سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

رزین اپوکسی پلی اورتان چیست؟

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ


رزین اپوکسی پلی اورتان (گاهی اوقات پلی اورتان و به اختصار PU نامیده می شود) یک پلیمر آلی متشکل از پلی ال هایی است که با کاتالیزورها یا افزودنی های مختلف واکنش می دهند. در واقع، این واکنش بین گروه ایزوسیانات و پیوند هیدروژنی فعال رخ می دهد و در نتیجه یک ماده پلاستیکی چسبناک ایجاد می شود. با این حال، باید به یاد داشته باشید که پلی اورتان اصلا لاستیک نیست، بلکه نوعی پلاستیک است که می تواند سخت، انعطاف پذیر یا چیزی در این بین باشد.

بیشتر رزین پلی یورتان در گرما نامحلول هستند و پلیمرهای گرماسخت هستند. با این حال، برخی از انواع پلی یورتان ها ترموپلاستیک هستند و می توان آنها را ذوب کرد و با حرارت تغییر شکل داد. این خواص رزین اپوکسی پلی یورتان باعث شده است که این پلیمر در کاربردهای مختلف و تخصصی مفید واقع شود.

رزین اپوکسی پلی اورتان تک جزئی

رزین اپوکسی یک رزین پلی اورتان تک جزئی است. این نوع کفپوش یک پوشش شفاف و براق است که برای پوشش کف استفاده می شود. این نوع پلی یورتان در برابر سایش، باران اسیدی و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است، علاوه بر این از این نوع پلی یورتان برای کفپوش پارکینگ و زمین بازی استفاده می شود. هنگام استفاده از رزین پلی اورتان، سطح هدف باید عاری از خاک یا گرد و غبار باشد. قبل از اعمال رنگ پلی اورتان، سطح مورد نظر باید عاری از هر نوع آلودگی باشد. در عین حال، تمام ترک ها، خوردگی ها و درزها باید با پوشش مناسب ذوب شوند.

رنگ های مورد استفاده در پلی یورتان های یک جزئی نسبت به رنگ های پلی یورتان دو جزئی مقاومت کمتری دارند، بنابراین زمان خشک شدن سریعتر است. همچنین دمای پایین به سرعت تشکیل شده و سخت می شود. کفپوش رزین اپوکسی پلی اورتان تک جزئی چسبندگی بسیار خوبی دارد و قابل استفاده بر روی سطوحی مانند فلز و بتن می باشد.

جزئیات یک قسمت رزین اپوکسی پلی اورتان

رزین اپوکسی پلی یورتان تک قسمتی به سطوح مختلف می چسبد و لایه ای محکم را تشکیل می دهد. نیازی به استفاده از حلال های اضافی نیست. زیرا حاوی مقدار کمتری حلال (XYLOL) است. رزین پلی اورتان از رزین های الاستومری آبگریز خالص و پرکننده های مخصوص تشکیل شده است. این مدل های رزین دارای مقاومت شیمیایی، مکانیکی و حرارتی بالا و همچنین مقاومت بالایی در برابر UX هستند.

رزین اپوکسی پلی اورتان دو جزئی

در واقع رزین اپوکسی پلی اورتان دو جزئی با سخت کننده ها در صنعت رنگ تحت عنوان پایه رنگ استفاده می شود. این نوع رزین فاقد هرگونه حلال می باشد.

از جمله خواص رزین قالب‌گیری و مدل‌سازی پلی‌اورتان می‌توان به خواص مکانیکی عالی و انعطاف‌پذیری بالا و عدم انقباض و جمع‌شدگی در حین فرآیند قالب‌گیری قطعات اشاره کرد که با بسیار زیاد امکان ایجاد قالب‌ها را فراهم می‌کند. حساسیت کاهش هزینه ساخت و ساخت قالب، افزایش سرعت و دستیابی به خواص مطلوب در قالب ها و مدل ها از ویژگی های بارز رزین پلی یورتان در ساخت، تولید و تولید قطعات کم سیکل همراه با تنوع می باشد. قالب ها، مدل ها و قطعات.

یکی از کاربردهای رزین پلی اورتان در پیوندها شکسته شده است. رزین نوار شکسته یک محصول تک جزئی مبتنی بر پلی اورتان است که برای آغشته کردن الیاف شیشه و واکنش با آب و رطوبت مورد استفاده در تولید نوارهای شکسته طراحی و تولید می شود. رزین شکستگی پلی اورتان توسط شرکت مواد مهندسی ثابت تولید و عرضه می شود.

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به استحکام بالا، رنگ قابل قبول، اشباع آسان الیاف شیشه و در نتیجه اجرای آسان محصول نهایی اشاره کرد.

قیمت رزین پلی اورتان 

قیمت رزین اپوکسی پلی یورتان در سیماب رزین ارزانتر از رزین اپوکسی است به همین دلیل تقاضا برای این نوع رزین افزایش یافته است اما به دلیل نوسانات اقتصادی در بازار این نوع محصول نیز در حال تغییر بوده و قیمت ثابتی ندارد.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی