سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

بهترین گزینه برای پروژه شما کدام است؟

شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۹ ق.ظ

 



یکی از حساس ترین تصمیم ها هنگام برنامه ریزی برای شروع یک پروژه، انتخاب برند میلگرد است. بسیاری از تولیدکنندگان در ایران تجهیزات ساختمانی و تجهیزات صنعتی تولید می کنند. هر سازنده استانداردها و معیارهای تولید متفاوتی دارد. بنابراین محصولات تولیدی از نظر فنی، مکانیکی و حتی کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند. این امر انتخاب را برای پیمانکاران و مهندسان دشوار می کند.

در میان تولیدکنندگان داخلی، کارخانه فولاد آناهیتا گیلان یکی از معروف ترین نام هاست. در ادامه به بررسی شرایط ساخت، کیفیت و مشخصات قیمت آهن آلات آناهیتا از این سازنده خوش نام می پردازیم. اگر می خواهید بدانید که میلگرد آناهیتا بهترین انتخاب برای پروژه شما هستند، این مقاله را از دست ندهید.

شرایط تولید در کارخانه فولاد آناهیتا

کارخانه فولاد آناهیتا از سال 1391 به صورت تخصصی در زمینه تولید میلگرد در شهر رشت فعالیت می کند. این شرکت محصولات خود را با تکیه بر متخصصین و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. پس از تولید، با استفاده از دستگاه های تست مناسب، خواص مکانیکی و شیمیایی محصولات خود را برای انطباق کامل با استانداردهای ملی و بین المللی بررسی می کند. به همین دلیل اگرچه مدت زیادی از شروع به کار این کارخانه نمی گذرد. با این حال او توانست خود را به عنوان یکی از بهترین افراد ایران نشان دهد.

جالب است بدانید که کیفیت محصولات فولادی این کارخانه تا زمان صادرات به کشورهای همسایه تضمین می شود. بنابراین اگر تصمیم به خرید میلگرد که یکی از پرکاربردترین قطعات فولادی در صنعت ساختمان است را از این کارخانه دارید، می توانید از کیفیت محصول مطمئن باشید.

مشخصات محصول کارخانه فولاد آناهیتا

کارخانه فولاد آناهیتا کلیه محصولات خود را بر اساس استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید می کند که این محصولات از انواع زیر می باشند:

مراحل درخت گرد 340 یا کلاس A2

آج 400 و 420 یا همون کلاس A3.

تیپ 500 و سایز 520 یا معادل آن ترکیب سایز A4

ساخته شده خواص فنی و مکانیکی این پروفیل های فولادی برای استفاده در اکثر پروژه های صنعتی و ساختمانی مناسب در نظر گرفته می شود. طراحی آج و تمامی اطلاعات هندسی از جمله ارتفاع آج، آج، عرض و زاویه با حساسیت بالایی تعیین می شود. زیرا این خواص تاثیر بسزایی در میزان آرماتوربندی بتن دارد. علاوه بر این، خواص مکانیکی محصول مانند استحکام تسلیم، مقاومت کششی و درصد کشیدگی نسبی همگی مطابق با استانداردها می باشد.

ابعاد آهن آلات آناهیتا

تا اینجا با کیفیت و مشخصات فنی محصولات کارخانه فولاد آناهیتا آشنا شدید با این حال همچنان باید معیارهای دیگری را در نظر بگیرید. برای انتخاب این دوره ها یکی از مهمترین معیارها اندازه محصول است. شکی نیست که اندازه این پروفیل های فولادی باید با پروژه شما مطابقت داشته باشد. خوشبختانه، این محصولات در اندازه های متناسب با نیازهای اکثر پروژه های ساختمانی موجود هستند. با این حال، شما نباید به طور آزمایشی انتخاب کنید.

این کارخانه تعداد 340 آج با علامت اختصاری A.G.J.U را فقط در سایزهای 8 و 10 میلی متر تولید می کند. در مقابل آج 400 و آج 420 در سایزهای 12 تا 32 ساخته شده اند که با علامت اختصاری A.G.C.T که روی آن حک شده است می توانید این درجه را تشخیص دهید. در نهایت میلگردهای 500 و 520 در سایزهای 12 تا 32 و با علامت اختصاری A.G.S.T موجود است.

وزن محصولات آناهیتا

یکی دیگر از ویژگی های مهم توزیع فولاد وزن آن است. زیرا با کمک این ویژگی می توانید استاندارد بودن تخت را تضمین کنید. باید بدانید که این مقاطع فولادی اساس پروژه ساختمانی هستند و باید استحکام ساختمان را تضمین کنند. ضمناً وزن نباید کمتر یا بیشتر از حد مجاز باشد. در غیر این صورت در مواقع اضطراری آسیب بیشتری وارد می کند.

همانطور که اشاره کردیم، آناهیتا بر اساس استانداردهای ساخت تولید می شود. به همین دلیل وزنی برابر با حداقل وزن مجاز مندرج در جدول دارند. وزن میلگرد این محصولات بر اساس هر شاخه محاسبه می شود. به یاد داشته باشید که هر شاخه 6 یا 12 متر طول دارد و عرضه این محصولات بر اساس این ابعاد است. بنابراین اگر کسی بخواهد مقدار کمی بخرد، باید به فروشگاه مواد غذایی مراجعه کند.

محصولات آناهیتا گیلان قیمت گذاری شده است

آخرین فاکتوری که هنگام خرید این پروفیل های فولادی باید به آن توجه کنید، قیمت میلگرد بدون عملیات سطحی است. همانطور که اشاره کردیم آرماتورهای آناهیتا بر اساس حداقل وزن مجاز در استانداردها تولید می شوند. از آنجایی که پروفیل های فولادی با توجه به وزن آنها قیمت گذاری می شوند، آرماتورهای سبک وزن آناهیتا مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند.

در واقع قیمت محصولات این کارخانه نیز مانند سایر محصولات با توجه به سطح بین المللی فولاد تعیین می شود و در نتیجه تغییر آن طبیعی است. می توانید وضعیت بین المللی فولاد را در Steelorbis مشاهده کنید. این سایت یکی از معتبرترین منابع اطلاع رسانی قیمت قطعات فلزی در دنیا می باشد. متاسفانه برای استفاده طولانی مدت از خدمات آن باید هزینه اشتراک پرداخت کنید.

چرا میلگرد آناهیتا را برای پروژه خود انتخاب کنید؟

در این مقاله با ویژگی ها و مشخصات محصولات با کیفیت استیل آناهیتا آشنا می شوید. اگر مشخصات، ابعاد و کیفیت این محصولات مطابق با نیاز پروژه شما باشد، می توانید آنها را خریداری کنید. به خصوص اگر بخواهید در شهرهای شمالی کشور پروژه ای بسازید زیرا در این صورت هزینه حمل و نقل کمتری را باید بپردازید. اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا قطعات فولادی آناهیتا بهترین انتخاب برای پروژه شما هستند، می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از یک متخصص اطلاعات را انتخاب کنید.
 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی