سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

خطرات و عوارض بالون معده

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ


کاهش وزن و تناسب اندام موضوعی است که ذهن اکثر افراد را به خود مشغول کرده است. در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن بالون معده است. این روش برای کسانی که موفق به کاهش وزن و رژیم غذایی نشده اند خوب است، می تواند فرد را از انجام جراحی وزن بازدارد و او را قوی تر کند.

بالون معده مانند یک توپ است که معمولاً از هوا و مایع پر می شود و به طور موقت در داخل معده قرار می گیرد. بالون معده حاوی هوا عوارض جانبی کمتری نسبت به بالون حاوی مایع سیلیکون خواهد داشت.

به طور معمول حجم معده حدود 900 میلی لیتر است و با قرار دادن بالون در معده حدود دویست گرم از این حجم کاسته می شود. با قرار دادن بالون در معده فرد احساس سیری می کند.



مزایای بالون معده

با گذاشتن بالون در شکم فرد دچار اضافه وزن نمی شود و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، فشار خون بالا، دیابت، آپنه و غیره کاهش می یابد.



خطر بالون معده

بالون معده تقریباً کاملاً بی خطر است، اما می تواند مانند هر جراحی دیگری عوارضی ایجاد کند. عوارض جانبی که ممکن است در برخی افراد رخ دهد عبارتند از:

درد

حالت تهوع،

رفلکس g مسری

نفخ،

اسهال،

سوء هاضمه

این عوارض موقتی هستند و در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می شوند.


 

نحوه قرار دادن بالون معده

کاهش وزن با کمک بالون معده؛ این یک عمل سرپایی در نظر گرفته می شود که تحت بی حسی موضعی و در برخی موارد تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. یک متخصص گوارش ابتدا یک لوله بسیار نازک متصل به بالون معده را وارد معده می کند. سپس یک لوله آندوسکوپ با دوربین از داخل معده عبور داده می شود تا داخل معده را ببیند. پس از تعیین محل بالون، بالون با هوا یا نمک نمک پر شده و به داخل معده فرستاده می شود.

عمل بالون معده حدود نیم ساعت طول می کشد و بیمار پس از چند ساعت مرخص می شود.

هزینه بادکنک

هزینه بالون معده توسط بیمه درمانی شما پوشش داده می شود، اما قبل از اقدام به غواصی با پزشک خود و بیمه بیمه گذار خود مشورت کنید.



اخرین حرف

بالون معده یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای کاهش وزن است. برای درمان چاقی یکی از روش های موثر برای افراد بالون معده است. این روش بدون جراحی و بدون استفاده از دارو انجام می شود، می توانید با گذاشتن بالون معده وزن کم کنید و برنامه غذایی مناسبی داشته باشید و سپس بسیاری از مشکلات ناشی از چاقی خود را حل کنید.
 

 

مطالعه مقاله کامل: https://balloontehran.com/ 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی