سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

معلمان انگلیسی همیشه به دنبال راه های بهتری برای آموزش هستند. همانطور که می دانید روش های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد، اما تجربه و مطالعات مختلف نشان داده است که هیچ روشی سودمندتر از روش دیگر نیست. زیرا موقعیت های یادگیری و افراد متفاوت است. با این حال به نظر می رسد روش های نوین و مدرن آموزشی کارآمدتر و بهتر باشد. در این مقاله به معرفی چهار روش نوین آموزش زبان می پردازیم.


بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی چیست؟
با ارتقای روش های تدریس در سراسر جهان، آموزش زبان انگلیسی نیز در حال ارتقاء است. من مطمئن هستم، روش های قدیمی دیگر جواب نمی دهد و استادی که همان روش های تدریس را دارد موفق تر است. روش تدریس ویدئویی است این به وسایل کمکی مانند کتاب و فعالیت محدود نمی شود، بلکه کل یادگیری را شامل می شود.
پراگماتیسم به جای نظریه
در گذشته برنامه درسی به گونه ای بود که معلم موضوعاتی را که برای کلاس مناسب می دانست جمع آوری می کرد و در هر جلسه روی یکی از آنها کار می کرد. این به معنای یک سیستم سنتی معلم و دانش آموز است که در آن معلم بیشتر صحبت می کند و دانش آموزان گوش می دهند.
این سیستم به ما آموخت که برنامه درسی باید همراه با فعالیت های کلاس باشد.
در الگوی عملی کار عملی بیش از تکیه بر تئوری به کار عملی توجه می شود. بنابراین طراحی مدل های آموزشی بر اساس این سوال است که چرا آموزش می دهیم نه اینکه چه چیزی را آموزش دهیم.
در این رویکرد، مهارت ها و استعدادهای هر فرد برای رسیدن به اهدافش در نظر گرفته می شود.
به این ترتیب تمرین هایی مانند سفارش در رستوران یا هتل یا به شیوه ای مناسب تر، تماشا و نقد فیلم یا اظهار نظر سیاسی انجام می شود.
برای اینکه معلمان از این رویکرد به نتیجه برسند، باید زبان آموزان را بشناسند و از نیازها و انتظارات آنها آگاه باشند تا برنامه درسی مناسبی برای کلاس درس طراحی کنند. گرامر، واژگان و سایر مهارت های زبانی ما را مانند یک ماشین به نتیجه نهایی و مقصد می رساند.
چرا و به چه دلایلی معلمان از دانش آموزان می خواهند که قبل از شروع درس زبان را یاد بگیرند؟ این سوالات به تهیه طرح درس مناسب برای کلاس کمک می کند. بهترین روش مدرن آموزش زبان انگلیسی برای معلمان!

کار بر اساس پروژه
این روش نیز مانند روش قبلی نیازمند شناخت نیازها، اهداف و استعدادهای زبان آموزان است.
اجرای این استراتژی با تعیین یک هدف واقع بینانه شروع می شود که می تواند فردی یا گروهی باشد.
به عنوان مثال، اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت هستید، باید به دلیل شرکت در این دوره نگاه کنید تا بتوانید دوره خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
به عنوان مثال، اگر دانش آموزان کلاس شما همه حسابدار هستند و هدف آنها از یادگیری پیشرفت شغلی است، برنامه و روش تدریس شما با کلاسی که همه نوجوان هستند و هدف آنها یادگیری چهار مهارت زبانی است، متفاوت خواهد بود. .
ارزیابی کلاس شما باید به برنامه ریزی یک پروژه بزرگتر منجر شود که نتیجه نهایی کلاس است. در واقع، نتایج یادگیری زبان آموزان و نمرات نهایی پروژه هایی است که در طول ترم روی آنها کار می کنند. یک پروژه می تواند هر چیزی باشد از یک سخنرانی. برای طراحی یک بازی جدید البته پروژه ها به صورت فردی بهتر از گروهی هستند
دوره را شخصی کنید
در حالی که دو رویکرد قبلی به شدت بر استعدادها و اهداف دانش‌آموزان تأکید داشتند، این رویکرد بر تولیدات زبانی مورد نیاز دانش‌آموزان متمرکز است. آنها کلمات خاصی را می سازند که دانش آموزان برای موضوعات خاصی به آن نیاز دارند. البته این روش برای سطوح پیشرفته است.
زبان ها برای هر رشته تحصیلی کلمات خاص خود را دارند که زبان آموزان حرفه ای به آن نیاز دارند. مثلاً «سود» واژه‌ای است که در مدیریت بازرگانی پرکاربرد و مهم است یا «اسکالپل» به پزشکی مربوط می‌شود.
معلمان باید موضوعات و منابع مختلفی را بر اساس نمرات دانش آموزان بیابند و موضوعات مختلفی را برای بحث در کلاس در نظر بگیرند.


استفاده از تلفن های هوشمند در کلاس
چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​گوشی های هوشمند امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده اند.
از آنجایی که بسیاری از مردم از طریق تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند، استفاده از آن در کلاس درس می تواند مفید باشد، در حالی که بسیاری از معلمان تلفن های همراه را منبعی برای حواس پرتی دانش آموزان می دانند و جدا کردن آنها از تلفن همراه دشوار است.
اگر از تلفن همراه در کلاس برای بازی و کارهای دیگر استفاده نمی شود، ابزاری عالی برای یادگیری است. زیرا می توانید از فرهنگ لغت و سایر برنامه های کاربردی آن استفاده کنید.
یکی از بهترین راه ها برای استفاده از تلفن در کلاس استفاده از اپلیکیشن Survey Monkey است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد به سوالات پاسخ دهید. یا می توانید مسابقات مختلفی را بین کودکان سازماندهی کنید. مثلا یک برگه پر از جای خالی یا سوالات چند گزینه ای بدهید و از آنها بخواهید با جستجو در اینترنت برگه را پر کنند و هرکس این کار را انجام دهد امتیاز خوبی می گیرد.
با اپلیکیشن ها و حتی بازی های آموزشی مجازی در سرتاسر دنیا، آنقدر متنوع و گسترده است که هرگز خسته کننده نیست و به عنوان یک معلم می توانید به طور موثر از موبایل برای آموزش استفاده کنید.


نتیجه این است که عمل گرایی، نه نظریه ای در مورد توانایی ها و مهارت های فردی که دانش آموز به آن نیاز دارد، پروژه محور برای فعالیت های شخصی، تخصص تدریس برای ارائه محتوای مورد نیاز برای هر حوزه تخصصی، آنها از ترکیب این سه عنصر مانور می دهند. تلفن. تکنولوژی با یک همراه هوشمند در کلاس می توانید به فرمول یادگیری خاص و مدرنی دست پیدا کنید که می تواند بهترین روش آموزش زبان باشد.
24 دوره TTC از بهترین و جدیدترین روش ها استفاده می کند و شامل موارد مختلفی از جمله تئوری های تدریس، یادگیری روش ها و تکنیک های مختلف تدریس، آموزش موثر در آموزش زبان، تدریس کلاس های موضوعی مرتبط می باشد. کلاس درس، انجام مشاهدات مختلف در سطوح و کلاس های مختلف، آموزش نکات کلیدی و سوالات کلی به معلمان در مورد مشکلات کلاس و آموزش مدیریت کلاس. ارزشیابی این درس به دو صورت ارزیابی تئوری های آموزشی و تدریس واقعی در محیط واقعی انجام می شود.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی