سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

آهنگ جدید بابک مافی به نام «چیکار کنم»

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

متن آهنگ بابک مافی چیکار کنم

بگو روزای دوریت تموم میشه یا نه بگو میرم کنار از پشت شیشه یا نهMusicdel | موزیکدل

بگو که خاطره میشه این روزا میگذره

بگو که مشکلمون حل میشه از ریشه یا نه

دیگه فقط خوندن از تو واسه من مونده از اینجا رونده شدم از همه جا رونده

من قبول میکنم اشتباه کردم پشت هم

قلب شکسته ی تو قلبمو سوزونده

چیکار کنم تو بیای چیکار کنم تو بخوای چیکار کنم من آخه فقط به من تو میای

چیکار کنم تو بیای چیکار کنم تو بخوای

چیکار کنم من آخه فقط به من تو میای

میدونی چقد فراموشت کردن سخته برام رفتی و هنوز نتوستم که به خودم بیام

فکر تنکن دیونگیم تمومی داره بعد تو

حالا کل زندگیم شده تو و خاطره هام

چیکار کنم تو بیای چیکار کنم تو بخوای چیکار کنم من آخه فقط به من تو میای

چیکار کنم تو بیای چیکار کنم تو بخوای

چیکار کنم من آخه فقط به من تو میای

 آهنگ جدید بابک مافی به نام «چیکار کنم»

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی