سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

تنظیمات عکس سالن کنفرانس

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ


یکی از تاثیرگذارترین اشیاء در بهینه سازی جلسات، همایش ها و همایش ها، عکاسی از سالن هایی است که در آن برگزار می شود. سیستم تصویربرداری از دستگاه های مختلفی تشکیل شده است که به همراه سیستم صدا و نور وظیفه مستندسازی را بر عهده دارند.در مراسمی که قرار است برگزار شود.

سیستم ضبط ویدیو

سیستم ضبط مجموعه ای از تجهیزاتی است که در سالن ها و سالن ها به منظور ضبط تصاویر جلسات، همایش ها، مراسم و مجالس نصب می شود. تصاویر گرفته شده توسط سالن و سیستم ضبط کنفرانس از طریق سیستم پخش ویدئو پخش یا مستند شده و در آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. با توجه به اهمیت این تصاویر و نیاز به کیفیت بالای آنها، استفاده از ابزارهای پیشرفته ضروری است. یکی دیگر از عملکردهای سیستم ضبط سالن، ضبط ویدئو کنفرانس برای حضور مجازی افراد در جلسات، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارها می باشد.

اجزای سیستم تصویربرداری سالن کنفرانس

سیستم تصویربرداری که یکی از مهمترین اجزای سیستم کنفرانس می باشد از چندین دستگاه تشکیل شده است. دوربین تصویربرداری، ضبط تصویر، میکسر تصویر و کنترلر دوربین از تجهیزات مهم مورد استفاده در سیستم تصویربرداری سالن کنفرانس و کنفرانس هستند. این واحدها باید در کنار یکدیگر نصب شوند و سیستم تصویربرداری را کامل کنند تا کل اتاق کنفرانس را پوشش دهد و جلسه را بهتر به تصویر بکشد. تنها از این طریق است که می توان آرشیو کامل و جامعی از همایش های برگزار شده تهیه و در جهت تحقق اهداف سازمان مورد استفاده قرار داد. در ادامه با اجزای سیستم تصویربرداری اتاق کنفرانس آشنا می شویم.

دوربین اتاق کنفرانس

دوربین فیلمبرداری ویدیو کنفرانس را می توان بخش مهمی از یک سیستم فیلمبرداری در نظر گرفت. دوربین های مورد استفاده در سیستم های فیلمبرداری دارای انواع و ویژگی های مختلف هستند. وجود این ابزارها امکان تشکیل یک آرشیو کامل و با کیفیت را فراهم می کند. بسته به ویژگی های اتاق جلسه باید از دوربین مناسب استفاده شود. در برخی از اتاق‌های جلسه، باید چندین دوربین در مکان‌های مختلف در سرتاسر لابی نصب شود، اما به طور کلی استفاده از دوربین مناسب می‌تواند تمامی نیازهای ویدئویی اتاق جلسه را برطرف کند. دوربین داشبورد چرخشی قابلیت حرکت افقی و عمودی را دارد. بنابراین می توانند به راحتی کل اتاق را پوشش دهند و تصاویر مورد نیاز را تهیه کنند. دوربین های کنفرانس بسته به نیاز و ویژگی های اتاق و تعداد شرکت کنندگان می توانند بر روی میز، دیوار یا سقف نصب شوند.

دوربین PTZ

یکی از انواع دوربین های فیلمبرداری که می توان آن را پرکاربردترین نوع دوربین دانست، دوربین PTZ یا (Pan-Tilt-Zoom) است. این نوع دوربین ها تصاویر را هل نمی دهند و بلافاصله به دوربین فیلمبرداری یا کارت گیرنده (کارت کپچر) ارسال می کنند. دوربین های PTZ به دلیل مزایای فراوانی که دارند محبوب هستند. این دوربین ها از نظر کیفیت تصویر، برند، قیمت و سایر ویژگی ها بسیار متفاوت هستند، بنابراین انتخاب دوربین مناسب با اطلاعات مناسب ضروری است.

یکی از ویژگی های مهم دوربین های PTZ امکان کنترل دوربین با استفاده از ریموت کنترل، کنترلر یا جوی استیک به صورت مجازی است که هنگام برگزاری جلسات و کنفرانس ها بسیار مهم است. از طرفی این دوربین ها قابلیت چرخش خودکار کناره اسپیکر را در زمان روشن بودن میکروفون کنفرانس دارند.

مدیر دوربین

یکی از اجزای دوربین های مدار بسته و ربات ها، کنترلر دوربین است. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، وظیفه هدایت و کنترل دوربین های اتاق کنفرانس را بر عهده دارد. با کمک کنترلر می توانید به راحتی دوربین ربات را در جهات مختلف بچرخانید، زاویه دوربین را تغییر دهید و مقدار زوم مورد نظر خود را ایجاد کنید. معمولاً کنترلر یک جوی استیک دارد که می توان از آن برای کنترل دوربین استفاده کرد. همچنین کلیدهای کنترلی دیگری بر روی کنترلر دوربین کنفرانس مانند Preset، Freeze، BRT، Mirror و ... وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. این دستگاه قابلیت اتصال به انواع فیلمبرداری، دوربین و سایر دستگاه های تصویربرداری را دارد.

تصویر میکسر

میکسر یا سوئیچر تصویر دستگاهی است که وظیفه ویرایش همزمان تصویر و گاهی صدا را بر عهده دارد. این ابزار ابتدا تمامی تصاویر را از دوربین های اتاق کنفرانس دریافت می کند و پس از انتخاب تصویر مورد نظر و اعمال افکت های مناسب، تصویر نهایی را برای پخش زنده به تبلت یا دستگاه ارسال می کند. این واحد که عموماً در اتاق کنترل اتاق کنفرانس قرار خواهد گرفت دارای ورودی و خروجی های مختلفی خواهد بود تا بتواند وظیفه کنترل و مدیریت تصاویر ارسالی ارسال شده از دوربین کنفرانس را به بهترین نحو انجام دهد. . امکان افزودن زیرنویس و قابلیت های چند زبانه از دیگر ویژگی های این ابزار است.

دستگاه ضبط تصویر

ضبط کننده تصویر فرلیچر دستگاهی برای ذخیره تصاویر خروجی یک سیستم تصویربرداری است. در صورت لزوم می توان این تصاویر را روی سی دی یا هارد دیسک ذخیره کرد. البته باید در نظر داشت که با پیشرفت تکنولوژی و تجاری شدن تجهیزات سیستم های پردازش تصویر، کیفیت تصاویر ارسالی توسط دوربین ها افزایش یافته و بدیهی است حجم فایل های آنها نیز افزایش یافته و فضای بیشتری را در دسترس قرار داده است. . انجام شده است. برای ذخیره سازی لازم است. بنابراین، استفاده از دیسک فشرده نادر است. به طور کلی دستگاه های ضبط از دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده اند.

1. سخت افزار ضبط تصویر

یک دستگاه ضبط شامل یک برد الکترونیکی و چندین مدار است که در یک قاب فلزی یا پلاستیکی سفت و سخت قرار گرفته اند. این برد الکترونیکی وظیفه تجزیه و تحلیل داده ها و تصاویر دریافتی و آماده سازی آنها برای ذخیره سازی و بایگانی را بر عهده دارد. همچنین دستگاه های ضبط ویدئو دارای ورودی صدا، ورودی تصویر، ورودی کابل شبکه در صورت نیاز و با توجه به تعداد دوربین های کنفرانس می باشند.

2. برنامه ضبط تصویر:

یکی دیگر از بخش های مهم ضبط عکس، نرم افزار آن است. نرم افزار مورد استفاده با این دستگاه قابلیت های برنامه نویسی را فراهم می کند که به کاربر امکان کنترل، مدیریت و بررسی تصاویر و ایجاد تنظیمات را می دهد.

مزایای استفاده از سیستم تصویربرداری برای اتاق کنفرانس

مزیت اصلی استفاده از سیستمضبط تصویر کنفرانس، یکپارچگی با سایر اجزای سیستم کنفرانس به ویژه میکروفون کنفرانس و سیستم صوتی است. از سوی دیگر، تصویربرداری و قابلیت ذخیره فایل های ویدئویی با بالاترین کیفیت چیزی است که سیستم های تصویربرداری را محبوب می کند. استفاده آسان و بدون عارضه از دیگر مزایای سیستم تصویربرداری سالن کنفرانس و همایش است که استفاده از آن را ساده و بی دردسر می کند. پوشش حداکثری فضای سالن و نقاط کور و همچنین بهره مندی از ورودی و خروجی های مختلف و قابلیت های متفاوت، سیستم های تصویربرداری را به عضویت دائمی اتاق های کنفرانس و کنفرانس تبدیل کرده است.

قیمت تجهیزات سالن

از آنجایی که انواع تجهیزات با ویژگی های متفاوت در بازار وجود دارد، لازم است مدلی متناسب با ویژگی های سالن کنفرانس انتخاب و تهیه شود. بنابراین توصیه می شود در هنگام انتخاب تجهیزات سیستم تصویربرداری سالن کنفرانس و تعیین قیمت از دانش کارشناسان و مشاوران شرکت های عرضه کننده استفاده شود. ضمناً هنگام خرید تجهیزات تصویربرداری سالن کنفرانس و کنگره به گارانتی و خدمات نگهداری آن نیز توجه شود. از مجموع این موارد می توان نتیجه گرفت که بهتر است به عنوان پیمانکار این تجهیزات شرکتی انتخاب شود که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت در زمینه نصب، آموزش، راه اندازی و تعمیر تجهیزات، بتواند خدمات خود را نیز ارائه دهد. تو نیاز داری.

خرید تجهیزات برای سیستم های فیلمبرداری

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه خرید تجهیزات سیستم تصویربرداری، در زمینه های خرید ویدئو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم، خرید وب کم برای استریم، استعلام قیمت تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس، استعلام قیمت میکروفون ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم لاجیتک و سایر فعالیت ها.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی