سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

استفاده از کوادکوپتر در کشاورزی

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ


سمپاشی کود در بخش کشاورزی؛ نظارت هوایی؛ نظارت بر محصول؛ بازرسی خاک؛ نقشه برداری برای کارهای مختلف مانند بازرسی محصولات آسیب دیده استفاده می شود. در ادامه قصد داریم در مورد همه چیز مربوط به پهپادهای کشاورزی بحث کاملی داشته باشیم.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده از سوابق هواپیماهای بدون سرنشین به کشاورزان کمک می‌کند تا برای کاشت و تیمار بهتر برنامه‌ریزی کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند. بر اساس برخی گزارش ها، استفاده از سیستم های کشاورزی دقیق می تواند عملکرد را تا 5 درصد افزایش دهد که افزایش قابل توجهی در بازار با حاشیه سود کم است.

سمپاشی و کوددهی با پهپادهای کشاورزی.

یکی از مهمترین کاربردهای پهپاد در کشاورزی، انعطاف پذیری آن برای حرکت در حرکات سریع و مانور در محل مقصد است. این ویژگی‌های پهپاد به سمپاشی کودها و حشره‌کش‌ها برای رشد محصولات و تامین مواد مغذی مورد نیاز آنها کمک می‌کند. چنین تقویتی گیاه را سالم و بارور می کند. پهپادهای کشاورزی می‌توانند پهپادهایی را که کودهایی را که حشرات، آفات و کرم‌ها را دور نگه می‌دارند پاشیده و عمر محصولات را افزایش می‌دهند، نظارت کنند.

یکی از مهمترین کاربردهای پهپاد در کشاورزی، انعطاف پذیری آن برای حرکت سریع و مانور در مقاصد است. این قابلیت پهپاد به ریختن کودها و حشره کش ها برای رشد محصولات کشاورزی و تامین مواد مغذی مورد نیاز کمک می کند. این تقویت محصولات را سالم و پر رونق نگه می دارد. اپراتورهای پهپادهای کشاورزی می توانند پهپادها را کنترل کنند تا کودهایی را که حشرات، آفات و کرم ها را دفع می کند و عمر محصول را افزایش می دهد، اسپری کنند.

مراقبت های بهداشتی در خانه

به طور کلی یکی از کاربردهای پهپادهای کشاورزی نظارت بر سلامت خاک است. قابلیت های قدرتمند پهپادها به فرآیند پر زحمت تجزیه و تحلیل سلامت خاک کمک می کند. پهپادها داده ها را از سیستم های نظارت جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند که می تواند برای نظارت، تغییر و حفظ سلامت طبیعت و خاک مورد استفاده قرار گیرد. فناوری پهپاد همچنین می تواند به خاک کمک کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را برای افزایش سلامت خود دریافت کند. پهپادهای کشاورزی این وظیفه را در نظارت بر سلامت خاک از طریق پردازش داده ها و عملیات نقشه برداری سه بعدی انجام می دهند.

بذرها را بکارید

کشاورزی، در مفهوم صنعتی، کار فشرده و زمان بر است، زیرا برای انجام فعالیت های خود به سطح بالایی از توانایی نیاز دارد. کاشت به ویژه به نیروی انسانی نیاز دارد زیرا فرآیندی زمان بر است. فناوری هلیکوپتر برای کاشت بذر انواع مختلف محصولات برای تسهیل این کار مهم استفاده می شود. لیزرها، حسگرها، مخازن و سایر چیزهایی که در پهپادها تعبیه شده است به آنها اجازه می دهد بذرها را سریع و تمیز بکارند.

تحلیل محدودیت ها و مشکلات کشاورزی با استفاده از کوادکوپتر

یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از پهپادهای کشاورزی برای آبیاری محصولات، توانایی آنها برای ارزیابی، تأیید و بررسی این محصولات برای هر گونه آسیب است. دوربین ها و حسگرها که مجهز به لیزر نیز هستند به آنها کمک می کند تا چندین کار را به سرعت انجام دهند.

پهپادهای کشاورزی برای ترسیم این عیوب در زمان واقعی استفاده می شوند و اطلاعات جمع آوری شده و پردازش شده می تواند برای تصمیم گیری بیشتر در مورد محصول مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی، پهپادهای کشاورزی برای نظارت و اندازه گیری عالی هستند زیرا می توانند به سرعت یک منطقه را برای بررسی رشد محصول و سلامت خاک پوشش دهند. پهپادها به طور فزاینده ای برای به دست آوردن تصاویری با کنتراست رنگی استفاده می شوند که به طور چشمگیری مناطق مشکل بالقوه را منعکس می کند، زیرا حسگرها جذب یک طول موج خاص را تشخیص می دهند.

دومین کاربرد عمده پهپادها در کشاورزی، حفظ سلامت محصول با پخش آب، کود و آفت کش است. پهپادهای همراه با فناوری های طیف سنجی و ترموگرافی می توانند مناطق خشک را شناسایی کرده و مشکلاتی را که تجهیزات آبیاری سنتی از دست می دهند را حل کنند. از سوی دیگر، تجهیزات پهپاد می توانند نشتی و مشکلات آبیاری را تشخیص دهند.

بالی با پهپادهای کشاورزی بارور شد

پهپادهای کشاورزی و استفاده از آنها به ساده سازی فرآیند زمان بر کوددهی کشاورزی کمک کرده است. ماهیت کارآفرینی و شخصیت قوی آنها به کشاورزان در انواع فعالیت ها و عملیات کمک زیادی می کند.

معایب سمپاشی بدون سرنشین

محدودیت های پهپادهای کشاورزی

مشکل اتصال

پهپادها وابسته به آب و هوا هستند. توصیه می شود در هوای بارانی و بادی از پرواز پهپاد خودداری کنید.

درک عملکرد پهپادهای کشاورزی برای کشاورز معمولی می تواند دشوار باشد.

برای استفاده از آن باید مجوز دولتی گرفته شود.

هواپیماهای بدون سرنشین با ویژگی های بسیار گران قیمت هستند.

مزایای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی چیست؟

از مزایای پهباد سمپاش می توان به هزینه کم، ساخت سبک وزن، توانایی جمع آوری اطلاعات دقیق و خلبانی از راه دور اشاره کرد. امروزه پهپادها به ابزار تجاری رایج در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، ساخت و ساز و معدن تبدیل شده اند و کاندیدهای خوبی برای گسترش تکنیک های کشاورزی کم هزینه هستند.

علاوه بر فواید مالی، مزایای زیست محیطی و زیست محیطی زیادی در استفاده بهینه از کودها، سموم دفع آفات و آب در مناطق مهم وجود دارد که در غیر این صورت ممکن نبود.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی