سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

اگر با خانم‌ها مصاحبه کنیم و خواسته‌هایشان را بپرسیم، بیشترشان می‌گویند که می‌خواهند پوستی صاف و بدون عیب داشته باشند. پوست آن مانند گل نرم و مانند شیشه صاف و براق است. متأسفانه همه خانم ها مشکلات پوستی خود را تجربه می کنند. اسکارهای آکنه، اثرات پیری و آسیب های روزانه پوست بر زیبایی پوست شما تأثیر می گذارد. راه معکوس کردن این ضررها ساده و شناخته شده است. استفاده از کرم پودر روشی است که اکثر خانم ها از آن استفاده می کنند. آرایش انجام شده در صبح قبل از خروج از خانه، استفاده از این محلول است. اما مشکلاتی وجود دارد که افکار ما را به خود مشغول می کند. مشکل اینجاست که چند خانم می دانند چگونه از کرم پودر به درستی استفاده کنند؟

دانستن نحوه استفاده از کرم پودر بسیار مهم است

دانستن نحوه استفاده از کرم پودر بسیار مهم است

اطلاعات ناکافی در مورد روش صحیح استفاده از کرم پودر و کرم پودر روی پوست مشکلات بیشتری را ایجاد می کند. احتمالاً پس از آرایش، عیوب کوچکی را روی پوست خود تجربه کرده اید. یکی از دلایل مهمی که برخی از خانم ها به طور کلی از آرایش اجتناب می کنند، بزرگنمایی این مشکلات پوستی است. استفاده از کرم پودر بدون فونداسیون مانند ساختن ساختمان بدون فونداسیون است، خطرناک و نامناسب است. نگران نباشید، اگر بدون زیرسازی آرایش می کنید، لازم نیست به آرایش خود بی توجه باشید. ما اینجا هستیم تا به شما آموزش دهیم و مشکلات شما را حل کنیم. پس با ما همراه باشید

استفاده از پایه مناسب برای آرایش

استفاده از فونداسیون مناسب در آرایش

مهمترین مرحله برای پودر کردن کرم پودر صورت، انتخاب کرم پودر مناسب پوست است. انتخاب کرم مناسب به این معنی است که کرم پودری را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست و رنگ پوست شما باشد. انتخاب پایه نادرست شما را بیشتر شبیه یک مجسمه پوشیده از گچ می کند. سپس بهترین کرم را با توجه به نوع پوست شما پیشنهاد می کنیم.

پوست های چرب: افرادی که پوست چرب دارند باید از فوم های مات و کرم پودر استفاده کنند. بافت این محصولات باعث می شود که چربی پوست دیده نشود و پوست از چربی اضافی براق نشود.

پوست خشک: این نوع پوست نیاز به پودر یا کرم دارد. این نوع محصولات حاوی مقدار مناسبی روغن هستند تا از تشکیل روغن روی صورت شما جلوگیری کنند.

پوست مختلط: افرادی که دارای ناحیه T چرب و گونه های خشک هستند باید قبل از آرایش از کرم پودر استفاده کنند.

نکته: ناحیه T ناحیه ای از صورت است که شامل پیشانی و چانه می شود. در این قسمت های پوست غدد چربی زیادی وجود دارد.

برای انتخاب رنگ کرم زیرسازی، رنگ کرم را با ناحیه چانه خود مقایسه کنید تا بدانید که آیا این رنگ به پوست شما می آید یا خیر.

انتخاب ابزار مناسب برای پخش کردن کرم

انتخاب تجهیزات مناسب برای پخش کرم

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه از روغن های صورت به درستی استفاده کنید، باید ابزار مناسب برای استفاده از روغن های صورت را آماده کنید. می توان گفت که به راحتی می توانید با انگشتان خود روغن را روی صورت خود بمالید. اما باید بدانید که بسته به وزن یا سبکی آرایش و کرم پودر، مواد انتخابی شما نیز متفاوت خواهد بود.

آرایش های سنگین: برای آرایش های سنگین، کرم پودری با پوشش قوی و سنگین انتخاب کنید و با اسفنج فوم یا اسفنج سیلیکونی روی پوست بمالید.

آرایش سبک: اگر فونداسیون شما سبک است یا می خواهید حداقل آرایش داشته باشید، می توانید از انگشتان خود استفاده کنید. دست شما مواد خامه را جذب می کند.

آرایش متوسط: یک برس مصنوعی یک انتخاب عالی برای لباس های خانگی و آرایش متوسط ​​است.

قبل از استفاده پوست را تمیز کنید

صورت خود را بیش از حد معمول بشویید

بخش مهمی از زیرسازی صورت با کرم پودر، تمیزی پوست است. استفاده از آرایش روی بقیه کرم شب و کرم دور چشم بر زیبایی و یکنواختی آرایش شما تاثیر می گذارد. قبل از آرایش از تمیز بودن پوست خود مطمئن شوید. بعد از پاکسازی پوست، مرحله بعدی استفاده از مرطوب کننده است. شستن پوست باعث خشکی آن می شود. بنابراین بهترین کار برای جلوگیری و متعادل کردن پوست خشک استفاده از مرطوب کننده سبک است.

پوست را با پرایمر آماده کنید

فراموش نکنید که پوست خود را در شب مرطوب کنید

بعد از انجام مراحل فوق مرحله مهم بعدی آماده سازی پوست با استفاده از پرایمر است. پرایمر پوست را یکدست می کند و لکه ها را به حداقل می رساند و به پخش شدن فونداسیون در سراسر صورت کمک می کند. هنگام ایجاد زیرسازی مناسب برای پوست خود، با استفاده از کرم پودر قدم مهمی برداشته اید. پرایمر را روی صورت خود بمالید و به طور یکنواخت پخش کنید. پرایمر را روی لک ها، آکنه و استرس روی صورت خود بزنید و با انگشت پوست را صاف کنید.

استفاده از کرم پودر مناسب

آماده سازی پوست کامل شده است. حالا می آید کرم پودر. بسته به بافت کرم پودر، روش صحیح استفاده از کرم پودر متفاوت است. مقدار کمی از کرم پودر مایع را ابتدا روی پشت دست بمالید و سپس به طور یکنواخت روی پوست صورت بمالید. کرم پودر را روی صورت خود بمالید و با اسفنج روی پوست پخش کنید. مراقب باشید که کرم روی صورت شما جمع نشود و باعث ناهمواری شود. در نتیجه انتخاب و استفاده از کرم پودر پوستی براق و ابریشمی خواهید داشت. استفاده از ماوس به معنای پوست مات و زیبا است.

کرم پودر را روی پوست بمالید

نحوه زدن کرم پودر روی انگشت

سخت ترین و مهم ترین قسمت استفاده صحیح از کرم پودر پخش کردن کرم پودر روی پوست است. ما این تعبیر را مطرح کردیم که کرم پودر باید پخش شود، حالا در مورد نحوه زدن پودر روی پوست صحبت می کنیم.

اولین نکته نحوه پخش کرم پودر روی صورت است. از مسواک زدن، اسفنج و انگشت روی پوست خودداری کنید. باید کرم پودر را با ضربه زدن روی پوست پخش کنید. سکته ها صاف و منظم هستند.

ترتیب استفاده از کرم پودر به این صورت است که از گونه ها شروع کنید و به سمت بیرون یعنی موها بروید. مرحله دوم پیشانی، بینی و چانه است.

خط فک، گردن، کنار بینی، پشت چشم و خط رویش مو مکان هایی هستند که اکثر افراد فراموش می کنند از پودر استفاده کنند. مکان هایی که پس از اتمام این متن ارزش توجه بیشتری را دارد.

به یکنواختی و پخش یکنواخت کرم روی پوست توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از قسمت ها به کرم بیشتری نیاز دارند. پس به نیازهای آنها توجه کنید.

مخفیگاه

کرم پودر را روی پوست بمالید

قدم بعدی در روش صحیح استفاده از کرم پودر، پوشاندن لک است. از یک کانسیلر مخصوص روی پوست خود برای پوشاندن لک ها و سیاهی ها، آکنه، جوش، آکنه و لک استفاده کنید. پنهان کردن یعنی نزدیک شدن به پوست تا حد امکان بدون لک و تغییر رنگ.

آرد اضافی را آبکش کنید

کرم پودر اضافی را حذف کنید

پس از اتمام فونداسیون، به آرایش خود نگاهی دقیق بیندازید. با این نگاه دقیق متوجه خواهید شد که کرم اضافی کجای صورتتان است. افرادی که پوست چرب دارند باید این قدم را در روش صحیح استفاده از کرم پودر جدی بگیرند. پوست شما زیاد عرق می کند و در نتیجه کرم روی صورت شما می نشیند و حرکت می کند. باید بسیار مراقب باشید که کرم اضافی را از روی پوست پاک کنید. یک دستمال کاغذی یا پارچه روغنی بردارید و به آرامی روی صورت خود قرار دهید. پارچه را روی پوست استفاده نکنید، آن را رها کرده و بردارید. در مرحله بعد دوباره کرم را با اسفنج مرطوب روی سطح پوست پخش کنید تا خطوط ایجاد شده محو شوند.

آرایش

استفاده از ماشین حساب را فراموش نکنید

تغییر حالات صورت این کرم با فرم صورت شما ترکیب می شود و صورت شما را قاب می کند. برای اینکه با هر حرکت صورت نگران خطوط کرم باشید، باید پس از کامل کردن روش صحیح زدن کرم، از محصولات بیشتری استفاده کنید. این افزودنی به تثبیت آرایش شما کمک زیادی می کند. استفاده از اسپری آرایشی آرایش شما را براق می کند و پودر ست کننده آرایش شما را مات می کند. این چیزها شفاف و بی رنگ هستند. بنابراین سطح آرایش شما تغییر نخواهد کرد.
 

ادامه پست: https://moorashin.com

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی