سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

 

Spotify یا سلطان موسیقی آنلاین یک سرویس عالی از Spotify AB در سوئد است. با هفتاد میلیون کاربر اکانتیها، این یک سرویس قابل اعتماد برای پخش موسیقی، ویدیوهای کمدی و آموزشی، پادکست های صوتی و موارد دیگر است. این موضوع زمانی بسیار جالب می شود که بدانید با یک حساب کاربری ساده می توانید از خدمات و میلیون ها موسیقی رایگان لذت ببرید.

این محدودیت ها شامل موارد زیر است:

  • پخش موسیقی فقط به صورت تصادفی
  • هر ساعت یک آهنگ پخش کنید
  • تبلیغات را بعد از هر پخش تماشا کنید
  • آهنگ ها را نمی توان دانلود و پخش کرد به صورت آفلاین

با این حال، این برنامه قوانین و مسائل خاص خود را دارد که ممکن است شما را آزار دهد. در زیر به رایج ترین مشکلات Spotify خواهیم پرداخت.

مشکلات اسپاتیفای در اندروید

ممکن است کاربران اسپاتیفای با سیستم اندروید (Android) دچار مشکلاتی هنگام اجرای برنامه و ارائه سرویس بشوند. که البته جای نگرانی نیست، با انجام چند مرحله ساده، مشکلات سرویس شما حل میشود. برای قدم اول، ابتدا بطور کامل از سیستم خارج شده و ورود مجدد بزنید، این ترفند در اکثر مواقع مشکلات جزئی را برطرف می کند.

اگر مشکل با راه اندازی مجدد حل نشد می توانید در قسمت تنظیمات به setting) >app>Spotify>Storage بروید. روی گزینه clear cache کلیک کنید، تا حافظه پنهان پاکسازی شود. بسیاری از مشکلات جدی و جزئی در این صورت حل می شود. ممکن است با انجام تمامی مراحل فوق باز هم مشکل شما حل نشود، در این صورت برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

کد خطای 17 در اسپاتیفای

مشکلی که ممکن است بسیاری اوقات کاربران را درگیر خود کند، ارور یا not working  برنامه است که هنگام وقوع پنجره ای جدید برای کاربر باز می‌شود و مانع راه اندازی و کارکرد برنامه می شود.در واقع، حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای  در سیستم اندروید و آیفون بسیار ساده است.تنها انجام چند مرحله ساده کافیست تا دوباره از سرویس خود لذت ببرید .

ساده ترین راه حل مشکل ارور در اسپاتیفای آپدیت(بروزرسانی) برنامه است: اگر از سیستم اندروید استفاده می‌کنید با چند کلیک ساده وارد برنامه گوگل پلی Google play  و اگر سیستم شما iOS  استوارد اپ استور app store شوید.سپس اسپاتیفای را جستجو کرده و در صورت مشاهده گزینه update  کلیک کنید تا برنامه بروزرسانی شود و آخرین نسخه برای شما نصب شود. اگر گزینه update  وجود نداشت می‌توانید برنامه را حذف و دوباره نصب کنید، شاید مشکل حل شد.

  • حذف حافظه کش در اسپاتیفای

گاهی اوقات، بالا بودن حجم اشغالی حافظه کش برنامه ای می‌تواند باعث مختل شدن کارکرد آن برنامه شود. بنابراین اگر روزی در اسپاتیفای خود با خطای 17 یا همان ارور not working  مواجه شدید، قبل از حذف یا بروزرسانی برنامه میتوانید سری به حافظه کش بزنید .

  • پاکسازی حافظه کش در اندروید

برای قدم اول وارد تنظیمات setting  شوید، دنبال گزینه all app بگردید ، سپس فهرست را باز کنید و دنبال برنامه مورد نظر خود باشید .برنامه مورد نظرتان را کلیک کنید و زمانی که صفحه باز شد، قسمت پایین می توانید گزینه clear cache  را ببینید.حتما به چشم فرشته نجات نگاهش کنید، چرا که اگر پاک شود دستگاهتان می‌تواند نفس بکشد. برای بهینه سازی دستگاه خود می توانید بطور مستمر هر ماه یکبار حافظه کش تمامی برنامه های خود را پاک کنید تا مشکل ارور not working  و حافظه کافی نداشته باشید .

  • پاکسازی حافظه کش ویندوز

اگر پای سیستم خود نشستید تا آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید، اما برنامه با خطای ارور مواجه شد، می‌توانید فایروال را متهم ردیف اول بدانید. چک کنید تا مطمئن شوید که فایروال، ویندوز را مسدود نکرده باشد.برای رفع اشکال، ابتدا روی منو استارت کلیک کنید و گزینه firewall را جستجو کنید.

سپس در گزینه ای که به  نمایش درآمده دکمه windows firewall کلیک کرده و در سمت چپ صفحه باز کنید گزینه Allow program feature through Windows Firewall را انتخاب کنید.حالا می‌تو‌انید بالای صفحه سمت راست  change settings را ببینید، در این قسمت دنبال برنامه اسپاتیفای بگردید و تمامی تیک های برنامه را فعال کنید .

  • پاکسازی حافظه کش در iOS

پاکسازی حافظه کش در سیستم آیفون بسیار آسان است. وارد setting  گوشی شوید. دنبال برنامه مورد نظر خود بگردید، حالا که برنامه را پیدا کردید، گزینه Reset Cache Content را فعال کنید

  • استفاده از نسخه وب Spotify

اگر مشکلتان با بروزرسانی، حذف حافظه کش و حتی حذف و نصب دوباره برنامه حل نشد، می توانید تا پیدا کردن راه حل موقتا از نسخه وب اسپاتیفای استفاده کنید. در این صورت اسپاتیفای وب را سرچ کرده و وارد شوید. حساب خود را باز کنید، حالا می‌توانید بدون هیچ مشکلی موسیقی و پادکست های خود را پخش کنید .

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی