سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

متن آهنگ ایوان بند امون امون از تو وای از دلم

امون امون از تو وای از دلم

نباشی تو پیشم بی حوصلم

یا دیگه مردم از بی تابی

خوشگلی انقد که رو عصابی

دله دله هرچی سرم میاد از دله

دله دله بدش میاد نگیر فاصله

راستی این عشقو عاشقی چقد مشکله

ولی به جاش چشای تو خیلی خوشگله

تو چشات چی داره که بگیره ول نمیکنه

دلمم پیله شده بمیره ول نمیکنه

من دیگه کارم تمومه باید تا تهش برم

یا خودت قلبتو میدی یا یه جوری کش برم

من لجباز با تو هر جور خواستی راه میام

آخرش چی باهات تا آخر دنیا میام

یهو آره یهو بزن بریم کی به کیه

آخرش چی اصلا مهم نیست آخرش چیهMusicdel | موزیکدل

دله دله هرچی سرم میاد از دله

دله دله بدش میاد نگیر فاصله

راستی این عشقو عاشقی چقد مشکله

ولی به جاش چشای تو خیلی خوشگله

 آهنگ جدید ایوان بند به نام «امون امون از تو وای از دلم»

 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی