سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

سیستم پکیج چیست؟

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷ ق.ظ


اجاق گاز و شومینه اغلب برای گرمایش منزل استفاده می شود، اما این وسایل در شرایط فعلی به دلیل مصرف سوخت بالا و هوای سنگین در خانه و پیشرفت تکنولوژی و موارد دیگر توصیه نمی شود ما می توانیم از انواع سیستم های گرمایشی برای گرمایش خانه استفاده کنیم. سیستم های پکیج که در بازار موجود است و نسبت به سایر وسایل گرمایشی برتری دارند.

پکیج یک دستگاه گرمایشی نسبتاً جدید است که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز وسایل گرمایش خانگی مانند رادیاتور را بر عهده دارد.

پکیج ترکیبی از آبگرمکن و موتورخانه است که وظیفه آن تامین آب گرم آشپزخانه، سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی ساختمان به عنوان آبگرمکن می باشد. علاوه بر این، پکیج را می توان به رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف مانند موتورخانه های کوچک متصل کرد و به گرمایش خانه کمک کرد. پکیج در 2 مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و 2 نوع مخزن دار و بدون مخزن موجود می باشد.

پکیج خاک:

پکیج کف شباهت زیادی به موتورخانه دارد و در واقع می توان گفت که این دستگاه یک جعبه کاهش یافته سیستم موتورخانه است، بنابراین ظرفیت حرارتی بسیار بالایی دارد و می تواند آب مصرفی را همراه با گرمایش گرم کند. سیستم. ساختمان.

پک های زمینی در مدل های برقی، دیزلی، دوسوختی (گاز-دیزلی) و سه سوختی (برقی-گاز-دیزلی) طراحی و تولید می شوند و از نظر نوع سوخت بسیار متفاوت هستند.

روش بسته بندی زمینی بسته به سوخت مصرفی متفاوت است، به عنوان مثال گاز و گازوئیل مشعل در دستگاه تعبیه شده است و با روشن شدن گاز یا گازوئیل وارد محفظه احتراق می شود. هوا و آتش شعله ایجاد می کنند. اما نحوه عملکرد پک های سطحی می تواند باعث شود المان های نصب شده در دستگاه آب را گرم کنند.

دستگاه دارای دو مبدل حرارتی است که آب گرم مورد نیاز برای گرم کردن محیط در مبدل اولیه و آب گرم مصرفی در مبدل ثانویه دستگاه تولید می شود. بهترین نمونه پکیج زمینی مدلی است که در آن اصول ایمنی و کیفیت قطعات در سطح بالایی رعایت می شود، پس بهتر است پکیج زمینی را از برندهای معروف بازار انتخاب کنید.

این نوع پکیج در مکان هایی مانند واحدهای مسکونی و آپارتمان های بزرگ، ساختمان های تجاری، موسسات خصوصی، بیمارستان ها، سالن های ورزشی و بلوک های صنعتی به دلیل تولید صدای زیاد و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج دیواری:

مدل ساده نوعی دیوار است که اغلب در خانه استفاده می شود. این دستگاه بر روی دیوار نصب می شود، بنابراین نه تنها از نظر اندازه کوچکتر از بسته زمینی است، بلکه صدای کمتری نیز تولید می کند.

اندازه پکیج دیواری آنقدر کوچک است که می توان آن را در کابینت آشپزخانه قرار داد. برای حفظ ایمنی مشتری این یونیت با دودکش دو جداره طراحی شده است. گاز ورودی به دستگاه به طور خودکار قطع می شود.

انواع یونیت های دیواری در دو نوع یک مبدل و دو مبدل طراحی و تولید می شوند. بخاری های دیواری محبوبیت بیشتری نسبت به بخاری های روی زمین دارند. زیرا انرژی کمتری مصرف می کند قیمت خرید پایین تر و نصب آسان این تجهیزات معمولاً با گاز سوزانده می شوند.
برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.
ویژگی های کلیدی پکیج:

البته انواع پک های حرارتی دارای یکسری مزیت هستند که توانسته اند جایگزین سایر تجهیزات گرمایشی مانند بخاری، شومینه، آبگرمکن و حتی موتورخانه های معمولی در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی شوند.

1) ابعاد فشرده

اگر اصلا با RV ها آشنایی دارید، می دانید که در گذشته اکثر خانه ها به خصوص مجتمع های آپارتمانی بزرگ مجهز به سیستم RV بودند، بنابراین برای نصب سیستم RV باید مساحت وسیعی را در نظر بگیرید. و تجهیزات موجود در ساختمان

اما پکیج آنقدر کوچک است که نمی توان ابعاد آن را با فضای مورد نیاز موتورخانه مقایسه کرد. مخصوصا نوع دیواری این دستگاه که حتی در کابینت آشپزخانه هم جا می شود و با بسته شدن درب کابینت به هیچ عنوان مزاحمتی برای سرنشینان ایجاد نمی کند.

2) هزینه های خرید، سوخت و نگهداری کم:

هزینه بالای نصب، سوخت و نگهداری محفظه موتور باعث شده است تا مردم به تدریج این پکیج را اتخاذ کنند. زیرا برای آماده سازی ساخت موتورخانه باید تجهیزات مختلفی مانند پمپ موتورخانه، مشعل، دیگ، منبع انبساط، منبع دوجداره و لوله کشی مجزا برای هر یک از آنها تهیه شود که نه تنها هزینه هنگفتی را می طلبد. مقدار خنکی برای خرید و راه اندازی است، اما به مرور زمان همه این دستگاه ها از بین می روند و در یک نقطه خاص باید برای بازدید و تعمیرات گران قیمت رفت. همچنین مصرف سوخت در پکیج در مقایسه با انرژی مصرف شده در محفظه موتور چندان زیاد نیست.

3) مدیریت بهتر مصرف انرژی:

در صورت تعویض پکیج های بزرگ ماشین آلات، هر خانواده با در نظر گرفتن حضور افراد در ساختمان، به تنهایی قادر به مدیریت سیستم گرمایش مرکزی آپارتمان خود خواهد بود و در مدیریت و کنترل گرمایش، هزینه سوخت خواهد بود. نجات یابد. موتورخانه تا حد زیادی کار آسانی نیست و به دستگاه های کنترلی پیشرفته ای نیاز دارد و شاید با وجود این همه دستگاه، همه ساکنان درک درستی از انرژی ای که در موتورخانه ها تلف می شود نداشته باشند.

4) تامین آب گرم فوری:

در صورتی که ساختمان مجهز به بخاری دیواری باشد می توانید با بازکردن شیر آب گرم فورا آب گرم دریافت کنید.

معایب سیستم های پکیج:

هر دستگاهی با وجود مزایای مختلف، معایبی نیز خواهد داشت. همچنین سیستم پکیج در کناز دارای مزایا و معایب بسیاری است:

1) امکان تامین آب گرم جهت استفاده و در عین حال تامین گرمای سیستم گرمایشی:

سیستم بسته بندی همچنان در حالت مصرف است و سیستم گرمایش در حال تغییر است، به عبارتی دیگر مدل های جدید این دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که مدار رادیاتور تا زمانی که شیر آب گرم باز است کار نکند، زیرا As کار بسته بندی در تولید در درجه اول آب گرم مصرف می کند، بنابراین این احتمال وجود دارد که استفاده طولانی مدت از آب گرم باعث خنک شدن رادیاتورها یا سیستم گرمایش از کف شود.

2) فشار آب به شکل گیری بستگی دارد:

شرط مهم روشن کردن پکیج مشعل بالا بودن فشار آب ورودی به دستگاه است و فشار آب به فشار آب ساختمان بستگی دارد.

3) احتمال شکست زودرس:

پکیج نسبت به سایر سیستم های گرمایشی حساس تر است. و مواقعی وجود دارد که احتمال بروز مشکلات وجود دارد، به عنوان مثال، سنسورهای مورد استفاده در سیستم های بسته بندی ممکن است آسیب ببینند. و در صورت عدم سرویس سالیانه این تجهیزات خرابی همان سنسور می تواند هزینه بسته را به طور تصاعدی افزایش دهد.

4) آب گرم و گرمایش در صورت خرابی بسته در دسترس نیست.

تصور کنید پکیج شما در یک روز سرد زمستانی آسیب دیده است، در مواقعی که برای شست و شو و شستشو به آب گرم نیاز دارید و هوای خانه کم کم خنک می شود، منتظر بمانید تا تعمیرکار تعمیر پکیج دیواری را به پایان برساند.

5) گزینه خیس کردن خانه در مورد آب از بسته:

در سیستم این دستگاه از قطعات متعددی برای آبگیری و تخلیه دستگاه استفاده می شود که به شیر پرکن و شیر اطمینان پکیج معروف هستند. اگر این دو قسمت آسیب ببینند احتمال آبگرفتگی پکیج وجود دارد و در صورت عدم حضور شما در ساختمان سیلاب به حدی ادامه می یابد که محل نصب پکیج کاملا خیس می شود و یا حتی یک سیل وجود خواهد داشت. خطر برق گرفتگی .

معرفی بهترین برندهای بسته بندی:

- پکیج دیواری بوتان

- پکیج رادیاتور ایرانی

- پوشه را پیدا کنید

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی