سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

راهنمای خرید کابینت روشویی

يكشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶ ق.ظ

 

کابینت روشویی یکی از وسایلی است که بدون نیاز به بازسازی منزل شما را بهبود می بخشد. در واقع یکی از وسایلی که می توانید برای رفع مشکل سرویس بهداشتی خریداری کنید همین کابینت است. با قرار دادن وسایل سرویس بهداشتی در کابینت های این نوع سرویس بهداشتی می توانید از فضای اضافی ایجاد شده در سرویس بهداشتی لذت ببرید. ممکن است قبل از خرید کمد روشویی چند سوال از جمله هزینه کمد روشویی در ذهنتان باشد. سایر سوالات متداول عبارتند از:

کابینت روشویی چیست و به چه دردی می خورد؟

با توجه به فضایی که دارم، چه نوع کابینت روشویی بگیرم ؟

بهترین جنس برای کابینت روشویی چیه ؟

برای اینکه بتوانید به پاسخ سوالات خود برسید، بایستی با انواع موجود در بازار آشنا باشید. در این نوشته با معرفی کابینت روشویی و انواع موجود در بازار تلاش می کنیم تا بتوانیم به سوالات شما جواب دهیم.

کابینت روشویی چیست و چه اجزایی دارد؟

یکی از انواع روشویی موجود در بازار برای سرویس بهداشتی، کابینت روشویی‌ است. امروزه مردم به خرید کابینت روشویی بسیار علاقه مند هستند. یکی از دلایل این محبوبیت، وجود طراحی های متفاوت و خلاقانه در بازار بوده که دست شما را در انتخاب مدل مناسب کاملا باز می گذارد. اما دلیل دیگر به کاربرد این وسیله در سرویس بهداشتی مربوط می شود. در واقع این وسیله به دلیل داشتن فضای ذخیره سازی هوشمند، خیال شما را از نظر شلوغ بودن سرویس بهداشتی راحت می کند. پس تا اینجای کار متوج را بررس علاوه ظاهر زیبای خود، فضایی برای قرار دادن وسایل موجود در سرویس بهداشتی در اختیار شما قرار می دهد.

کابینت روشویی‌ از دو بخش کابینت و روکابینتی تشکیل شده است. طرح های مختلفی از کابینت در بازار وجود دارد. شما می توانید هر کدام که با سلیقه تان متناسب است را خریداری کنید. زیرا محدودیتی در طراحی کابینت روشویی ‌وجود ندارد.

انواع کابینت روشویی از نظر نصب

کابینت روشویی به دو روش زمینی و دیواری نصب می شود. مدل های دیواری بسیار زیبا بوده و فضای بسیار کمی اشغال می کنند. این مدل برای دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی طراحی شده است. البته اگر فضای محدودی در سرویس بهداشتی خود دارید نیز این مدل بهترین انتخاب خواهد بود. از سویی دیگر در صورتی که محدودیتی در فضای سرویس بهداشتی ندارید، خرید کابینت روشویی پایه دار را نیز مدنظر خود قرار دهید. فضایی که این مدل در اختیار شما قرار می‌دهد، نسبت به کابینت روشویی دیواری بیشتر است.

جنس کابینت روشویی

بهترین جنس برای کابینت روشویی کدام است ؟ کدام جنس است که در طول زمان ترک بر نداشته از شکل نمی افتد؟ اینها سوالات متداولی هستند که قبل از خرید کابینت روشویی به ذهن شما خواهند آمد. با توجه به اینکه وسایلی مانند کابینت روشویی همواره در تماس با آب است، جنس بدنه کابینت از اهمیت زیادی برخوردار خواهد شد. برای پاسخ به این سوال باید به مشخصات PVC مراجعه کنید. این ماده که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است، خیال شما از نظر ترک برداشتن کابینت روشویی راحت می کند. به طور کلی می توان گفت که از نظر جنس سه نوع کابینت روشویی در بازار وجود دارد.

تعدادی از مدل ها به صورت تمام PVC هستند. نوعی دیگر در بازار که می تواند توجه شما را به خود جلب نماید، مدل های چوبی است. البته بر روی این چوب روکشی از پی وی سی قرار داده شده تا در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد. نوع سوم مربوط به مدل های چوبی است. در این مدل ها از نوعی چوب مخصوص استفاده شده که دوست دار رطوبت است. بنابراین می توان گفت تولید کنندگان در کابینت های خود از موادی استفاده کرده اند که خیال شما را از نظر در تماس بودن با آب راحت کند.

روکابینتی ؛ چه انتخاب هایی پیش روی شماست؟

روکابینتی در بازار به شکل های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع قرارگیری آن بر روی کابینت معین می شود. جنس بدنه مدل های مختلف روکابینتی موجود در بازار به صورت چینی بهداشتی و سنگ طبیعی است. مدل های روکابینتی چینی بهداشتی در بازار بسیار متداول بوده که معمولا توسط برندهای معتبر چینی بهداشتی کشورمان تولید می شود. قیمت این نوع روکابینتی نیز نسبت به روشویی سنگی بیشتر است.

اما از نظر نحوه نصب روکابینتی به شکل های سنگ روشویی، زیر سنگی و روسنگی در بازار وجود دارد. سنگ روشویی با وجود ظاهر کلاسیک خود برای دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی طراحی شده است. در این روش، شیر روشویی پایه بلند بر روی کابینت نصب می شود. در روش دیگر که به زیر سنگی معروف است، روکابینتی به صورت توکار نصب می شود و جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون سرویس بهداشتی می بشد. در مدل هایی نیز که به صورت روسنگی نصب می شوند، روکابینتی به طور کامل بر روی کابینت روشویی قرار می گیرد و با کابینت یکپارچه می شود.

چه رنگی برای سرویس بهداشتی شما مناسب است؟

برای اینکه بتوانید بهترین رنگ را برای کابینت روشویی خود انتخاب کنید، بایستی با ماهیت هر رنگ آشنا شوید. اگر رویه ای سرزنده و شاداب دارید، به سراغ رنگ های روشن بروید. خرید کابینت روشویی که رنگی روشن دارد، علاوه بر روشن کردن فضای سرویس بهداشتی، باعث می شود که بزرگ تر نیز به نظر برسد. بنابراین اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ های روشن مانند سفید و خاکستری است. اما از طرف دیگر رنگ چوبی تیره ظاهری کلاسیک به فضای شما می دهد و در طول زمان نیز ظاهر خود را از دست نمی دهد.

رنگ های دیگری در بازار وجود دارند که شما می توانید انتخاب کنید. اگر علاقه مند به داشتن دکوراسیونی کلاسیک هستید، مدل های چوبی را انتخاب کنید. این مدل ها با ظاهر مینیمال خود، حسی از آرامش طبیعت به شما منتقل می کند. بر خلاف رنگ چوب، رنگ نقره ای جلوه ای مدرن به سرویس بهداشتی شما می بخشد.

شما می توانید همراه کابینت روشویی ، آینه و باکس نیز خریداری کنید. در واقع اگر به دنبال خرید ستِ کابینت روشویی هستید، بایستی به همراه آن آینه و باکس خریداری کنید. بیشتر برندهایی که به تولید کابینت روشویی می پردازند، آینه و باکس آن را نیز تولید می کنند.

قیمت کابینت روشویی در بازار

ابتدا لازم است به این نکته توجه داشته باشید که قیمت کابینت روشویی با توجه به اقلام خریداری شده معین می شود. پیش از این گفتیم که محدودیتی در طراحی کابینت روشویی وجود ندارد. به همین دلیل محدوده قیمت کابینت روشویی بسیار متفاوت خواهد بود. طبق بررسی های ما قیمت کابینت روشویی در بازار در محدوده ۴۰۰،۰۰۰ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است. بنابراین دست شما در انتخاب کاملا باز خواهد بود. با در نظر بودجه خود و قیمت کابینت روشویی در مدل های متفاوت قادر خواهید بود که مدلی که متناسب با بودجه تان باشد را انتخاب کنید. تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که قیمت کابینت روشویی چوبی نسبت به دیگر مدل های بازار بسیار بیشتر است. خصوصا وقتی که از چوب مخصوصی استفاده شده باشد. به همین که مدل های چوبی برای دکوراسیون لوکس خانه ها بیشتر استفاده می شود.

خرید کابینت روشویی در فروشگاه رضایی

برندهای زیادی در بازار برای خرید کابینت روشویی وجود دارند. از جمله این برندها می توان به الگانته کابین، لوتوس، ویتا و آرمیتاژ اشاره کرد که جزو برترین برندهای موجود در بازار به شما می روند. شما می توانید مدل های مختلف این برند را در فروشگاه رضایی https://rezaeigroup.ir/ مشاهده کرده و با بررسی قیمت کابینت روشویی در برندهای مختلف، مدل مناسبی انتخاب کنید.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی