سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

الگوریتم های گوگل

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ


الگوریتم گوگل با تغییر رفتار ما تغییر می کند، تکنولوژی مطابق با نیازها و خواسته های ما تغییر می کند، بنابراین موتور جستجو نیز تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، 10 سال پیش، ما پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و پینترست را نداشتیم که به افزایش ترافیک سایت ما کمک کند.

ما حتی به ترافیک موبایل یا بهترین راه‌های دسترسی به جستجوگرانی که در حال حرکت بودند فکر نمی‌کردیم، زیرا آن میلیون‌ها جستجوگر تا امروز وجود نداشتند، زمانی که به نظر می‌رسد روندهای بازاریابی یک شبه تغییر می‌کند. ابزارها و فن آوری های جدید بلافاصله قابل مشاهده هستند،

از این رو، گوگل به این تغییرات سریع در رتبه بندی پاسخ می دهد، پیوندها و به خصوص نحوه برخورد با محتوا مرتباً اصلاح می شوند. اما در قلب تغییر الگوریتم گوگل یک هدف ساده وجود دارد: ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن...

در این مقاله، من، محمد سلحشوری، می‌خواهم مفهوم الگوریتم‌های گوگل را با چند مثال بررسی کرده و به طور خلاصه مهمترین الگوریتم‌های گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار خاص و کاربردی را به اشتراک بگذارم. با ما بمان

الگوریتم گوگل چیست و چگونه کار می کند؟

برای موتورهای جستجو، مشکل این است که "چگونه می توان مرتبط ترین صفحات وب را برای این کلمات کلیدی خاص (یا اصطلاحات جستجو) پیدا کرد".

«در اینجا داشتن الگوریتم منطقی است.

الگوریتم‌ها به گوگل امکان می‌دهند نتایج مرتبط را پیدا، رتبه‌بندی و برگرداند.

اصطلاح "الگوریتم" به یک روش گام به گام بر اساس منطق برای حل یک مشکل خاص اشاره دارد.

الگوریتم گوگل یک سیستم پیچیده بازیابی داده است که از فهرست جستجوی صفحات وب استفاده می کند که حاوی کلمات کلیدی است که کاربر در جستجوی آن است.

به سرعت بهترین نتایج جستجوی ممکن را ارائه دهید. از دیدگاه علمی، الگوریتم ها در واقع مجموعه ای از فرمول ها هستند که مسائل را حل می کنند و مسائل پیچیده و بزرگ یک توسعه دهنده وب را به مسائل کوچکتر تبدیل می کنند.

هر صفحه را بر اساس چندین عامل مهم رتبه بندی می کند، از جمله:

تعداد بازدید از صفحه برای کلمات کلیدی (محتوای با کیفیت)

وب سایت بهینه و با کیفیت

صفحات وب قدیمی را طبق الگوریتم تازه سازی به روز می کند

ساخت لینک های با کیفیت از طریق سایت های قابل اعتماد (بک لینک)

سایت خود را موبایل پسند کنید (سئوی موبایل)

وب سایت با سرعت بارگذاری صفحه

استفاده از نشانه گذاری طرحواره تایید شده توسط Google برای ارائه اطلاعات قابل فهم مانند آدرس ها و محصولات به موتور جستجو.

وب سایت شما باید دارای برندینگ قوی باشد تا جستجو و توجه کاربران بیشتر از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به وب سایت شما جلب شود

داشتن سایت با کیفیت قوی (با استفاده از کلمات کلیدی و برندینگ و لینک های با کیفیت)

از پروتکل HTTPS برای افزایش امنیت داده های کاربر استفاده می کند

تجربه کاربری خوب (کاربران زمان بیشتری را در سایت صرف می کنند و تعداد دفعات و صفحاتی که کاربر از سایت بازدید می کند)

برخی از عوامل هستند که عملاً خارج از کنترل ما هستند، مانند سن وب سایت ها و نام های دامنه، اما بسیاری از این عوامل رتبه بندی در کنترل ما هستند، مانند محتوای منحصر به فرد، بهینه سازی در صفحه و تعامل. پیوندهای ...

یک موتور جستجو از ترکیبی از الگوریتم‌ها و عوامل رتبه‌بندی مختلف برای ارائه وب‌سایت‌هایی استفاده می‌کند که بر اساس نامناسب بودن در صفحات نتایج موتور جستجوی خود (SERP) رتبه‌بندی می‌شوند.

اگر شما در حال طراحی و نوشتن یک وب سایت هستید، باید تمام قوانین گوگل را رعایت کنید تا از جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری کنید تا رتبه بالایی برای سایت خود کسب کنید.

اما اگر قوانین گوگل (موتور جستجو) را به طور کامل رعایت نکنید، توسط الگوریتم های مختلف طبقه بندی می شود و در راه، مهندسان گوگل وب سایت شما را آنالیز می کنند و توسط گوگل مجازات می شوید.

توسعه دهنده وب سایت برای افزایش رتبه وب سایت خود نیاز به حضور الگوریتم هایی دارد.

الگوریتم ها کار می کنند:

مشاهده محتویات صفحه

بررسی وضعیت صحافی

نتایج جستجو را مرتب کنید

چند سال پیش، اگر روی یک نتیجه جستجو کلیک می‌کردید، با تبلیغات نامرتبط با پاپ‌آپ‌های مزاحم که بزرگ‌تر از پنجره پشتی بودند، مواجه می‌شد که واقعا آزاردهنده بود.

بنابراین، گوگل قوانین (الگوریتم‌های) نجات جان را به عنوان نیروی پشتیبانی برای شناسایی و مقابله با سایت‌های اسپم طراحی کرد.

در واقع این الگوریتم است که به کاربران یاد می دهد که چگونه محتوای با کیفیت تولید کنند و رتبه سایت خود را بهبود بخشند و به موقعیت مناسب دست یابند.
 

 

الگوریتم مرغ مگس خوار در الگوریتم گوگل جریمه نمی شود

این فقط نقش راهنمایی و جهت گیری سریع و دقیق را برای کاربران ایفا می کند، به عنوان علائم جاده ای عمل می کند که رانندگان و مسافران را سریع و ایمن به مقصد مورد نظر خود راهنمایی می کند و راه را به آنها نشان می دهد.

با پیروی از مثال بالا می توان فهمید که الگوریتم گوگل در واقع مجموعه ای از عوامل و دستورالعمل هایی است که وب سایت های مختلف را بر اساس عملکرد و مطابقت آنها با قوانین گوگل متمایز می کند.

وجود این الگوریتم ها برای بهینه سازی سایت شما ضروری است.

اول اینکه از ورود وب سایت های بی کیفیت جلوگیری می کند.

ثانیاً منجر به افزایش چشمگیر وب سایت های ارزشمند و کاربر محور می شوند.

جستجوی گوگل باید نیازها و اهداف کاربر را درک کند و بر اساس آن پاسخگو باشد.

الگوریتم های Sheba li-Tsa Google

گوگل در 13 ژانویه اولین به روز رسانی الگوریتم سال 2020 را منتشر کرد.

اهمیت این به روز رسانی الگوریتم افزایش یافت زیرا غول موتور جستجو تایید کرد که آخرین به روز رسانی گوگل الگوریتم اصلی آن است.



چرا الگوریتم های گوگل مهم هستند

گوگل برای تصمیم گیری خوب در مورد هر ردیاب به اطلاعات نیاز دارد.

هرچه افراد هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی خاص، نتایج مرتبط بیشتری کسب کنند، بهتر است.

داده هایی که گوگل می تواند استخراج کند و به جستجوگران دیگر بازگرداند دقیق تر است.

موتور جستجوی گوگل از الگوریتم هایی برای بازدید از هر وب سایت، بررسی وضعیت هر وب سایت و قرار دادن صفحات با رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کند.

این از نظر تئوری به این معنی است که بهترین لینک های مرتبط با جستجوی شما جزو اولین لینک هایی هستند که گوگل لیست می کند و برای اینکه یک صفحه مورد توجه و تایید گوگل قرار بگیرد، الگوریتم ها دائما در حال تغییر و به روز رسانی هستند.

کوچکترین تغییر در الگوریتم گوگل می تواند تاثیر زیادی بر هر وب سایت خاصی داشته باشد.

در نتیجه تغییرات الگوریتم و به روز رسانی، بسیاری از سایت ها با رتبه های پایین تر جریمه می شوند، در حالی که سایر سایت ها افزایش قابل توجه ترافیک و رتبه بندی بهتر را تجربه می کنند.

الگوریتم گوگل هر سال حدود 500 تا 600 بار تغییر می کند، اکثر این به روز رسانی ها کم هستند و اغلب توسط کاربران و سایت های سئو انتخاب نمی شوند.

تاثیرگذارترین و مهم ترین الگوریتم های گوگل عبارتند از:

الگوریتم شما برت (BERT)

این هوش مصنوعی گوگل است

الگوریتم تازگی محتوا را محاسبه می کند

کیفیت بالا و تنوع محتوا



الگوریتم رقص گوگل

این به دلیل نتایج جستجوی گوگل است که نمی تواند به طور ناگهانی موقعیت شما را در رابطه با یک یا چند کلمه کلیدی افزایش دهد.

الگوریتم مرغ مگس خوار

با درک معنای عبارت جستجو و ارائه نتایج مرتبط با سرعت و دقت به کاربر

الگوریتم پاندا

فیلتر جستجو برای اولین بار به عنوان بخشی از آپدیت پاندا در فوریه 2011 منتشر شد.

این یکی از سنتی ترین الگوریتم های گوگل است. کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربر از متن و نوشته را بررسی می کند.

هدف این الگوریتم جلوگیری از محتوای کم کیفیت و تکراری است.



الگوریتم پنگوئن

در 24 آوریل 2012، گوگل اولین به روز رسانی پنگوئن را منتشر کرد.

با سایت های مجرمی سروکار دارد که با خرید بک لینک یا استفاده از لینک های سایت های معتبر با رتبه بالا (کلاهبرداری) سعی در ارتقای رتبه سایت خود دارند که اصطلاحا به آن تکنیک کلاه سیاه می گویند.

سایت های پر از کلمات کلیدی تکراری و لینک های غیر طبیعی توسط الگوریتم پنگوئن شناسایی و جریمه می شوند.
 

 

مثلا

خرید هدیه ولنتاین برای همسرتان کار بزرگی است.

امسال، هدیه روز ولنتاین باید راهی برای بیان میزان دوست داشتن او باشد.

مطمئن شوید که هدیه ولنتاین شما به خوبی بررسی شده است.

اگر امروز عشق خود را نشان می دهید، زندگی می کنید تا دوست داشته شوند. آیا برای انتخاب بهترین هدیه روز ولنتاین آماده اید؟

همانطور که مشاهده می کنید در این مطالب نازک چندین بار به موضوع "هدیه ولنتاین" اشاره شده است.

این کلمات کلیدی برخلاف دستورالعمل های وب مستر گوگل هستند.

الگوریتم پومبو

این الگوریتم نزدیک ترین و بهترین مکان جستجو شده توسط کاربر را پیدا می کند.

طبقه بندی الگوریتم های مغز

این الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی است، وظیفه این الگوریتم شناسایی قصد مورد نظر کاربر و نشان دادن بهترین پاسخ و همچنین بهبود نتایج جستجو می باشد.



باکس گوگل

یک مکان موقت (زمین بازی) برای سایت هایی که گوگل از در دسترس بودن و فعالیت دائمی آنها مطمئن نیست.

تفاوت بین الگوریتم پاندا و پنگوئن

به روز رسانی پاندا در درجه اول محتوای با کیفیت است.

با این حال، پنگوئن به دنبال حذف هرزنامه یا پیوندهای توهین آمیزی است که سعی در دستکاری هر ردیاب رتبه بندی موتورهای جستجو دارند.

مهم است که مراقب این دو به روز رسانی باشید. هنگامی که سایت شما توسط پاندا جریمه می شود، سایت شما نیز تحت تاثیر دسترسی پنگوئن قرار می گیرد.



الگوریتم مرغ مگس خوار

در 26 سپتامبر 2013، گوگل یکی از مهم ترین پیشرفت ها را در الگوریتم موتور جستجوی خود منتشر کرد.

مرغ مگس خوار به گوگل یک پلتفرم "دقیق و سریع" می دهد که در آن جستجوگران می توانند به راحتی وقتی کلمه کلیدی را در موتور جستجو تایپ می کنند، آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

همانطور که از نام الگوریتم پیداست، این الگوریتم هوشمندانه ترین، سریع ترین و دقیق ترین الگوریتم معرفی شده توسط گوگل در سال 2013 می باشد و مهمترین ویژگی های این الگوریتم به شرح زیر می باشد.

تجزیه و تحلیل عباراتی که کاربران جستجو می کنند سریع و دقیق است.

بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن به کاربر می دهد

عبارات و کلماتی را که کاربر جستجو می کند درک می کند و هدف از جستجوی کاربر و تفاوت بین عبارات را می داند.

همین را بدانید و به گوگل کمک کنید تا بهترین نتایج را برای کاربران ارائه دهد.

به عنوان مثال، الگوریتم مرغ مگس خوار قیمت یک یخچال را از بستنی طبیعی متمایز می کند و گوگل را هدایت می کند تا محتوای مرتبط با جستجوی هر کاربر را ارائه دهد.

با استفاده از نمودار دانش گوگل، این الگوریتم دقیقاً نتایج مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد و درک عمیقی از جستجوهای کاربر دارد.

به عنوان مثال، اگر بهترین رستوران کره ای را جستجو کنید و عبارت پر از سوال را تایپ نکنید، وضوح و دقت این الگوریتم بهترین رستوران کره ای تهران را به شما نشان می دهد زیرا می تواند موقعیت شما را تشخیص دهد و در غیر این صورت نشان می دهد. شما بهترین رستوران های کره هستید.


 

نمودار دانش گوگل

تا به حال، هر زمان که نتایج جستجوی گوگل یا پنالتی های گوگل ذکر می شود، حتما این سوال برای شما پیش آمده است که گوگل از کجا می داند کلمات کلیدی و عبارات جستجو شده کاربر به چه معنا هستند.

همانطور که انسان فکر می کند و تحقیق می کند، گوگل تمام محتوای سایت های مرجع را مطالعه می کند تا بتواند به طور مستمر به دانش و دانش خود بیافزاید که به آن نمودار دانش گوگل می گویند.

نمودار دانش گوگل بین 0 تا 100 جستجو در سایت های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مثال با جستجوی بیوگرافی یک بازیگر تمام فیلم ها و سریال های آن بازیگر و کارگردان نمایش داده می شود.

به عبارت دیگر، هدف از این به روز رسانی بهبود نمایش نتایج برای یک کلمه کلیدی مشخص است، نه فقط کلمه کلیدی دقیق، بلکه آنچه به عنوان "هدف گیری کلمه کلیدی" شناخته می شود.


به یک معنا، پاندا و پنگوئن به روز رسانی مداوم الگوریتم های موجود بودند، در حالی که مرغ مگس خوار یک الگوریتم جدید است.

این الگوریتم جدید از بیش از 200 عامل رتبه بندی برای تعیین ارتباط و کیفیت یک صفحه معین استفاده می کند.

مرغ مگس خوار به عنوان نوعی خط تقسیم، سئوی قدیمی را از جدید جدا می کند.

ذهن

مرغ مگس خوار از عبارات کلیدی دم بلند به جای کلمات کلیدی استفاده می کند.

سایت هایی که از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند بیشترین موفقیت را داشته اند.



91٪ از ترافیک جستجو از کلمات کلیدی دم بلند است.

تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی اساساً باعث ایجاد ترافیک برای وب سایت شما می شود و به شما این امکان را می دهد که در طول زمان بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و پیوندهای بیشتری دریافت کنید.

به عنوان مثال، اصطلاحاتی مانند "کافه" یا "قهوه میامی" در حال حاضر غیرقابل دسترسی هستند.

با این حال، کلمات کلیدی دم بلند مانند "بهترین قهوه در میامی" ممکن است رقابت کمتری داشته باشند، اما ممکن است برای مخاطب هدف شما مناسب باشد.

این رویکرد برای تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد محتوا در به روز رسانی مرغ مگس خوار ادغام شده است.

قوانین پیاده سازی الگوریتم مرغ مگس خوار برای بهبود سئو سایت

از تکرار کلمات کلیدی خودداری کنید و از مترادف ها و خانواده کلمات کلیدی مشابه استفاده کنید، به عنوان مثال، طبق گفته گوگل، لامپ و لامپ هر دو یک مفهوم را بیان می کنند.

استفاده از زبان نشانه گذاری گوگل (شما) برای کمک به گوگل برای درک بهتر، به عنوان مثال، صفحه ای در یک وب سایت، تشخیص اینکه آیا محتوای آن صفحه بازی است یا هنری.

نرخ پرش را کاهش دهید، برای این منظور بخش های مختلف ساده مانند جداول و نمودارها و غیره را اضافه کنید. از محتوای سایت برای افزایش زمانی که کاربر در سایت می گذراند.

در حال حاضر معنا و مفهوم سئو در رابطه با الگوریتم ها چیزی جز بهبود تجربه جستجوی کاربر از طریق الگوریتم مرغ مگس خوار نیست، به جای جستجوهای طولانی، تنها با اشاره به کلمه کلیدی مورد نظر می توان نتایج جستجو را بهبود بخشید.

الگوریتم بارگذاری مرغ مگس خوار

از کلمات کلیدی مورد نظر استفاده کنید

از انکر تکست مناسب استفاده کنید

مقالات و محتوای کوتاه برای کاربران خاص

استفاده از تصاویر و ویدئو در تولید محتوا



Anchor Text چیست؟

به تمام حروف و کلمات یک محتوا یا مقاله که به سایت یا مقاله (لینک) دیگری متصل می شوند، متن قابل کلیک می گویند.

مقالات ارجاعی باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود.

 

 

نشان می دهد وب سایت شما توسط گوگل جریمه شده است

اختلال و کاهش ترافیک ورودی

شاید واضح ترین نشانه تنبیه افت رتبه SERP سایت شما باشد

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما برای مدتی در صفحه اول گوگل ظاهر نشود، تأثیر آن بر ترافیک وب سایت شما تقریباً بلافاصله احساس می شود.

هر از چند گاهی باید رتبه وب سایت خود را در گوگل بررسی کنید، اما گاهی اوقات کاهش جزئی رتبه ممکن است به دلیل افزایش رتبه وب سایت رقیب شما باشد.



تنبیه دست

گوگل از طریق پلتفرم Webmaster Tools برای صاحبان سایت های جریمه شده پیامی ارسال می کند. در ابزار وب مستر، لیستی از تخلفات سایت برای صاحبان سایت قابل مشاهده است.

Webmaster Tools می تواند به شما در شناسایی مسائلی مانند مجازات محتوای تکراری کمک کند. (در مقاله ای جداگانه در مورد کنسول جستجو صحبت خواهیم کرد.)

اگر قبلاً سیستم عامل را نصب کرده اید، فقط وارد شوید، Show Search را انتخاب کنید و سپس HTML را از منوی کشویی به روز کنید.

سپس گوگل لیستی از مشکلات احتمالی را در اختیار شما قرار می دهد. و به شما اجازه می دهد تا اقدامات لازم را برای اصلاح آن انجام دهید.



همه جریمه های الگوریتم از شدت یکسانی برخوردار نیستند.

جریمه های الگوریتمی

پنالتی گوگل

بدون پیام گوگل می توانید بفهمید که گوگل فقط با مدرک شما را جریمه کرده است، این یک جریمه خودکار است.

کلمات کلیدی سایت در جستجوی گوگل ظاهر نمی شوند (این جریمه حذف نمی شود)

نتیجه بی نتیجه جستجوی لینک شما در گوگل



زمان هایی که گوگل سایت شما را در لیست سیاه قرار می دهد عبارتند از:

کارهایی مانند خرید لینک انجام دهید

لیست هرزنامه

تعداد کلمات کلیدی بسیار زیاد است

آلوده شدن وب سایت به ویروس یا بدافزار



نکته پایانی:

تنها کاری که باید برای بهبود موقعیت وب سایت خود انجام دهید این است که پیوندهایی را به شیوه ای چشمگیر و زنده ایجاد کنید و بر ارائه محتوای با کیفیت (پست وبلاگ نوشته شده یا گرافیک خلاقانه) تمرکز کنید تا ترافیک خود را افزایش دهید. تعداد بازدید از وبلاگ خود را وارد کنید.
 

مطالعه بیشتر: https://blogten.ir/mag-google-algorithm/  

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی