سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

دانلود آنتی سریال

شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ


توضیحات تصویر

سریال آنتی یک برنامه نمایش خانگی جدید است که در قالب رئالیتی شو روی می دهد. برنامه مسابقه، ضد بازی با اجرای مجید واشقانی و حضور جمعی از بازیگران معروف است. سعید ابوطالب که تجربه اجرای بسیاری از برنامه های رئالیتی را دارد و در پلتفرم های مختلف کار کرده است، این بار در کنار «زاد» است.

مترجم: مجید واشقانی

نویسنده و کارگردان: سعید ابوطالب

ژانر: نمایش واقعی، نمایش بازی

شما قانون اساسی هستید

مجید واشقانی به عنوان مجری اصلی برنامه انتخاب شد. این یک بازی نقش آفرینی اسرارآمیز بر اساس استدلال و استنباط است. اما تفاوت آنها با بازی مافیایی این است که شب و روز بر اساس تحلیل خاصی نیستند و گفتار و رفتار دیگران را رصد می کنند.

این قسمت درباره چیست؟

داستان در سال 1986 در پاریس رخ می دهد. در این مدت گروهی از گردشگران وارد شهر می شوند و ناگهان توسط جاسوسان ربوده می شوند. این سریال مبارزه بین جاسوسان و ضد جاسوسان را به تصویر می کشد. توصیه می شود از فصل دوم برنامه های پدرخوانده و ناتو دیدن کنید.

مثل یک بازی

"جنگ" یک بازی گروهی منطقی و گمانه زنی است که در آن 10 نفر در یک رقابت ذهنی جالب نقش جاسوس و ضد جاسوس و گروگان یا گردشگر را بازی می کنند. این فصل از برنامه ضد واقعیت شو دارای سه گروه است و هر گروه سه بازی اختصاصی انجام می دهد و در نهایت بهترین بازیکن را برای صعود به فینال انتخاب می کند.

نمایش واقعی ضد سریال است

اطلاعات بیشتر درباره سریال vs.

ویرایش فهرست توسط سینا دوراندیشان که با ابوطالب در پروژه «شب های مافیا» همکاری داشت، انجام شده است. این همکاری قبلی نشان می دهد که سازندگان رویداد از تجربه قبلی خود استفاده کرده اند و می خواهند با روشی پیشرفته و منحصر به فرد به مخاطبان خدمت کنند. سعید ابوطالب و تیمش با ساخت این سریال مصمم هستند تا واقعیتی زیبا و منحصر به فرد را از داستان های خوب گذشته ارائه دهند که مخاطب را جذب کند. با ادامه پروژه، امیدواریم شاهد موفقیت و قابلیت اطمینان سیستم باشیم.
 

مراجعه به منبع: https://tmk.ir/series/102077 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی