سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

در قبرس شمالی زندگی کنید

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ


آیا تا به حال به مسکن دائمی در قبرس شمالی فکر کرده اید؟ کشورهای بزرگ شرق مدیترانه؛ این کشور با وجود شرایط آب و هوایی مناسب و جاذبه های گردشگری مختلف، سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان است. پایتخت این کشور نیکوزیا است و بیش از 70000 نفر جمعیت دارد.

جالب است بدانید که قبرس شمالی یکی از بهترین مکان ها برای مهاجرت ایرانیان است. بنابراین حتی برخی از ایرانیان جدا از سرمایه گذاری، ترجیح می دهند فرزندانشان برای تحصیلات ابتدایی و متوسطه در این کشور تحصیل کنند. زیرا سطح زیرساخت ها و امنیت در قبرس شمالی به قدری بالاست که والدین موظف به ماندن در کنار فرزندان خود نیستند.

در چند سال اخیر بسیاری از ایرانیان به دلایل تحصیلی، کاری و اقتصادی به این کشور مهاجرت کرده اند. اما ممکن است تعجب کنید که چرا بسیاری از این افراد برای شروع فعالیت های اقتصادی خود خرید ملک در قبرس شمالی را انتخاب می کنند؟ پاسخ ساده است؛ پیشرفت ساخت و ساز و افزایش سالانه قیمت ملک، نحوه پرداخت اقساطی و زندگی آسان از دلایل اصلی این انتخاب است.

اگر شما هم به فکر مهاجرت یا اقامت طولانی مدت در این کشور هستید. خرید ملک ساده ترین راه در نظر گرفته می شود. پس از خرید املاک و مستغلات در قبرس شمالی، می توانید به راحتی اجازه اقامت دریافت کنید. این مزیت نه تنها برای شما به عنوان مالک ملک بلکه برای اقوام نزدیک شما مانند همسر و فرزندانتان نیز خواهد بود. شما می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی و تمدید اقامت خود به مدت پنج سال در آینده برای اقامت دائم قبرس شمالی اقدام کنید. لطفا توجه داشته باشید که اعطای اجازه اقامت برای سرمایه گذار به هیچ وجه به حضور دائمی در قبرس شمالی و اجبار به زندگی در این کشور بستگی ندارد.

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

اقامت در قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرت است. با بررسی شرایط اقامت دائم قبرس شمالی می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید. شرایط زندگی در قبرس شمالی نسبت به سایر کشورهای اروپایی راحت تر است. در واقع باید بدانید که می توانید مراحل و شرایط اقامت در قبرس را در کمترین زمان ممکن فراهم کنید. امروزه افراد زیادی حاضرند با خرید ملک اقدامات لازم برای مهاجرت به قبرس را انجام دهند.

آنها باید از کارشناسان مراکز مهاجرت مشاوره لازم را دریافت کنند. این مراکز تمامی نکات را برای اقامت در قبرس شمالی به مهاجران ارائه می دهند. در این صورت اخذ اقامت قبرس شمالی برای متقاضیان بسیار آسان تر خواهد بود. به یاد داشته باشید که برای دریافت اقامت در قبرس شمالی، باید اطلاعات بیشتری در مورد تمام مواردی که بر روند اخذ اقامت تاثیر زیادی دارد، کسب کنید.

اگرچه اخذ اقامت قبرس شمالی ممکن است دشوار و پیچیده به نظر برسد، اما با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می تواند بسیار ساده باشد. با مجموعه ای از مدارک و میزان سرمایه گذاری مناسب می توانید اقامت قبرس شمالی را دریافت کنید. برای اخذ اقامت قبرس شمالی باید شرایط زیر را داشته باشید:

شما باید ملکی به ارزش کمتر از 2 میلیون یورو بخرید. فرقی نمی کند یک ملک بخرید یا چند ملک، ارزش کل آنها باید 2 میلیون یورو باشد. (اگر می خواهید والدین یا همسرتان را بیاورید، باید 500000 یورو بیشتر سرمایه گذاری کنید.)

شما باید 100000 یورو به صندوق تحقیق و توسعه دولتی قبرس و 100000 یورو به اداره توسعه زمین قبرس بپردازید.

دارای سوابق کیفری روشن و سابقه ای که به هیچ نوع فعالیت مجرمانه مرتبط نباشد.

قبل از درخواست ویزای طلایی، مبلغ را واریز کنید.

شما باید وجوه مورد نیاز برای سرمایه گذاری را از خارج از کشور انتقال دهید، نه از داخل قبرس.

کلیه مدارک معتبر مورد نیاز برای درخواست اجازه اقامت مانند: مدارک موجود و قانونی، وضعیت تأهل، سوابق پلیس، اسناد خرید ملک، شناسنامه معتبر، گذرنامه و مواردی از این قبیل.

اگر می خواهید شهروند قبرس شوید، همه اینها شرایطی است که باید رعایت کنید. اکنون مانند سایر کشورهای اروپایی به چیزی مانند آزمون مهارت زبان نیاز ندارید، اکنون شما نیز فرصتی دارید که شهروند اتحادیه اروپا شوید. همه شهروندان قبرس نیز شهروندان اتحادیه اروپا هستند. مهاجرت به قبرس با یورومای فرصت ها و کیفیت زندگی بی شماری را به شما ارائه می دهد، قطعاً مکانی ارزشمند برای زندگی است. اگر می خواهید زندگی رویایی خود را داشته باشید، زمان را از دست ندهید و با ما در لاکچری لایف قبرس تماس بگیرید.
 

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

برای اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق املاک و مستغلات، باید ملک مناسب را انتخاب کنید. همه چیز مربوط به هزینه های املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک راهی آسان و راحت است. شرایط اقامت دائم قبرس شمالی مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد. برای اقامت در قبرس باید شرایط اقامت قبرس را بررسی کنید. اگر می خواهید ملک بخرید و در قبرس زندگی کنید، باید در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید. هنگامی که در مورد بودجه تصمیم گرفتید، می توانید بهترین ملک را برای زندگی بخرید. امروزه بسیاری از مردم در قبرس آپارتمان خریداری می کنند. هر آپارتمان در قبرس قیمت متفاوتی دارد. به همین دلایل مهاجرت به قبرس با خرید ملک برای افراد آسان شده است.

مقدمات اولیه برای اقامت در قبرس

راه های مختلفی برای اخذ تابعیت در قبرس شمالی وجود دارد. یکی از راه ها اجازه اقامت دائم است. با استفاده از این طرح، پس از 1 سال اقامت دائم دریافت خواهید کرد. برای واجد شرایط بودن برای این نوع اقامت، باید ملکی را در قبرس خریداری یا اجاره کنید.

قبرس شمالی دارای دانشگاه ها و سیستم های آموزشی عالی و کافی است. به همین دلیل اگر تصمیم به اقامت در قبرس با خرید ملک داشته باشید سریعتر نتیجه خواهید گرفت البته باید گفت که خرید یا اجاره ملک به تنهایی تضمین کننده اقامت شما نیست. هر چه تعهد مالی بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که درخواست اقامت شما توسط اداره ثبت احوال و اداره مهاجرت قبرس بررسی شود. معمولا خانه ای که به قیمت 150000 یورو خریداری می شود این شرایط را دارد. ملک خریداری شده باید برای کاربری مسکونی باشد و اجاره داده نمی شود. علاوه بر این، شما باید حداقل 10000 یورو به اضافه 5000 یورو برای هر وابستگی سالانه از منابع غیر قبرسی درآمد داشته باشید. اگر طبق این برنامه اقامت دائم دریافت کنید، نمی توانید در قبرس کار کنید، اما می توانید صاحب یک شرکت قبرسی شوید و سود سهام دریافت کنید. برای حفظ اقامت دائم، باید حداقل هر دو سال یک بار به این کشور سفر کنید. در غیر این صورت ممکن است مجوز شما باطل شود. پس از 7 سال اقامت قانونی، ممکن است واجد شرایط شهروندی باشید.

صرف سرمایه گذاری پول برای دریافت اجازه اقامت در قبرس شمالی کافی نیست: متقاضی همچنان باید ثابت کند که منبع پول قانونی است، پول کافی در حساب خود داشته باشد و آدرس دائمی در قبرس داشته باشد. شرایط لازم برای سرمایه گذاران هنگام ثبت نام برای اقامت:

متقاضی شهروندی و همسرش هیچ گونه محکومیتی ندارند.

هیچ محدودیت، ممنوعیت یا محدودیتی برای ورود به اتحادیه اروپا و بریتانیا برای یک فرد وجود ندارد.

منبع درآمد آنها باید مشروع باشد.

متقاضی اصلی باید 30000 یورو در سال در خارج از قبرس درآمد کسب کند. برای هر متقاضی اضافی باید 5000 یورو درآمد اضافی داشته باشند. متقاضیان اضافی همسر و فرزندان هستند. اگر والدین فرد را نیز شامل شود، باید برای هر والدین 8000 یورو اضافی دریافت کند. به عنوان مثال، در مورد خانواده ای با دو فرزند، درآمد سالانه باید 45000 یورو باشد: 30000 یورو + 5000 یورو x 3.

در یک بانک قبرس سپرده باز کنید و 30000 یورو را به مدت سه سال نگه دارید.

اقامت دائم قبرس به خانواده سرمایه گذار مادام العمر اعطا می شود. داماد یا عروس و نوه های آینده این حالت را به ارث نمی برند. آنها باید برای اجازه اقامت قبرس شمالی یورومای موقت اقدام کنند.

شما می توانید تمام موارد مربوط به وضعیت مسکن در قبرس شمالی را در وب سایت مهاجرت بررسی کنید. وضعیت مسکن دائمی در قبرس شمالی با خرید ملک بسیار آسان است. شما می توانید با خرید ملک به صورت مرحله ای به قبرس مهاجرت کنید. ابتدا باید در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید. سپس ویژگی مورد نظر را انتخاب کنید.

شرایط مهاجرت به قبرس با خرید ملک

برای اخذ اقامت قبرس شمالی باید شرایط اخذ اقامت دائم قبرس شمالی را بدانید. در واقع روند اقامت در قبرس شمالی با خرید ملک طی مراحل خاصی بررسی می شود. اعطای اقامت برای هر فردی منوط به حضور دائمی و زندگی اجباری وی در این جزیره نیست. شخصی که اقدام به خرید ملک می کند می تواند در هر زمانی به قبرس برود یا کشور را ترک کند. بهترین راه برای زندگی در قبرس شمالی خرید ملک است. بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی قیمت مناسبی دارد. بر این اساس، می توانید در هنگام خرید ملک، هر یک از مناطق را برای اقامت در قبرس شمالی انتخاب کنید.
 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی