سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

دستگاه چای ساز چیست؟

جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ


قوری وسیله ای است که برگ های چای را برای دم کردن در آب داغ نگه می دارد. چای ساز مدرن نسل بعدی سماور است که برای تهیه چای استفاده می شود. (و هنوز در برخی از کشورهای جهان مانند روسیه و ترکیه استفاده می شود) برای مقاومت در برابر گرما. ظروف چای خوری اغلب از فولاد ضد زنگ و/یا سیلیکون ساخته می شوند. در حالی که برخی از مدل ها دارای کتری برقی در پایین و کتری با دمنده در بالا هستند. برخی از قوری ها یک تکه هستند.

آیا باید کتری بخرم؟

برای بهره مندی از تمام مزایای چای، باید به فکر خرید یک قوری باشید. مزایای سلامتی چای که در اینجا ذکر شده است زمانی بهترین است که برگ ها در آب گرم و برای مدت زمان مطلوب خیسانده شوند. شما می توانید هوس خود را با چای کیسه ای برطرف کنید، اما آنها چای واقعی نیستند. کیسه های چای در اصل گرد و غبار چای هستند. این بدان معنی است که حاوی آنتی اکسیدان های کمتری است که سلامت کلی را بهبود می بخشد. شاید شما هم طعم تلخ چای کیسه ای را تجربه کرده باشید. این به این دلیل است که چای موجود در آن منبسط نمی شود و طعم خود را آزاد نمی کند.

با این حال، اگر برگ های چای را در چای ساز یا دم نوش دم کنید، بدن شما از فواید آن برای سلامتی بهتر بهره مند می شود. علاوه بر این، طعم چای دم کرده را نمی توان با چای کیسه ای مقایسه کرد. طعم بیشتری دارد و بسیار لطیف تر است.

انواع مختلف افکار چای

بسته به نیاز و فضای خود می توانید انواع مختلفی از کتری چای را انتخاب کنید. کتری چای رویی و پایینی (دم انداز)، کتری پایه دار و کتری چای بدون چای

مست

دم کرده یا چای ساز از بالا به پایین نوعی چای ساز است که قوری را روی قوری قرار می دهد و با حرارت بخار آن را دم می کند و طعم و عطر چای را حفظ می کند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید چای شما بهترین طعم و عطر را داشته باشد، این نوع چای ساز بهترین انتخاب است.
 

کتری برقی

کتری برقی نوعی چای ساز است که می توانید از آن برای تهیه آب برای انواع نوشیدنی ها استفاده کنید. این نوع کتری آب را سریعتر به نقطه جوش می رساند که یکی از مزایای آنهاست. یکی دیگر از مزایای این کتری های برقی این است که فضای کمتری را اشغال می کنند و برای آشپزخانه های کوچکتر مناسب هستند.
 

بیشتر بخوانید: https://www.entekhabcenter.com/tea-maker

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی