سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

اصالت تشک رویال چیست؟

يكشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ


رویال یکی از معروف ترین برندهای تشک در بازار است. به همین دلیل در بازار طرفداران زیادی دارد. اما به تدریج مانند سایر برندهای معروف این تشک نیز شروع به تقلبی کرد. به همین دلیل باید در خرید تشک رویال اصل دقت کنید. از کجا بفهمیم تشک اورجینال است؟ در مقاله بعدی به نکات مهمی برای درک اصالت تخت سلطنتی پرداختیم.

تشک کینگ سایز از کجا بخریم؟

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص تشک رویال اصل از تقلبی، خرید تشک از مراکز معتبر است. نمایندگی فروش تشک رویال در اکثر شهرهای ایران وجود دارد. بنابراین می توانید با خرید از مراکز رسمی فروش این تشک از خرید خود مطمئن شوید. تفاوت قیمت نیز مهم است. هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید. مطمئن باشید که تشک شاه واقعی بالاتر از تشک شاه تقلبی است.

هنگام خرید تشک هولوگرام حتما به آن توجه کنید. این یکی از روش های اصلی است. از طرفی در صورت خرید تشک از آژانس رویال تشک حتما گارانتی می گیرید، تشک رویال اصل بدون پیش سفارش و بدون صحافی است. تشک رویال سوالی است که ذهن بسیاری از مشتریان را به خود مشغول کرده است، با توجه به تولید تشک های تقلبی با نام رویال، برای تشخیص اصالت تشک های رویال در این مقاله به طور مفصل به این موضوع می پردازیم.

برند رویال به دلیل سابقه طولانی در زمینه تولید تشک، محبوبیت خاصی در بین افراد زیادی دارد. اما در چند سال گذشته بسیاری از افراد در کارگاه های کوچک اقدام به تولید این تشک ها کرده و با استفاده از روش های نادرست به مردم عرضه می کنند تشک با نام خانوادگی «تشک سلطنتی» شناخته می شود. "اصل"!!; یا با ارائه محصولات و خدمات مناسب به مشتریان، ابتکار عمل را نشان داده است

تشک طبی کینگ فنر

تشک رویال اصلی چه ویژگی هایی دارد؟

1-تیلام رویال بدون پسوند و پیشوند بوده و در هنگام خرید مشتری هولوگرام طلایی تشک رویال را روی کارت گارانتی دارد.

2- راحتی تشک رویال چیست؟

رویال تشک عالم یک هولوگرام تشک سلطنتی هک شده با آرم اصلی شرکت رویال و لوگوی سه پر است.

3- چگونه تشک شاه کینگ اصل را از تشک شاه تقلبی تشخیص دهیم؟

4- جلب رضایت مشتری بیش از 3 دهه در صنعت تولید و فروش تشک سلطنتی (بعد از مدت کوتاهی بسیاری از کارخانه ها کارگاه های خود را تعطیل کردند و آمادگی پاسخگویی به خدمات پس از فروش مشتریان را ندارند).

5- افرادی که مدعی استاندارد بودن تشک هستند حتما باید شماره استاندارد را بخواهید در غیر این صورت می توانید به منابع زیر مراجعه کنید. (نکته مهم در این زمینه این است که اگر سازمان ملی استاندارد بخواهد این کار را انجام دهد اولاً با علامت نشانگر استاندارد این کار را انجام نمی دهد و ثانیاً در صورت تأیید فقط تشک های خوب کیفیت می گیرند. استاندارد است، اما به طور کلی چنین استانداردی برای هیچ تشکی از سوی سازمان ملی استاندارد اعطا نشده است و چنین اظهاراتی نادرست است. برای خرید تشک با نمایندگی تشک رویال تماس بگیرید.
 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی