سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

دستگیره درب هوشمند چیست؟

يكشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ


دستگیره قفل هوشمند درب به صاحبان خانه اجازه می دهد تا درب ورودی را از هر کجای دنیا کنترل کنند. یعنی هر لحظه می توانند از وضعیت قفل و درب منزل خود مطلع شوند. همچنین استفاده از این نوع قفل ها امکان دسترسی به درب ورودی را بدون نیاز به کلید فراهم می کند. این تنها بخشی از ویژگی های قفل هوشمند است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با دیلاک همراه باشید.

عملکرد تمام قفل ها از زمان های قدیم تا کنون این است که با وارد کردن پارامترهای ورودی صحیح وارد کاربر شود. دستگیره های درب هوشمند نیز این عملکرد سنتی را انجام می دهند، اما این کار را به شیوه ای متفاوت و با مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته انجام می دهند.

روش هایی مانند: وارد کردن رمز عبور، کارت، اثرانگشت و اتصال بی سیم کلید با فناوری بلوتوث و اینترنت که دسترسی ایمن و راحت را برای کاربران فراهم می کند.

با فعال شدن هر یک از این پارامترها، اطلاعات به صورت کدهای رمزگذاری شده در قفل حافظه ذخیره می شود و بعداً برای شناسایی کاربر و مطابقت آن با اطلاعات وارد شده استفاده می شود.

استفاده های مختلف ممکن از دست های هوشمند

انواع قفل دیجیتال دارای گزینه ورود رمز هستند، بنابراین نام دیگر قفل درب هوشمند، قفل رمز است. برندهای مختلف گوشی های هوشمند دو راه حل امن برای وارد کردن رمز عبور ارائه می دهند که یکی از آنها ویژگی Ghosting است که در آن می توانید تعداد مشخصی کاراکتر را قبل یا بعد از رمز عبور اصلی وارد کنید تا دیگران نتوانند رمز اصلی را حدس بزنند. راه حل دوم ترسیم اعداد به صورت تصادفی برای کاربران مختلف است تا از حدس زدن رمز عبور بر اساس اثر انگشت قبلی توسط دیگران جلوگیری شود.

در مورد قفل اثر انگشت نیز دو سنسور خازنی و اپتیکال متفاوت وجود دارد و حسگر خازنی در درب هوشمند تنها با قرار دادن انگشت در درب تعبیه شده باز می شود. اما در سنسورهای نوری، درب با کشیدن انگشت روی یک موقعیت ثابت باز می شود. کارت‌های RFID که برای دسترسی به کارت‌ها در سیستم‌های هوشمند استفاده می‌شوند شامل کارت‌های کلید، برچسب‌های کلید و کارت‌های هوشمند هستند. در قفل هایی که امکان تعریف حفاظ دسترسی مضاعف وجود دارد، شرط بازکردن دستگیره دیجیتال، استفاده همزمان از دو نقطه دسترسی است.

ساختار مدیریت هوشمندانه

دستگیره درب هوشمند به طور کلی از دو بخش اصلی تشکیل شده است: سخت افزار و نرم افزار.

برای اطمینان از عملکرد صحیح قفل، اجزای سخت افزاری و نرم افزاری باید با هم و به درستی کار کنند. اگر مشکلی پیش بیاید، کل مجموعه قفل به درستی کار نخواهد کرد.

قسمت سخت افزاری عمدتاً به ساختار قفل اشاره دارد که شامل بدنه داخلی، بدنه بیرونی، قفل کلید، سیلندر قفل اضطراری، دریچه سنسور انگشتی (مانند قفل انگشتی) و غیره می باشد. جزء نرم افزار نیز وظیفه ذخیره و آنالیز را بر عهده دارد. اطلاعات، از جمله بردهای الکترونیکی.

بخش سخت افزاری کلید به اندازه بخش نرم افزاری کلید مهم است. در واقع این دو ویژگی مکمل یکدیگر برای عملکرد مناسب درب هوشمند هستند.

ترکیب نرم افزار و سخت افزار در یک واحد چیزی است که واقعاً تفاوت بین یک کشش هوشمند و یک قفل مکانیکی را ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد قفل هوشمند را از راه دور با تلفن همراه کنترل کنید یا آنها را به خانه هوشمند متصل کنید. چیزی که در قفل های مکانیکی قدیمی دیده نمی شود.

ویژگی های فنی و امنیتی کانتینر دیجیتال

این دستگیره دیجیتال در تکنولوژی و امنیت بی نظیر است، از ویژگی های اصلی آن می توان به قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، کد فانتزی، کد مهمان، قفل شب، ضد سرقت، ضد هک، ضد ضربه، سنسور IR، بلوتوث، Wi-Fi، کنترل از راه دور، کنترل اضطراری و غیره

در واقع هر یک از این ویژگی ها امنیت، آرامش و راحتی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. البته غیرفعال کردن برخی از این گزینه ها بر امنیت قفل تاثیری ندارد.

باز کردن قفل از راه دور با قلم دیجیتال

یکی از مهمترین کاربردهای دستگیره های دیجیتال، قابلیت بازکردن درها از راه دور است. این حالت از راه دور می تواند تا شعاع 20 متری از محل نصب قفل باشد که امکان باز کردن درب با ریموت کنترل وجود دارد. روش زیر برای باز کردن درب از راه دور تنها با اتصال قفل به اینترنت از طریق هر فرکانسی مانند Wi-Fi، Z-WAVE، ZIGBEE و ... امکان پذیر است. در این حالت، قفل دیجیتال دارای اپلیکیشنی است که به شما امکان می دهد از هر جایی که به اینترنت متصل هستید، درب را از راه دور باز کنید.

یکی دیگر از قابلیت های درب بازکن، امکان اتصال به تصویر آیفون است که بخشی از دستگاه های قفل کننده در انواع دیگر قفل های دیجیتال مانند قفل های برند Rook Remote و قابلیت اتصال با خودکار در آیفون بدون آن است. نیاز به منابع و هزینه های اضافی. اما برای برخی از مدل ها، کنترل از راه دور اختیاری است و اتصال تصویر آیفون به تجهیزات و هزینه های اضافی برای ایمن سازی دسته هوشمند نیاز دارد.

اکثر دستگیره های دیجیتال درب دارای آلارم های امنیتی مانند دزدگیر هستند که از باز شدن قفل توسط نیرو و فشار جلوگیری می کند.

همچنین هشدار آتش نشانی آژیر را در گرمای شدید به صدا در می آورد. علاوه بر این، پس از چندین بار وارد کردن رمز عبور اشتباه، قفل شروع به زنگ زدن می کند. آلارم کم باتری با صدای کمتری نسبت به سایر آلارم ها به کاربر از کم بودن باتری اطلاع می دهد.

گزارش پردازش دیجیتال

گزینه گزارش دهی در Digital Handle دو کاربرد بسیار مهم دارد، یکی ثبت آمار ورود و خروج و دیگری اعمال محدودیت های زمانی روزانه و هفتگی.

استفاده از دستگیره های دیجیتال عمدتاً توسط کارفرمایان مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهند آمار حرکت کارکنان خود را در دسترس داشته باشند، زیرا آنها امور مالی خود را بر اساس آن محاسبه می کنند.

علاوه بر این، با استفاده از محدودیت زمانی در این فرصت ها خارج از زمان خاص، در دسترس بودن کارکنان کامل نیست.

علاوه بر اینها، اعمال محدودیت های دسترسی به واحدهای مختلف به منظور مدیریت زمان استفاده از امکانات واقع در قسمت های مشترک مجتمع های مسکونی بزرگ و جلوگیری از اختلالات زمانی بسیار کاربردی است، همه اینها تنها در صورت قفل امکان پذیر است. قفل شده است. به اینترنت متصل است.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی