سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

تفاوت سری x ال جی با سری J

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۰۲ ب.ظ

 

ال جی شرکت کره ای شناخته در صنعت لوازم خانگی و الکترونیک، با تولید یخچال های ساید بای ساید در مدل های مختلف جایگاه ویژه ای در بین کاربران پیدا کرده است. یخچال های ساید این برند در سه سری V، J و X معرفی شده اند که ما امروز قصد داریم سری های X و J را با هم دیگری مقایسه و بررسی کنیم.

این دو سری از یخچال های ال جی شباهت های خیلی زیادی با هم دارند و اما تفاوت هایی نیز با هم دارند که بارز ترین آن ها طراحی ظاهری آن هاست. به این صورت که تلویزیون های سری J طراحی ساده تر و مینیمالی دارند و بیشتر مخصوص ساده پسند ها است. این در حالی است که سری X از طراحی لوکس و مدرن ترین بهره برده است و در همه ی مدل ها شما شاهد صفحه نمایش لمسی و درب اینستاویو خواهید بود.

سری های X و J یخچال های همنام مانند x267 و j267 یا x287 و j287 را دارند.

یخچال های x267 و j267، بیشترین تفاوتشان در ظاهر آن هاست، برای مثال یخچال x267 دارای طراحی اینستاویو است در حالی که یخچال j267 این قابلیت را ندارد. همچنین مدل x267 فقط رنگ سفید دارد ولی یخچال j267 در دو رنگ سفید و نقره ای موجود می باشد. علاوه بر این یخچال x267 از اتصال به اینترنت و پشتیبانی از برنامه ThinQ برخوردار است اما یخچال j267 این قابلیت را ندارد. ظرفیت یخچال X267 نسبت به j267 بیشتر است.

یخچال های x287 و j287 نیز تفاوت های اندکی با همدیگر دارند. یخچال x287 ظاهری لوکس تر و مدرن تر دارد و یخچال j287 ساده تر طراحی شده است.

در بین دو سری یخچال های X و J مدل های 3X3 و j34 علاوه بر اینکه غیر همنام هستند تفاوت های بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند. مانند دیگر مدل های سری X یخچال 3X3 ظاهری مدرن تر و لوکس تری نسبت به j34 دارد. چون یخچال j34 بیشتر طراحی ساده و کلاسیکی دارد و برای فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است. یخچال 3X3 به فناوری ها پیشرفته مانند سیسم خنک کنندگی دوگانه، فیلتر های تصفیه پیشرفته، سیستم های هوشمند کنترل دما و قابلیت اتصال به اینترنت مجهز شده است اما یخچال j34 فناوری های ضروری و پایه را دارد و فناوری های پیشرفته 3X3 را ندارد.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی