سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

درب های فست رول

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ


درب پی وی سی تاشو سریع دورنیک بر اساس استانداردهای کوپرون ایتالیا تولید و عرضه می شود. ابعاد درب تندرو به صورت سفارشی ساخته شده و تا 5*5 متر قابل ساخت می باشد. سرعت باز شدن این درب صنعتی تا 1 متر بر ثانیه می باشد. درب های صنعتی فست رول معمولاً در مناطقی استفاده می شود که درب به سرعت باز و بسته می شود تا انرژی با ارزش سوخت ذخیره شود.

نوآوری جدید با فناوری پیشرفته VVVF برای اولین بار در خاورمیانه

این ویدئو نحوه عملکرد درب کرکره ای AGT را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید سرعت باز و بسته شدن این درب بسیار سریع است.

مزایای درب رول‌آپ سریع

امروزه درب فست رول صنعتی در ورودی انبارها بخصوص در نقاط دسترسی لیفتراک ها کاربرد فراوانی دارند. مزایای استفاده از درب غلتکی سریع عبارتند از:

بیشترین کاهش در اتلاف انرژی (در مقایسه با سایر درجه های سرعت بالا)

از آلودگی و گرد و غبار در انبار جلوگیری کنید

برای ساماندهی جریان روان کالا در داخل و خارج از انبار

جداسازی محیط های نگهداری با دماهای مختلف

درب های پرسرعت ایپاکو در طرح های مختلف از پرده های پی وی سی، نوارهای آلومینیومی یا لوله های گالوانیزه ساخته می شوند. درب های رول پی وی سی یا درب های فست نورد به دلیل قیمت مناسب، مقرون به صرفه بودن و هوابندی عالی یکی از رایج ترین انواع درب های صنعتی سریع در انبارهای دارویی و غذایی می باشد.

درب پرسرعت پی وی سی دورنیک

درب های پرسرعت دورنیک بر اساس استانداردهای کوپرون ایتالیا تولید و تولید می شوند. اندازه درب های بارگیری سریع به سفارش ساخته می شوند و تا 5*5 متر قابل ساخت هستند. سرعت باز شدن این درب صنعتی تا 1 متر بر ثانیه می باشد. درب صنعتی سریع (Fast Roll) اغلب در مکان هایی استفاده می شود که هدف از باز و بسته شدن درب صرفه جویی در انرژی حرارتی با ارزش است.

موتور استفاده شده در کرکره صنعتی سریع یکی از بهترین مدل های آلمانی می باشد. همچنین مدار کنترل درب پرسرعت قابلیت اتصال با وسایل ایمنی مانند حلقه آشکارساز مغناطیسی برای تشخیص لیفتراک، چشم خطی باز شدن درب و لبه حساس را دارد.

پرده M دوراس PVC

پرده رول آپ فوری درب با وزن 900 گرم در متر مربع دارای روکش غشایی با الیاف پلی استر است که به روش پس کشش کشش می یابد.

رویه پرده درب فست رولینگ با لایه ای از پی وی سی در کناره ها پوشانده شده است تا عمر محصول را تا 4 برابر افزایش دهد و به هیچ وجه در مقابل آفتاب پوسیده نشود.

وجود PVC در غشا منجر به عملکرد یکپارچه سیستم درب صنعتی پرسرعت می شود و غشا در برابر بارهای مختلف عملکرد بهتری خواهد داشت.

پرده درب فست رول دارای مواد ضد اشعه ماوراء بنفش است که رنگ محصول را بدون تغییر نگه می دارد و غشا تغییر شکل نمی دهد.

به لطف مواد ضد اشعه ماوراء بنفش به کار رفته در پارچه ریل درب، نور خورشید را منعکس می کند و به هیچ وجه زیر فیلم گرم نمی شود.

پرده باز شدن سریع درب سبک وزن بوده و توانایی تحمل حرارت از منفی سی درجه سانتیگراد تا مثبت هفتاد درجه سانتیگراد را دارد.

پرده درب با سرعت بالا به دلیل پایین بودن ضریب اصطکاک لایه محافظ روی ممبران، بار برف با سرعت بالاتری از غشا سقوط می کند و یخ نمی زند و بار برف نمی گیرد.

نگهداری و تمیز کردن درب های صنعتی فست با ساده ترین ابزار آسان است.

روکش پرده مطابق با استانداردهای کشورهای آمریکا و آلمان بوده و گواهینامه های مربوطه را در این زمینه دریافت کرده است.

مدار مغناطیسی (ردیاب مدار)

حلقه مغناطیسی درب سریع بازشو به دو حلقه در در و ورودی و در سیمان کف متصل می شود و فقط زمانی کار می کند که لیفتراک حرکت کند و فرمان باز شدن را به درب کارخانه بدهد.

درب ورودی صنعتی سریع

این یک چشمک خطی است که به سرعت از دهانه ورودی درب صنعتی محافظت می کند و از برخورد افراد و اشیا به گیت جلوگیری می کند و در صورت فعال شدن از بسته شدن دروازه صنعتی جلوگیری می کند.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی