ca/
مرکز اصلی فروش سایت خرید هلث اسنپ در تورنتو کانادا واقع شده است و رویکرد ترکیبی سنتی و مدرن در ارائه محصولات به مشتریان، اعتماد خاصی را در بین عموم ایجاد کرده است. اطلاعات محصول ذکر شده بسیار دقیق، نقل قول و بدون بازاریابی خاص است. دسته بندی مناسب و انتخاب محصولات پزشکی هلث اسنپ را در بین بهترین داروخانه های آنلاین جهان قرار داد.
اگرچه این فروشگاه اینترنتی ویژگی مهم مشاوره آنلاین برای شناخت بهتر مخاطب را ندارد; اما با تعیین شیوه ارسال محصولات به آدرسی خاص یا دریافت داروخانه های تحت قرارداد با این سایت، اطمینان به اصالت و کیفیت اقلام ارسالی هلث اسنپ افزایش یافته است.
نوبست https://www.nubest.com/shop/
وب سایت نوبست انواع محصولات مرتبط با سلامت برای مادران و کودکان را در 118 کشور به فروش می رساند. بخش وبلاگ این سایت فعالیت خوبی داشته و مقالاتی را برای افزایش دانش پزشکی بازدیدکنندگان ارائه کرده است. از طرفی اطلاعات محصول و فرصت کاوش در وب باعث افزایش اثربخشی این سایت برای عموم می شود. اما به دلیل تعداد زیاد پیام ها امکان پاسخگویی فوری وجود ندارد و مشتریان باید منتظر پاسخ صحیح باشند.
ویتامین ها https://www.vitamart.ca/multivitamins
ویتا مارت مانند سایر داروخانه های آنلاین چارچوبی مناسب و اصولی دارد اما کاربران از پشتیبانی و مشاوره آنلاین محروم هستند. اطلاعات محصول به ویژه دقیق است و مشتریان باید تلاش کنند تا نیازهای خود را بر اساس همان توضیحات محصول برآورده کنند.
داروخانه آپولو https://www.apollopharmacy.in/
هند در زمینه ارتباطات مدرن و شرکت های مرتبط با فناوری اطلاعات پیشرفت کرده است و داروخانه آپولو نماینده پرافتخار هند در بین بهترین داروخانه های آنلاین است. مهمترین ویژگی های این داروخانه آنلاین عبارتند از:
دسته بندی عالی
توضیحات مناسب را وارد کنید
تایید اصالت و کیفیت محصولات
پشتیبانی آنلاین در وب سایت داروخانه آپولو
ارائه خدمات متمایز و برقراری ارتباط در برنامه WhatsApp
ارائه برنامه های سازگار با گوشی های هوشمند اندروید و iOS
بهترین داروخانه های آنلاین در ایران
ایجاد داروخانه آنلاین در ایران منوط به افتتاح داروخانه فیزیکی است و از این رو فرصت برای توسعه فروشگاه های اینترنتی سلامت محور در کشور بسیار محدود است. در زیر بهترین داروخانه های آنلاین ایران را به شما معرفی می کنیم. برای کشف این فروشگاه های محبوب تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
داروخانه
وب سایت داروکده در پایتخت، دکتر. زیر نظر جمال زاده فعالیت می کند و اطلاعات محصولات دارویی در این وب سایت قابل قبول است. وجود بخش وبلاگ منجر به انتشار مقالات علمی مختلف و آشنایی مخاطبان با موضوعات مختلف درمانی خواهد شد. پشتیبانی آنلاین این فروشگاه از مزیت های آموزشگاه دارو می باشد. با این حال، عدم پاسخ سریع به سؤالات، این عملکرد مهم را بی اثر کرد.
داروخانه آنلاین روشا
داروخانه آنلاین روشا تحت نظارت داروخانه فیزیکی روشا به سرپرستی دکتر. فیروزبخت. هدف اصلی موسسان داروخانه آنلاین روشا قرار گرفتن در سطح یک داروخانه جهانی است و در ابتدای فعالیت از مکانی با وسعت زیاد و دسته بندی های مختلف استفاده کردند. تمامی کارکنان داروخانه روشا در دوره های آموزشی شرکت کرده اند و بخش مشاوره تخصصی در زمینه سلامت پوست و مو از فعالیت های مهم در این داروخانه می باشد. اجرای حقوق بیمار در داروخانه باعث شده تا مشتریان با حقوق خود در داروخانه آشنا شوند و مشتریان نیز این امکان را دارند که از مشاوره رایگان داروساز بهره مند شوند.
داروخانه آنلاین روشا در طول همه گیری کرونا فعالیت می کند تا خدمات مناسبی را در راستای بهترین داروخانه های آنلاین جهانی به مشتریان ارائه دهد. خدمات اصلی داروخانه آنلاین روشا عبارتند از:
اطلاعات محصول مربوطه را وارد کنید
امکان مشاهده اطلاعات و مقایسه محصولات
مشاوره آنلاین از طریق سایت
خط کمک
نکاتی در مورد برنامه های اینستاگرام و واتس اپ
درج مقالات علمی در صفحه و وبلاگ اینستاگرام داروخانه آنلاین روشا
ارائه خدمات پس از فروش (برای اولین بار در کلیه فروشگاه های اینترنتی کشور)
طولانی ترین زمان پاسخگویی 9 تا 10 صبح است
ارسال سفارشات در کمترین زمان ممکن
بسته بندی مناسب با توجه به نوع محصول سفارش داده شده
تمامی این ویژگی ها به داروخانه آنلاین روشا لقب بهترین داروخانه آنلاین کشور را در بین بهترین داروخانه های آنلاین ایران خواهد داد. به راحتی و با استفاده از روش های مشاوره می توان به اصالت و کیفیت محصولات فکر کرد. شما می توانید انتخاب نهایی خود را انجام دهید و محصولات بهداشتی مورد نیاز خود را خریداری کنید.
داروخانه سبز
امتیاز داروخانه آنلاین پیشرفته متعلق به داروخانه دکتر حق نژاد در تهران است و فعالیت این سایت با ارائه مقالات علمی آغاز شد. با اضافه شدن بخش خرده فروشی آنلاین، مثبت سبز در ردیف بهترین داروخانه های آنلاین کشور قرار گرفت. در وبلاگ و مقاله سایت فعالیت خوبی صورت گرفت. اما اطلاعات محصولات این فروشگاه چندان قوی و کاربردی نیست.
داروخانه آنلاین
داروخانه آنلاین زیر نظر دکتر داروخانه شهبازی. عدم طراحی کاربر پسند و نبود بخش مصاحبه آنلاین باعث نارضایتی بینندگان شد. قابلیت مقایسه این سایت نام داروخانه آنلاین را به مجموعه بهترین داروخانه های آنلاین جهان اضافه کرده است.
از بهترین داروخانه های آنلاین خرید کنید
با ارائه بهترین داروخانه های آنلاین در ایران و سراسر جهان، اطلاعات لازم در مورد ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی محصولات داروخانه به دست می آید. ارائه خدمات، ارائه اطلاعات و مشاوره به صورت آنلاین یکی از مهم ترین قابلیت های داروخانه های آنلاین است. اما مهمترین نکته در استفاده از محصولات دارویی، اصالت و کیفیت مواد سالم است

https://virtualdr.ir/129894-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1/

  • ترش واش

 انواع آنتی بیوتیک برای زخم پای دیابتی
Types of antibiotics for foot treatment

به دلیل خطر بالای عفونت زخم های پای دیابتی در افراد دارای دیابت، آشنایی با آنتی بیوتیک های سیستمی و گزینه های درمانی آنتی بیوتیکی برای درمان عفونت زخم بسیار ضروری می باشد.

 
در نظر داشته باشید که مصرف آنتی بیوتیک و تجویز آن باید زیر نظر پزشک متخصص باشد.
در غیر این صورت عواقب بسیار خطرناکی از جمله مقاومت میکروبی در طولانی مدت توسط این آنتی بیوتیک و خطر های جبران ناپذیری برای فرد خواهد داشت.
 
پمادهای آنتی بیوتیک
پماد تتراسیکلین
تتراسیکلین یکی از پمادهای آنتی بیوتیکی است که می‌توان آن را به صورت موضعی روی پوست استفاده کرد. از اصلی ترین کاربردهای پماد آنتی بیوتیک برای استفاده موضعی روی پوست برای از بین بردن باکتری های عامل ایجاد آکنه می باشد. در صورت تجویز پماد تتراسایکلین توسط پزشک برای پوست این دارو به همراه چند داروی دیگر تجویز می شود.
پماد فوزیدیک اسید
فوزیدیک اسید از دیگر پمادهایی است که منسوب به خانواده داروهای آنتی بیوتیکی می‌باشد. از این پماد برای درمان عفونت های پوستی که عامل آنها باکتری های خاصی است استفاده می شود. این پماد ممکن است کار ترمیم بافت و بهبود زخم رانیز انجام دهد.


 

 
آنتی بیوتیک برای درمان عفونت زخم پای دیابتی
 
 
از اصلی ترین مواردی که برای افراد دیابتی مبتلا به زخم پیش می آید، عفونت زخم پا و مراجعه هرچه سریعتر به پزشک متخصص پای دیابتی از ضروری ترین کاری است که برای درمان و بهبودی باید انجام داد. پزشک بهترین داروها را تجویز می کند تا بهبودی پای بیمار کمک کند. با این حال در نظر داشته باشید که مصرف خودسرانه داروها خسارت های جبران ناپذیری برای بدن دارد.

 
پنی سیلین
پلیس این یکی از شناخته شده ترین آنتی بیوتیک هایی است که می تواند بسیار تاثیرگذار روی عفونت تاثیر داشته باشد و بهترین ۹ میکروارگانیسم عامل عفونت را محدود می‌کند.
 
آمپی سیلین
داروی آمپی سیلین به عنوان یک آنتی بیوتیک می تواند سنتز دیواره سلولی باکتری را مختل کند و از ادامه فعالیت های باکتری جلوگیری کند.
 
این دارو در واقع می تواند به جای آموکسی سیلین، برای افرادی که دارای حساسیت هستند، استفاده شود. علاوه بر این برای کسانی که نمی توان آن را به صورت خوراکی مصرف کنند آمپی سیلین مناسب است.
 
آموکسی سیلین
آموکسی سیلین یکی از آنتی بیوتیک هایی است که بسیاری از بیماران می توانند به آن آلرژی داشته باشند و یا تحمل ترکیبات آن را نداشته باشند. با این حال اگر این دارو به خوبی مصرف شود و روی افراد جواب دهد می‌تواند تاثیر خوبی روی عفونت داشته باشد و زخم رو به بهبودی ببرد. شیوه کار آموکسی سیلین به این صورت است که از سنتز دیواره سلولی باکتری هایی جلوگیری می کند و با وصل شدن به پروتئین ها، تولید باکتری ها را محدود می کند.
 
سفالوسپورین
سفالوسپورین ها از زیر شاخه های مرتبط با پنی سیلین هستند این آنتی بیوتیک می تواند از سنتز دیواره سلولی باکتری جلوگیری کند و تاثیر بسیار خوبی در برابر باکتری های گرم مثبت داشته باشد . سفالوسپورین ها دائماً در حال توسعه هستند و به صورت نسل اول دوم سوم و چهارم شناخته می‌شوند.
 

 

آنتی بیوتیک برای عفونت زخم پای دیابتی
عفونت زخم ها پای دیابتی برای افرادی که دیابت دارند یک مشکل رایج می باشد. این مشکل معمولاً با شدت پیدا کردن و عمیق شدن زخم همراه است. تضعیف سیستم بدن و عدم خونرسانی محیطی و نوروپاتی از دیگر عوامل زخم پای دیابتی و عامل عفونت آن است.
 

 
زخمهای پای دیابتی معمولاً با زخم های بسیار کوچکی روی پا ایجاد می‌شود و بیمار به دلیل اختلال نوروپاتی و از دست دادن احساس محیطی متوجه آن نمی شود آغاز می شود و پس از مدتی این زخم بزرگ می‌شود و عفونت میکند.
 
تجویز آنتی بیوتیک برای آن دسته از زخم هایی که هنوز عفونی نشده اند و با روش‌های معمول درمان می‌شوند صورت نمی گیرد.
در نظر داشته باشید که در موارد پیشرفته زخم پای دیابتی و عمیق‌تر شدن و شدت یافتن عفونت، دیگر آنتی بیوتیک برای رفع عفونت زخم پای دیابتی پاسخگو نیست و در درجات بسیار شدید زخم نیاز به جراحی های پیشرفته می باشد.
 

    مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک، باعث مقاومت میکروبی به آنتی بیوتیک ها می شود. در نتیجه هرگز نباید آنتی‌بیوتیک را بدون مشورت پزشک و بدون تجویز پزشک مصرف کرد.

 
دلیل عفونت زخم پای دیابتی
باکتری ها در قسمت زخم جمع می شوند و خود را تکثیر می‌کنند. آنتی بیوتیک ها باعث می شوند که این میکروب ها و باکتری ها کشته شوند و از رشد و گسترش آنها جلوگیری شود. صورت اینکه آنتی‌بیوتیک به درستی مورد استفاده قرار گیرد. زخم پای دیابتی نیز از عفونت نجات پیدا می کند.

ولی در صورتی که بیمار به صورت خودسرانه از آنتی‌بیوتیک استفاده کند، علاوه بر این که عفونت خوب نمی شود بلکه باعث بروز مشکلات بسیار زیاد دیگری نیز می شود.
 
در موارد حاد استفاده از آنتی بیوتیک به صورت خودسرانه می تواند به کلیه ها و کبد بیمار آسیب های جبران‌ناپذیری بزند.
 
 
آنتی بیوتیک برای درجه یک و دو زخم پای دیابتی
نوع باکتری که باعث عفونت زخم پای دیابتی شده است، توسط پزشک تشخیص داده می شود. اگر این باکتری، از باکتری هایی باشد که در نوع خود باکتری های ضعیف و متوسط باشند، می توانند با استفاده از آنتی بیوتیک هایی که در زیر لیست می کنیم به شکل سرپایی درمان شود.
این آنتی بیوتیک ها می توانند خوراکی یا تزریقی باشند

    cephalexin
    dicloxacillin
    Amoxicillin
    Clindamycin

 
بعضی از عفونت های میکروبی هستند که به بسیاری از دیگر آنتی بیوتیک ها مقاومند. یعنی در صورت مصرف این آنتی بیوتیک ها عفونت خوب نمی شود برای نمونه می توان از Staphylococcus نام برد. برای درمان این نوع عفونت باید از موارد زیر استفاده کرد.
این موارد عبارتند از :

    Clindamycin
    Trimethoprim
    Sulfamethoxazole
    Linezolid

 
اگر میکروبی که باعث عفونت زخم پای دیابتی شده باشد، میکروب هوازی منفی یا غیر هوازی باشد، درمان آن به صورت تخصصی باید با استفاده از موارد زیر صورت گیرد:
 
درمان دوگانه دارویی با تری متوپریم-سولفامتوکسازول به همراه Amoxicillin یا Clindamycin به همراه یک Fluoroquinolone نظیر Levofloxacin یا Moxifloxacin پیشنهاد می شود.
 
عفونت زخم پای دیابتی درجه ۳ و ۴
برای طیفی از عفونت از جمله شدت معمولی تا شدید بیمار باید برای درمان آنتی بیوتیک در بیمارستان حاضر شود به خصوص زمانی که با نوعی عفونت روبرو هستیم که باعث آن یک باکتری مقاوم به آنتی بیوتیک های معمولی و ساده می باشد. به همین دلیل باید برای رفع این عفونت ای آنتی بیوتیک های تجویز کرد که میکروبهای هوازی و میکروب های غیر هوازی را مدیریت کند.
 
عفونت استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متی‌ سیلین ( MRSA) را می توان به کمک Vancomycin ، Linezolid یا Daptomycin پوشش داد. از جمله پیشنهاد های قابل قبول برای میکروب های هوازی و غیر هوازی می توان به Ampicillin Sulbactam، Piperacillin / Tazobactam و Meropenem اشاره کرد. اما موارد جایگزینی همچون Ceftriaxone، Cefepime، Levofloxacin، Moxifloxacin یا Aztreonam به همراه Metronidazole نیز وجود دارند که جهت مدیریت ارگانیزم های میکروبی هوازی منفی و غیر هوازی کافی هستند.
 
مدت زمان درمان با آنتی بیوتیک
معمولاً زمان استفاده در افراد مختلف فرق می کند ولی برای کسانی که به صورت سرپایی به کمک آنتی بیوتیک های خوراکی درمان می شوند می توان مدت درمان را ۷ روز تا ۱۴ روز در نظر گرفت. برای افرادی که به صورت پیوندی آنتی بیوتیک آن ها انجام می شود باید بین ۲ تا ۴ هفته تحت درمان باشند.
 

    در ادامه یادآور می‌شود که قبل از استفاده هرگونه آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عوارض جبران ناپذیر استفاده خودسرانه از آنها حتماً با پزشک معالج مشورت کنید.

https://nilsar.com/i-20039/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AA-%D8%B2%D8%AE%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C

 

   

  • ترش واش

ریل برقی وینچ
ریل برقی بالابر مکمل بالابر ها و وینچ های برقی است. این دستگاه قابلیت حرکت افقی بر روی تیر آهن را دارد. و دارای کلید جلو و عقب و استارت است.

با اتصال ریل برقی به یک دستگاه وینچ برقی، دستگاه مذکور تبدیل به یک دستگاه بالابر ۴ حالته خواهد شد. که بار را در دوجهت عمودی و افقی و در چهار جهت به صورت برقی جابجا میکند.

همانطور که گفنه شد ریل برقی باید بر روی تیرآهن سوار شود.

 

ویژگی و مشخصات ریل برقی :
دارای قابلیت بار کشی تا ۱۰۰۰ کیلوگرم در حرکت افقی
دارای قابلیت حرکت افقی بر روی تیر آهن
توان ۵۴۰ وات
دارای گیربکس پرقدرت فلزی
به همراه کنترلر چپ و راست – استوپ

http://tahatools.com/i-12240/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%86

  • ترش واش

یک بوستر پمپ آب خانگی به سادگی یک سیستم پمپ است که فشار و دبی آب را در خانه شما افزایش می‌دهد. اینها سیستم‌های پمپاژ کوچک و مدرنی هستند که یک روزه آسان نصب می‌شوند.  یکی از بهترین بوستر پمپ ها در ایران، دستگاه بوستر پمپ خانگی پایا گسترش است.

بسیاری از ما فشار آب در خانه های خود را بدیهی می دانیم. ما فرض می کنیم که وقتی شیر آب را باز می کنیم فشار قوی با جریان کامل آب دریافت می کنیم. اما این در هر خانه ای صدق نمی کند – و اگر خانه شما از فشار کم آب رنج می برد، قطعاً تفاوت را متوجه خواهید شد. فشار کم آب به معنای سرعت جریان کمتر در هر شیر آب است و بر مدت زمان انجام هر کاری که مربوط به آب است تأثیر می گذارد. این زمانی است که ممکن است به فکر نصب یک بوستر پمپ آب خانگی باشید.

برخی از مشکلاتی که ممکن است برای نصب بوستر پمپ آب خانگی لازم باشد عبارتند از:

بدون بوستر پمپ آب خانگی پر کردن وان بیش از حد طول می‌کشد. سرعت جریان پایین به این معنی است که پر کردن وان می تواند پنج تا ده دقیقه یا بیشتر طول بکشد، حتی برای یک حمام کم عمق برای یک نوزاد. این نیز بر دمای آب تأثیر می‌گذارد، زیرا تا زمانی که وان پر شود، آب سرد شده است. بدون بوستر پمپ آب خانگی نتایج خوبی در شستن لباس ها به دست نمی آید. ماشین های لباسشویی برای انجام کار خود باید از آب پر شوند. سرعت جریان پایین می تواند به این معنی باشد که بارگیری بیشتر طول می کشد یا اینکه ماشین لباسشویی حتی کار تمیز کردن و آبکشی لباس را به خوبی انجام نمی دهد. بهترین برند این محصول در ایران، سیستم بوستر پمپ شرکت پنتاکس ایتالیا است.

بدون بوستر پمپ آب خانگی آب دادن به چمن سخت است. بهترین نازل اسپری دنیا با فشار کم آب کمکی نمی کند. اگر شلنگ فقط یک قطره چکانده شود، پوشاندن حتی یک تخت گل کوچک می تواند بیست دقیقه طول بکشد.  بدون بوستر پمپ آب خانگی ظروف را نمی توان شستشو داد. پر کردن سینک زمان بیشتری می برد و نگه داشتن ظروف زیر آب روان تبدیل به یک کار طاقت فرسا می شود.

یک بوستر پمپ آب خانگی این مورد را تغییر می‌دهد. نصب یک دستگاه بوستر پمپ آب خانگی باعث می‌شود خطوط آب شما به شدت تحت فشار قرار گیرند و منبع ثابتی از آب پرفشار را برای شما فراهم می کند. بوستر پمپ آب خانگی بسته به کاربرد شما در مدل ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. یکی از پرکاربردترین انواع بوستر پمپ، بوسترپمپ آتشنشانی است.

خرید بوسترپمپ آتشنشانی از پایا گسترش
پمپ طبقاتی

بیش از یک راه برای برآوردن نیازهای بالای هد در یک سیستم پمپاژ وجود دارد. اما کدام یک برای فرآیند شما بهتر عمل می‌کند؟ استفاده از یک پمپ گریز از مرکز طبقاطی یا راه اندازی چندین پمپ گریز از مرکز به صورت سری دو استراتژی طراحی موجود است.
بهره وری پمپ طبقاتی

انواع پمپ طبقاتی دارای قطر پروانه کوچکتر و فاصله های تنگ تر برای کارایی و راندمان بالاتر هستند. علاوه بر این، انتظار می‌رود اسب بخار کمتری موتور مورد نیاز باشد. تنها با یک موتور، مصرف انرژی شما باید با این پمپ طبقاتی کمتر باشد.

پمپ طبقاتی با پیکربندی عمودی خود می‌توانند در فضای کف صرفه جویی کنند. تک مرحله را می توان به صورت عمودی نیز نصب کرد، اما پمپ طبقاتی و تک مرحله ای بدون توجه به نصب عمودی یا افقی فضای زیادی را به صورت سری اشغال می‌کنند.
انعطاف پذیری فشار پمپ طبقاتی

با فرض جریان ثابت، یک VFD برای کنترل پمپ طبقاتی و تنظیم هرگونه فشار مورد نیاز است. هنگام لوله گذاری چند پمپ گریز از مرکز به صورت سری، با گزینه های ایزوله/بای پس، جریان می تواند به طور بالقوه از یک یا چند پمپ منحرف شود، بنابراین فشار تولید شده به روش دستی کاهش می‌یابد.

پمپ طبقاتی گریز از مرکز مواد جامد را کنترل نمی‌کنند. اگر سیال فرآیند حاوی زباله یا مواد جامد قابل توجهی باشد، پمپ چند مرحله ای انتخاب مناسبی نخواهد بود.
نگهداری پمپ طبقاتی

بسته به اندازه و کیفیت پمپ، تعمیر پمپ های تک مرحله ای از پمپ طبقاتی آسان‌تر خواهد بود زیرا قطعات و مراحل کمتری دارند. علاوه بر این، با پمپ های متعدد در سیستم، قطعات یدکی از نظر فنی در دسترس هستند، یا امیدواریم به اندازه کافی کار کنند تا روند شما ادامه یابد. اما به خاطر داشته باشید که پمپ های بیشتر به معنای نگهداری پیشگیرانه تر نیز می باشد.
پمپ استخر

بیشتر نقاط جهان در تابستان دمای بسیار گرمی را تجربه می‌کنند. و احتمالاً هیچ راهی بهتر از آب تنی در یک استخر خنک برای خنک شدن وجود ندارد.

البته، این تنها در صورتی است که استخر شما به درستی نگهداری شود و شامل راه اندازی پمپ استخر برای فیلتر کردن آب باشد. اما آیا پمپ باید همیشه مانند 24 ساعت شبانه روز کار کند؟ قبل از اینکه آن را روشن کنید و آن را رها کنید، اجازه دهید ابتدا در مورد آنچه که یک پمپ استخر در واقع انجام می دهد صحبت کنیم.

پمپ استخر بخش اصلی سیستم گردش آب استخر است. پمپ استخر هنگامی که در حال اجرا است، آب را در حرکت نگه می‌دارد. در غیر این صورت آب راکد می‌شود و چیزهایی مانند جلبک‌ها و باکتری‌ها رشد می‌کنند. پمپ استخر همچنین زباله‌ها را از آب پاک می‌کند و با فشار دادن آب از طریق سیستم فیلتراسیون، مواد شیمیایی استخر را مخلوط نگه می‌دارد.

متغیرهای زیادی تعیین می‌کنند که چه مدت برای اجرای سیستم فیلتراسیون پمپ استخر نیاز دارید، از جمله اندازه استخر و نحوه استفاده از آن. اما نکته اصلی این است که 100 درصد آب استخر شما باید حداقل یک بار در روز از طریق سیستم فیلتر شود.
چه زمانی باید پمپ استخر خود را راه اندازی کنید

ابتدا پمپ استخر خود را در ساعات کم مصرف برق در نظر بگیرید. این ممکن است به این معنی باشد که شما پمپ استخر را بیشتر در شب روشن می‌کنید، به خصوص اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید که مردم در اوج روز از تهویه مطبوع استفاده می‌کنند. انجام این کار ممکن است به کاهش هزینه های نگهداری استخر شما کمک کند.

اما مواقعی وجود دارد که مجبور می شوید پمپ استخر را در ساعات کم مصرف کار کنید، مانند زمانی که مواد شیمیایی را به استخر خود اضافه می کنید. آب باید در گردش باشد تا مواد شیمیایی در سراسر آب پخش شوند. برای گردش آب همچنان باید پمپ استخر را روشن کنید.

در نهایت، راه دیگری برای کاهش هزینه‌های راه‌اندازی پمپ استخر این است که زمان‌های روشن کردن آن را از کم کنید. شما می توانید آن را چندین بار در روز برای مدت زمان کوتاه روشن کنید – به شرطی که در 24 ساعت در مجموع هشت ساعت روشن باشد، به خصوص در تابستان. ساده‌ترین راه برای انجام این کار با تایمر پمپ استخر است.

با این حال، اگر استخر شما دائماً مورد استفاده قرار می‌گیرد، ممکن است لازم باشد هر روز پمپ را تا هشت ساعت متوالی روشن نگه دارید و شفافیت آب و تعادل شیمیایی را بررسی کنید.
سخن آخر

شرکت پایا گسترش خورشید تابان با سایت pumpekhoob.com ارائه دهنده انواع پمپ مانند پمپ آب، بوستر پمپ، تجهیزات استخری، پمپ طبقاتی، پمپ کارواش و… است. همچنین این شرکت تولید کننده بوستر پمپ در شهر تهران است. اگر به دنبال پمپو بوستر پمپ هستید می‌توانید برای استعلام قیمت و یا مشاهده کاتولوگ محصولات با کارشناسان این شرکت تماس برقرار کنید.

https://livemag.ir/2022/09/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

  • ترش واش