سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.



بهترین لپ تاپ های ایسوس را بررسی کنید

اینکه کدام لپ تاپ برای ایسوس بهترین است بستگی به نیاز شما دارد زیرا ایسوس طیف وسیعی از لپ تاپ ها را ارائه می دهد. در مقاله زیر می توانید لیست بهترین لپ تاپ های ایسوس و مشخصات و قیمت هر کدام را بررسی کنید تا انتخاب لپ تاپ مناسب را برای شما آسان تر کند، بیایید ببینیم تفاوت بین مدل های مختلف لپ تاپ چیست. محبوب ترین برندهای ایسوس؟

معنی حروف و اعداد در مدل های مختلف بهترین لپ تاپ ایسوس چیست؟

قبل از معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس باید نحوه نام گذاری مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس را توضیح دهیم.

نام مدل اکثر لپ تاپ های ایسوس ترکیبی از حروف و اعداد است که ممکن است کمی گیج کننده باشد. اما این اعداد و حروف به صورت تصادفی به کار نمی روند و هر کدام معنای خاصی دارند. به عنوان مثال، سری K ایسوس یک لپ تاپ 2 در 1 است. در حالی که سری UKS لپ تاپ زن بوک است و مدل با حرف C کروم بوک این شرکت محسوب می شود. همچنین سری ROG که بیشتر دارای حروف GX و GL و G می باشد از سری بازی های ایسوس می باشد.

بهترین لپ‌تاپ‌های سری N ایسوس از دیگر مدل‌هایی بودند که قبلاً توسط این شرکت تولید شده بود اما تولید آن متوقف شد. ایسوس سری N را با سری های K، X، E، Q، B، V و F جایگزین کرده است که مدل های مقرون به صرفه ای هستند. این سری ها بیشتر به دسته vivobooks تعلق دارند.

همچنین، اعداد عمدتاً نشان دهنده اندازه صفحه نمایش هستند. به عنوان مثال عدد 3 نشان می دهد که یک لپ تاپ 13 یا 12.5 اینچی است و به همین ترتیب اعداد 4 و 5 برای لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 14 و 15 اینچی استفاده می شود.

بهترین سری لپ تاپ های ایسوس - سری Zenbook

سری Zenbook یکی از بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس است که اکثر مدل های آن محصولی رده بالا با طرح های زیبا و رنگ های متفاوت هستند. همچنین این سری بهترین پردازنده ها و صفحه نمایش های ایسوس را دارد، بنابراین; بهترین لپ‌تاپ‌های Zenbook ایسوس معمولاً رقبای سرسختی برای مک‌بوک پرو اپل و سری XPS دل و سایر لپ‌تاپ‌های سطح بالا در بازار هستند. بنابراین لیست بهترین مدل های لپ تاپ گیمینگ ایسوس بدون این سری از لپ تاپ ها کامل نخواهد شد.

در حال حاضر بهترین سری لپ‌تاپ‌های ZenBook ایسوس مدل‌های زیر هستند:

1. Asus Zenbook 14X OLED (UX3404); بهترین لپ تاپ زن بوک ایسوس

بهترین لپ تاپ ایسوس

پردازنده: Core i9-13900H Core i7-13700H | Core i5-13500H

پردازنده گرافیکی: Geforce RTX 3050 Intel Iris Xe

حافظه: 1 ترابایت M.2 NVMe

رم: 16 گیگابایت LPDDR5 قابل ارتقا تا 32 گیگابایت

صفحه نمایش: 14.5 اینچی 2.8K با نرخ رفرش 120 هرتز

قیمت: از 1299 دلار

مزایا: عملکرد قوی، صفحه نمایش روشن و شفاف، پاسخ سریع

معایب: -

یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازار، لپ‌تاپ ZenBook 14X ایسوس است. باید گفت که انتخاب صفحه نمایش اولد و پردازنده قدرتمند نسل دوازدهم اینتل برای این لپ تاپ واقعا هوشمندانه بوده است. علاوه بر این، در این لپ تاپ جدید، کیفیت طراحی لپ تاپ های سری ZenBook بهبود یافته است. بنابراین این لپ تاپ یکی از رقبای قدرتمندی مانند لپ تاپ های Dell XPS 13 محسوب می شود.
 

همچنین وزن این لپ تاپ حدود 1.3 کیلوگرم است که بسیار سبک است. صفحه نمایش 180 درجه می چرخد ​​و همچنین دارای اسکنر اثر انگشت سریع است. اگر به دنبال یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایسوس هستید که بهترین عملکرد را داشته باشد، این لپ‌تاپ ارزشش را دارد.

2. Asus ZenBook 14 Old UX3402؟ یکی از بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس

بهترین لپ تاپ ایسوس / بهترین لپ تاپ های  نمایندگی رسمی ایسوس

پردازنده: Intel Core i5-1240P Core i7-1260P

پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe

حافظه: 1 ترابایت SSD

رم: حداکثر 32 گیگابایت LDDR5

صفحه نمایش: 14 اینچی قدیمی با وضوح 2.8K

قیمت: از 70 میلیون تن

مزایا: طراحی شیک، وزن سبک، شارژ 13 ساعته، صفحه کلید عالی

نقاط ضعف: بدون جک هدفون.

به عقیده خیلی ها بهترین مدل لپ تاپ های ایسوس از سری Zenbook لپ تاپ های این سری هستند. طراحی زیبا، محصولاتی با پردازنده های سبک و قدرتمند. ایسوس سری جدید ZenBook را با پردازنده های نسل دوازدهم اینتل، رم DDR5 و حافظه داخلی PCIe Gen 4 ارتقا داده است. با این حال، برخلاف انتظارات، مدل AMD از Ryzen 6800U یا 6600U استفاده نمی کند. از پردازنده های ارتقا یافته سری Ryzen 5000 Barcelo استفاده می کند. بنابراین آنها همچنان با رم DDR4 و حافظه نسل 3 عرضه می شوند و در مقایسه با مدل های اینتل ارزش خرید ندارند.

ایسوس در این مدل طراحی پشت صفحه نمایش را نیز تغییر داده و دیگر حلقه ای دور لوگوی ایسوس دیده نمی شود و حالا این سری طراحی جدید و مدرن تری دارد.
 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی