سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

سئو چیست؟

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ


سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو مجموعه ای از فعالیت هایی است که در طراحی و کدنویسی وب سایت، طراحی استراتژی محتوا، ایجاد محتوا و لینک سازی خارجی انجام می دهیم تا به جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل برسیم و بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت جذب کنیم.

به عبارت دیگر؛ ما باید توجه ویژه ای به رضایت کاربر از نتیجه در گوگل داشته باشیم.

عوامل زیادی بر سئوی سایت تاثیر می گذارد و موقعیت آن را در نتایج جستجو تعیین می کند، از کلمات به کار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک های دریافتی از سایت های دیگر و همچنین استانداردسازی ساختار (فنی) سایت و کدنویسی برای موتورهای جستجو، این موضوع را تحت تاثیر قرار می دهد. بهبود سئو سایت ما.

همه این عوامل  ژاکت آکادمی زمانی ارزشمند و موثر هستند که با هدف بزرگتر بهبود تجربه کاربر همراه شوند.

چرا سئو برای ما مهم است؟

هر روز میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، اما دلیل اهمیت سئو بیشتر از حجم جستجو است.

با ظهور و گسترش تلفن های همراه، مرور وب به ابزاری قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای یافتن پاسخ سوالات، تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا یافتن نزدیک ترین نانوایی تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نشان داده می شود، نقش مهمی در ادراک و فرآیند تصمیم گیری او دارد.

با سرمایه گذاری در سئو، فرصت ملاقات با مخاطبان را در زمان مناسب خواهیم داشت. هنگامی که به دنبال یک محصول یا خدمات می گردند و به دنبال پاسخ مناسب می گردند، به دوست قابل اعتماد خود گوگل مراجعه می کنند.

اعتماد کاربر؛ این برگ برنده ای است که گوگل را به یک شرکت بزرگ در جهان تبدیل می کند. در واقع، ما به نتیجه جستجوی خود در گوگل بیشتر از محتوایی که به صورت تبلیغاتی (بنر، اس ام اس، ایمیل و غیره) ارائه می شود، اعتماد داریم.

کسب و کارهای سنتی فکر می کنند داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند برای ورود به دیجیتال مارکتینگ کافی است.
 

فروشگاه پوشاکی را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با قیمت‌های پایین ارائه می‌دهد، اما در شهری با جمعیت کم، در طبقه همکف یک کالسکه یا خیابان ایزوله محل زندگی قرار دارد. فروش این فروشگاه چقدر با کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد مطابقت دارد؟ او قطعاً نمی توانست از تمام قدرت خود استفاده کند.

همانطور که موقعیت مکانی یک فروشگاه فیزیکی بر تعداد بازدید و فروش تاثیر می گذارد، برای یک وب سایت نیز مهم است که در نتایج جستجو ظاهر شود و برای کلمات کلیدی رتبه بندی شود و برای این کار به یک چیز نیاز داریم: SEO.

چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟

افرادی که تازه وارد سئو شده اند معمولا با سوالات منطقی مواجه می شوند که درک اهمیت سئو و نیاز به گوگل را دشوار می کند. سوالاتی مانند:

آیا گوگل از هوش مصنوعی استفاده نمی کند؟ آیا با هزاران مهندس نخبه ملاقات کرده اید و سال ها برای بهبود الگوریتم های خود و ارائه بهترین پاسخ ممکن به کاربران خود کار کرده اید؟ پس چرا هنوز نمی توانید محتوای ارزشمند را تشخیص دهید؟چرا سایت شما باید برای رتبه بندی از استانداردهای سئو پیروی کند؟

این را فراموش نکنید؛ هدف گوگل تنها شناخت کیفیت محتوا و اقتدار سایت نیست، بلکه برند آنها برای نشان دادن کاربر بسیار مهم است.

صفحه اول نتایج جستجو تا 10 وب سایت را در اختیار کاربران قرار می دهد و هر وب سایتی که رتبه بالاتری داشته باشد فرصت بیشتری برای جلب توجه کاربر و افزایش بازدید خواهد داشت. که منجر می شود به؛

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، با رقابت شدیدی روبرو هستیم.

تجربه ی کاربر؛ این کلمه کلیدی است که گوگل روی آن تاکید زیادی دارد، اما این تجربه صرفا به کیفیت محتوا بستگی ندارد. عوامل متعددی می تواند بر تجربه و رضایت کاربر تأثیر بگذارد، مانند سرعت رندر صفحه، خوانایی و دسترسی محتوا، و قابلیت اطمینان صفحه و نویسنده.

سایت ها و صفحات زیادی در وب وجود دارند که محتوای ارزشمندی ارائه می دهند، اما شما هرگز فرصتی برای قرار گرفتن در صدر نتایج ندارید! چون روی سایر جنبه های سئو تمرکز نمی کنند و زحمات خود را هدر می دهند، در نتیجه رقبای با محتوای کمتر ترافیک و فروش بیشتری می گیرند.

مهمترین رتبه سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو رقابتی است که در آن موفقیت فرآیندی زمان بر، پیچیده و مستمر است. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام می توانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند اما زمانی که در جهت درست و با هدفی خاص اجرا شوند کارایی لازم را دارند. برای موفقیت در سئوی وب سایت، به 3 بخش اصلی نیاز داریم:

سه اهرم اصلی موفقیت سئو چیست؟

1- تکنیک های سئو

قبل از شروع فعالیت های بازاریابی محتوا، به یک پلت فرم قدرتمند و یک وب سایت استاندارد نیاز داریم.

استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی تجربه کاربری ژاکت، نشانه گذاری (شما) ثابت برای درک بهتر صفحه توسط ربات ها، بهبود سرعت سایت، نمایش بهتر در موبایل و موارد مشابه را سئو فنی می نامند.

2- بازاریابی محتوا

بدون محتوا، موفقیت در سئو تقریبا غیرممکن است. البته، ما به ترجیحات کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما، نه فقط محتوای متنی، بلکه همچنین تصاویر، ویدیوها، صداهای موجود در سایت و حتی ابزارهایی که ارائه می‌دهیم، به طور موثر پاسخ می‌دهیم.

فعالیت هایی مانند شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، تجزیه و تحلیل رقبا، توسعه استراتژی محتوا، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و رتبه بندی موضوعات، ایجاد لینک های داخلی و غیره را می توان بخش مهمی از فرآیند بازاریابی محتوا در نظر گرفت.
 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی