سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

آزمون GRE چیست؟ کلید حرکت به سوی آینده ای روشن تر

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۱۰ ق.ظ


این سوال بدون شک برای کسانی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند پیش آمده است که این آزمون چیست و چرا نتایج این آزمون برای سایر دانشگاه ها و کشورها مهم است. به عنوان ارائه دهنده پیشرو آزمون های GRE و TOEFL در جهان، این آزمون را راهی هوشمندانه برای ورود به دانشکده های تحصیلات تکمیلی و بازرگانی توصیف می کند. GRE مخفف Graduate Record Examinations است. در واقع این آزمون استاندارد ورود دانشجویان به تحصیلات تکمیلی در بسیاری از دانشگاه های کشورهای آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا و کانادا) و برخی از کشورهای اروپایی است.

نکته مهم این است که فقط دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های غیرپزشکی به ویژه رشته های مهندسی و فنی را دارند باید در آزمون GRE شرکت کنند در حالی که دانشجویان پزشکی باید در آزمون های LSAT و MCAT شرکت کنند. امروزه مدارس بازرگانی و اقتصاد در اکثر کشورهای اروپایی نیز ارسال GRE را قابل قبول می دانند. برخی افراد این آزمون را مشابه آزمون های آیلتس و تافل می دانند، اما در واقع این آزمون نه تنها مهارت های زبان انگلیسی را ارزیابی می کند، بلکه بر توانایی های ریاضی و استدلال کمی و کیفی دانش آموزان نیز تمرکز دارد. این آزمون معمولاً در دو نوع جنرال و موضوعی ارائه می شود و برخلاف آزمون های زبان مانند آیلتس و تافل که نمره آنها 2 سال اعتبار دارد، نمره GRE 5 سال اعتبار دارد.

آزمون عمومی GRE

این نوع آزمون رایج‌ترین نوع آزمون GRE در نظر گرفته می‌شود و اگر رایانه‌ها در منطقه شما در دسترس نباشند، معمولاً به‌صورت رایانه‌ای (CBT) و مبتنی بر کاغذ (PBT) انجام می‌شود. آزمون GRE General شامل سه بخش است:

استدلال کمی و ریاضیات

توانایی تفکر و درک گفتار

بخش نوشتن تحلیل

بخش کمی

این بخش که با نام Quant نیز شناخته می شود شامل سوالات ریاضی عمومی مانند هندسه، تجزیه و تحلیل داده های عددی، حل مسئله و جبر می باشد. سطح سوالات این قسمت از آزمون GRE بالاتر از کتاب های درسی دبیرستان نیست و برای دانش آموزی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارد بسیار ساده است.

امتیازات این بخش بین 130 تا 170 خواهد بود و اکثر شرکت کنندگان نمره قابل قبولی برای این بخش کسب خواهند کرد. در این بخش، داوطلب باید به دو مجموعه سؤال که هر کدام شامل 20 سؤال است، پاسخ دهد. زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به هر بخش 35 دقیقه خواهد بود.

بخش استدلال کمی توانایی شما را در موارد زیر اندازه گیری می کند:

درک، تفسیر و تجزیه و تحلیل داده های کمی

حل مسائل با استفاده از مدل های ریاضی

استفاده از مهارت ها و مفاهیم اولیه حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر، هندسه و تجزیه و تحلیل داده ها

بخش استدلال کمی شامل یک ماشین حساب روی صفحه است.

بخش کلامی

این بخش توانایی تحلیلی داوطلب در زبان انگلیسی را می سنجد. در این بخش، داوطلبان باید به دو مجموعه 20 سوالی شامل سوالات چند گزینه ای، تکمیل متن و معادل سازی جمله پاسخ دهند. برای تکمیل هر بخش 30 دقیقه فرصت دارید. نمرات این بخش از 130 تا 170 است که همان استدلال کمی و ریاضیات است. شایان ذکر است که نمره ترکیبی بخش کمی و شفاهی برابر با 260-340 است و معتبرترین دانشگاه های جهان دانشجویان را ملزم به کسب حداقل نمره 300-310 می کنند.

بخش Speaking مهارت های شما را در زمینه های زیر آزمایش می کند:

تحلیل و استنباط گفتار؛ دلایل ناقص بودن اطلاعات؛ مفروضات و/یا دیدگاه نویسنده را شناسایی کنید. سطوح مختلف معنی مانند اقتدار تحت اللفظی، عددی و عمدی را درک کنید

انتخاب نکات مهم؛ نکات اصلی را از نکات جزئی یا بی اهمیت جدا کنید. خلاصه؛ ساختار متن را درک می کند

معنی هر کلمه، جمله و کل متن را پیدا کنید. رابطه بین کلمات و ایده ها را درک کنید

انواع سوالات استدلال کلامی را به اختصار مرور کنید.

بررسی ادبیات

در این بخش از داوطلب خواسته می شود دو مقاله بنویسد. در اولین انشا به نام موضوع، همانند بخش رایتینگ آزمون های آیلتس و تافل، موضوعی ارائه شده است که داوطلبان در مدت 45 دقیقه تمرین در زمینه نوشتن انگلیسی، نظرات خود را با دلایل ارائه می دهند و از ساختارها و کلمات سطح بالا برای رسیدن به نتیجه استفاده می کنند. نمرات خوب.

مقاله دوم Argument نام دارد و شما را ملزم می کند که در عرض 30 دقیقه یک متن انتقادی روی متنی که قبلا نوشته شده است بنویسید. امتیاز این قسمت بر اساس 6 نمره محاسبه می شود و دو قسمت باقیمانده به طور جداگانه به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. نکته بسیار مهم در این بخش این است که در این نوع نوشتار، تحلیل دقیق و منطقی بسیار مهم است. تحلیل ضعیف موضوع ممکن است باعث شود نمره بالاتر از 5/3 دریافت نکنید.

آزمون GRE هوم ادیشن مربوط به چه رشته هایی است؟

در واقع این تست برای 3 حوزه اصلی طراحی شده است که عبارتند از:

ریاضیات

حدود نیمی از این امتحان بر روی حساب دیفرانسیل و انتگرال متمرکز است و بخش‌هایی از سؤالات جبر ابتدایی، خطی و انتزاعی تشکیل شده است.

فیزیک

بخش فیزیک شامل سوالاتی در مورد اپتیک و پدیده های موج است. این آزمون همچنین موضوعاتی مانند ترمودینامیک، مکانیک آماری، الکترومغناطیس، فیزیک هسته ای و مکانیک کوانتومی را بسته به رشته و زیرشاخه مورد نظر متقاضی پوشش می دهد.

روانشناسی

این آزمون شامل سوالاتی از شش حوزه روانشناسی شامل بیولوژیکی، شناختی، اجتماعی، رشدی، بالینی، رفتاری و رفتاری خواهد بود.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی