سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

سیستم ذخیره سازیHPE 3PAR

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴ ق.ظ

در دنیای امروز شرکت های بزرگ با فعالیت های گسترده خود نقش بسیار مهمی در توسعه فناوری و اقتصاد جهان ایفا می کنند. این شرکت ها به دلیل حجم عظیم داده های تولید شده در فرآیندهای خود با یک چالش اساسی روبرو هستند: چگونه می توانند اطلاعات حساس و حجیم خود را به طور ایمن و کارآمد ذخیره کنند؟ ذخیره سازی مناسب اطلاعات به شدت بر امنیت تأثیر می گذارد و کارایی، دسترسی سریع و حتی فرآیندهای تصمیم گیری را بهبود می بخشد. در این مقاله به بررسی روش ها و فناوری هایی می پردازیم که شرکت های بزرگ برای ذخیره سازی اطلاعات خود از آنها استفاده می کنند. این روش‌ها که یکی از پایه‌های اساسی فناوری اطلاعات هستند، نقش حیاتی در ایجاد ابزارهای تحلیلی، مدیریت داده‌ها و حتی پیش‌بینی توسعه شرکت‌ها دارند.

HPE یا Hewlett Packard Enterprise یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در جهان است که در زمینه تولید سرور، تجهیزات شبکه، ذخیره سازی، نرم افزار و خدمات مدیریت فعالیت می کند. این شرکت در سال 2015 از ادغام HPE و HP تشکیل شد.

HPE یکی از پیشروترین ارائه دهندگان محصولات ذخیره سازی داده در جهان است. این شرکت انواع محصولات ذخیره سازی را برای نیازهای مختلف شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهد.

سیستم ذخیره سازیHPE 3PAR

ذخیره سازی 3PAR یکی از پرفروش ترین محصولات ذخیره سازی HPE است. این فضاهای ذخیره سازی از فناوری های پیشرفته ای مانند ذخیره سازی مجازی، تجزیه و تحلیل داده ها و مدیریت خودکار برای ارائه عملکرد، کارایی و قابلیت اطمینان بالا استفاده می کنند.

ذخیره سازی 3PAR برای طیف گسترده ای از برنامه ها، از جمله مراکز داده، سازمان های دولتی و مشاغل کوچک و متوسط ​​مناسب است.

ادامه در سایت آی تی جو

 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی