سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

آهنگ جدید سهیل رحمانی به نام «گره»

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۴۳ ب.ظ

متن آهنگ سهیل رحمانی گره

راهمو بست چشات بارمو بستم

درست از وقتی که بودی

میدونی رو مخی نیستی

تو دلی حتی با اون اخلاق مودیت

دیگه کلک و کندهMusicdel | موزیکدل

سند قلبت میشه مال خوذم ببین

حتی توی مهمونی بین صد نفر

تو پیش خودم بشین

کی میتونه بشه مثل تو واسم

روی لباسم همیشه بوتو بده

چشم این آدم همیشه بازم

میخوره رو تو گره

فقط تویی که بلدی منو

عصبی نشو خودم هواتو دارم

عاشق خودت میشدی

اگه بودی یبار به جا من

هنو هواتو دارم هنو میبینمت ولی از دور

بمون کنارم بزار وجودم پر بشه از نور

میدونی من و تو اصل همیم

دلم میخواد فقط بهم زل بزنی

میدونی دست خودم نیست

عصبی میشم با یکی حرف میزنی

کی میتونه بشه مثل تو واسم

روی لباسم همیشه بوتو بده

چشم این آدم همیشه بازم

میخوره رو تو گره

فقط تویی که بلدی منو

عصبی نشو خودم هواتو دارم

عاشق خودت میشدی

اگه بودی یبار به جا من

 آهنگ جدید سهیل رحمانی به نام «گره»

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی