سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

تعداد جلسات لیزر در دستگاه الکس کندلا

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ


تعداد جلسات لیزر با دستگاه الکس کاندلا یکی از سوالات متداول اکثر متقاضیان لیزر موهای زائد می باشد که به دلیل اهمیت این موضوع و به احترام مخاطبان، در نظر داریم به این سوال پاسخ دهیم. آینده. قبل از آن یادآوری می کنیم که بدن هر فرد بسته به ویژگی هایی مانند رنگ پوست، رنگ مو و تراکم، واکنش متفاوتی به لیزر الکس کاندلا نشان می دهد، بنابراین تعداد دفع موهای زائد با این دستگاه نیز برای افراد مختلف است. آنها متفاوتند. به عنوان مثال بهترین ترکیب برای لیزر کندلا الکس پوست روشن با موهای تیره و پرپشت است. بنابراین روش لیزر درمانی با توجه به ویژگی های خاص و قسمت های مختلف بدن طراحی و برنامه ریزی می شود و تعداد جلسات لیزر با دستگاه الکس کاندلا پس از معاینه مورد نیاز توسط متخصص پوست و مو تعیین می شود.

تعداد جلسات لیزر الکس کاندلا

ساخت لیزر با تجهیزات الکس کاندلا در یکی دو بازی عملا غیرممکن است. زیرا چرخه زندگی موهای ناخواسته از سه مرحله آناژن، کاتاژن و تلوژن تشکیل شده است و لیزر فقط بر فاز آناژن تاثیر می گذارد. بنابراین باید تعداد جلسات لیزر را افزایش داد تا موها از دو فاز دیگر حذف شوند و به فاز آناژن برسند. البته همانطور که اشاره کردیم تعداد جلسات، مدت هر جلسه و فاصله هر جلسه لیزر بسته به ویژگی های فردی و قسمت های مختلف بدن متفاوت خواهد بود. اما تعداد جلسات لیزر با تجهیزات الکس کاندلا را می توان بین 8 تا 12 جلسه در نظر گرفت و فاصله بین هر جلسه برای رسیدن مو به فاز آناژن 4 تا 8 هفته است. علاوه بر این، زمان لازم برای لیزر درمانی برای هر قسمت از بدن کمتر از یک ساعت است.

عوامل موثر بر رفع موهای زائد اثر الکس کاندلا

تاثیر دستگاه شمع الکساندرایت در رفع موهای زائد به عوامل زیر بستگی دارد:

چرخه زندگی یا مرحله رشد مو

به طور کلی، هر فردی چرخه رشد موی متفاوتی دارد که هر 4 تا 6 هفته یک بار در قسمت های مختلف بدن تکرار می شود. در این مدت، موهای روی پوست هر فرد سه مرحله را طی می کنند: مرحله بازسازی یا رشد، مرحله کاتاژنز یا ریزش و مرحله تلوژن یا استراحت. اما همانطور که گفته شد لیزر فقط در مرحله بازسازی یا رشد موثر است و فولیکول های مو در این مرحله توانایی جذب لیزر را دارند. بنابراین تعداد جلسات لیزر دستگاه الکس کندلا بر اساس میزان موهایی است که قبلا در مرحله بازسازی نبوده است.

میزان رنگ پوست و مو

مو در فاز آناژن ملانین زیادی دارد یا رنگ تیره دارد به همین دلیل تاثیر لیزر الکس کاندلا روی آن بدتر خواهد بود. در واقع با جذب امواج لیزر از رنگدانه های جمع شده در اطراف مو، انرژی بالایی تولید می شود که باعث تخریب فولیکول و توقف رشد مو می شود. بنابراین تحت تاثیر این عامل تعداد جلسات لیزر دستگاه الکس کاندلا نیز متفاوت خواهد بود.

حجم و تراکم مو

حجم و تراکم موهای ناخواسته نیز از دیگر عوامل موثر بر نتایج لیزر با دستگاه الکساندرایت کاندلا است. در واقع هر چه موها ضخیم تر باشند، جلسات بیشتری برای از بین بردن آن نیاز است.

دلیل افزایش جلسات لیزر در برخی از نواحی بدن است

مدت زمان مشخصی طول می کشد تا موها از حالت ریزش به رویش مجدد برگردند و این موها زمانی که در مرحله رشد مجدد قرار دارند از بین می روند. این دوره برای قسمت های مختلف بدن متفاوت است، بنابراین چرخه رشد و به دنبال آن لیزر موهای زائد روی پاها تا 12 ماه و موهای زیر بغل تا 5 ماه طول می کشد.

همچنین تعداد دستگاه های لیزر دستگاه الکس کاندلا در برخی نواحی تحت تاثیر تغییرات هورمونی که باعث رشد مو می شود متفاوت است. به عنوان مثال، در دوران بارداری و یائسگی، زمانی که تغییرات هورمونی به اوج خود می رسد، شاهد عدم تعادل در رشد مو و فعالیت فولیکول ها خواهیم بود. بنابراین برنامه ریزی تعداد جلسات لیزر بر اساس نظر کارشناس و شرایط فردی تعیین خواهد شد.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی