سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

آشنایی با بسیاری از سیستم های گرمایشی

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲ ب.ظ


چیلرهای اسکرول و چیلرهای پیچی محبوب ترین و کارآمدترین چیلرها در دنیای تهویه مطبوع امروزی هستند. یکی از مشکلاتی که مالکان هنگام خرید یخچال با آن مواجه می شوند، نداشتن اطلاعات کافی و مناسب در انتخاب کولر گازی مناسب است.

پنکه های سقفی نوعی سیستم خنک کننده هستند که در ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه ابتدا کولر گازی رولینگ و کولر گازی را توضیح می دهم و در نهایت نکاتی را در مورد نگهداری صحیح پکیج سقفی به شما می پردازم. تفاوت چیلر اسکرول با چیلر کلیدی در نوع کمپرسور است. نام این کولرها نیز از کمپرسور آنها گرفته شده است.


رادیاتور را حرکت دهید

چیلرهای اسکرول به چیلرهایی با کمپرسورهای اسکرول اطلاق می شود. کمپرسورهای اسکرول در انواع معمولی، دیجیتال و اینورتر تولید می شوند. از آنجایی که این کمپرسورها نسبت به کمپرسورهای اسکرو کارایی کمتری دارند، می توان از یک تا هشت کمپرسور در تهویه مطبوع چیلر استفاده کرد تا خنک کننده مورد نظر را تامین کند. علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان دستگاه، تعداد کمپرسورهای چیلر ظرفیت را کنترل می کند (تمامی کمپرسورهای رایج تک مرحله ای هستند) و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

ظرفیت سیلندر مکانیکی معمولا از 2 تن شروع می شود و به 300 تن می رسد (ظرفیت برای برندهای مختلف کمی متفاوت است). در کولرهای گازی با ظرفیت سرمایش کمتر از 100 تن، در حدود 90 درصد چیلرها از کمپرسورهای اسکرول استفاده می شود، زیرا کمپرسورهای اسکرو در ظرفیت های پایین تولید نمی شوند.

کمپرسورهای تبرید اسکرول معمولاً قابل تعمیر نیستند و در صورت آسیب دیدن باید تعویض شوند. البته تهیه این نوع کمپرسور آسان است زیرا شرکت های زیادی در زمینه فروش این کمپرسورها در ایران فعالیت دارند.

قیمت پایین، حمل و نقل آسان و فراوانی در بازار یکی از مزایای کمپرسورهای روتاری است.

یکی دیگر از مزیت های کولر گازی صدای کم به دلیل کمپرسور کوچک با چیلر مارپیچ است.

برای چیلرهایی با ظرفیت کمتر از 150 تن مبرد، چیلرهای اسکرول اغلب گرانتر از تهویه مطبوع هستند.



یخچال را پیچ کنید

انتخاب بین کولرهای گازی چیلر پیچی و تفاوت چیلرهای اسکرول و پیچی همواره بحث تکان دهنده ای در بین کارفرمایان محترم بوده است. اول اینکه تعیین امکان سنجی واقعی پروژه با مشاور می تواند اولین قدم مهم در انتخاب نوع چیلر باشد. چیلرهای کوچک معمولاً چیلرهای کمپرسور اسکرال و چیلرهای کمپرسور اسکرو بزرگ هستند، اما در اندازه های متوسط ​​اغلب انتخاب بین این دو مشکل است.

از آنجایی که کمپرسورهای اسکرو پیچیدگی بیشتری نسبت به کمپرسورهای اسکرول دارند، اغلب به کار تخصصی نیاز دارند. این کمپرسورهای چیلر اسکرو قابل تعمیر هستند اما با توجه به ابعاد و وزن زیاد، قابلیت دسترسی و تحرک را می توان از معایب آن در نظر گرفت.

کولرهای گازی اسپید خنک کننده از یک تا سه نوع موتور مختلف در یک موتور القایی استفاده می کنند.

کمپرسورهای اسکرو بزرگ بزرگتر، کارآمدتر و البته گرانتر از کمپرسورهای اسکرال هستند.

قابلیت کنترل این کمپرسورها معمولاً چهار سطح برای کنترل کمپرسور خطی یا خطی است.

راندمان تهویه مطبوع چیلرهای اسکرو به طور کلی بیشتر از چیلرهای دارای کمپرسور اسکرال است.

با ظرفیت سرمایش بیش از 150 تن، استفاده از این چیلرها گزینه مناسبی است.


 

بالای پشت بام

اگر شما در درجه اول یک تکنسین مسکونی هستید که روی پکیج های سقفی زیر 5 تن کار می کنید، شباهت های زیادی بین سیستم هایی که به آن عادت دارید و سقف های 5 تا 20 تنی رایج در بازار تجاری سبک وجود دارد. وقتی صحبت از لوازم خانگی بزرگ به میان می‌آید، موارد زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد و در اینجا فقط به چند مورد اشاره می‌کنیم.


فیلتر و بسته ضد آفتاب را تمیز کنید

همانطور که دریافت هوای تازه در صنعت رایج تر شد، در محیط های تجاری رایج تر شد. فیلترهای هوای تازه تهویه مطبوع معمولاً مشبک فلزی هستند و زمانی که در اطراف لوله اگزوز قرار دارند باید مرتباً با یک شیلنگ و شاید مقداری چربی زدا شسته شوند.


فشار سقف در بسته را بررسی کنید

کشیدن تسمه های الاستیک روی سقف خانه همیشه ایده خوبی نیست، این امر باعث افزایش آمپر در دمنده، شکستن تسمه، کشش بیش از حد و سایش یاتاقان ها می شود. شما می خواهید تسمه A/C به درستی تنظیم شود تا سانروف زیاد سر نخورد یا لرزش زیادی نداشته باشد.

بسیاری از تکنسین ها از خط کش انحراف 1/2 اینچی یا چیزی مشابه برای تخمین کشش تسمه استفاده می کنند. مشکل این است که این قانون طول تسمه یا میزان فشاری که برای انحراف کولر گازی استفاده می شود را در نظر نمی گیرد. بسیاری از تکنسین های باتجربه ایده خوبی از کشش صحیح تسمه سانروف دارند. اما حتی این احساس گاهی اوقات می تواند با ارزش دقیق فاصله داشته باشد.

باید از کمربند ایمنی استفاده شود. می توانید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که بهترین فشار را برای کاربرد دارد. به یاد داشته باشید که تسمه های قفسه سقف باید مرتباً تعویض شوند. اگر تسمه بعد از بار اول به دلیل کشش به طور قابل توجهی شروع به شل شدن کرد، معمولاً بهتر است آن را تعویض کنید تا سفت کنید. این محصول در هوای کارخانجات مختلف مانند کارخانجات پلاستیک کاربرد دارد.



قرقره های کولر گازی را تراز کنید

هنگام تراز کردن چرخ ها، مرکز چرخ ها را نسبت به یکدیگر، از راست به چپ، و "کمبر" یا زاویه خود چرخ را به خاطر بسپارید. اغلب، زمانی که یکی از پیچ‌هایی که بسته آب‌بند را روی پایه موتور نگه می‌دارد، شروع به لیز خوردن می‌کند، یا اگر لاستیک تنظیم یا تعویض شود، ناهماهنگی تایر رخ می‌دهد. این محصول از مواد اولیه مانند Batch-off ساخته شده است.

قرقره های نامناسب می توانند باعث ریزش تسمه، آسیب، یاتاقان های آسیب دیده یا صدای غیرعادی شوند. علاوه بر تراز کردن قرقره ها، به خاطر داشته باشید که قرقره ها می توانند به مرور زمان فرسوده شوند، شکل طراحی شده خود را از دست بدهند یا در طرفین شیار ایجاد کنند. اگر قرقره قفسه سقف فرسوده شود، می تواند باعث جریان ضعیف هوا، صدای غیرعادی و عمر کوتاه تسمه شود.



پکیج مراقبت از کندانسور سقفی

شما باید کندانسور سقف کیسه را تمیز کنید، در صورت لزوم آن را جدا کنید. اکثر واحدهای تهویه مطبوع تجاری دارای کندانسورهای چند مرحله ای هستند که به طور دوره ای برای تمیز کردن کامل جدا می شوند. این کار را تکرار کنید بستگی به محل دستگاه و میزان کثیفی موجود در هوا دارد.



آخرین کلمه

تهیه سیستم تهویه مطبوع مناسب برای نیازهای شما می تواند آسان باشد. شرکت تدبیر و تدبه مندق با سایت ttmenterprise.com انواع تجهیزاتی که نیاز بازار ایران را برآورده می کند در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت همواره رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است و با داشتن طیف وسیعی از محصولات و قطعات با کیفیت بالا، این سیستم تهویه مطبوع گزینه مناسبی برای خرید می باشد.
 

منبع:https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887259-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی