سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

شناسنامه ترکیه

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ


همانطور که می دانید مهاجران و گردشگران ایرانی می توانند بدون ویزا وارد ترکیه شده و اقامت 90 روزه یا 3 ماهه در ترکیه داشته باشند. اما اگر فردی بخواهد بیش از این مدت در ترکیه بماند، باید اجازه اقامت ترکیه یا کارت کیملیک ترکیه را دریافت کند. در این مقاله شرکت مهاجرتی به ارائه جزئیات و شرایط اخذ کارت کیملیک ترکیه، مدارک مورد نیاز و نحوه تمدید کارت کیملیک ترکیه می پردازیم.

کارت کیملیک ترکیه چیست؟

کارت کیملیک ترکیه نوعی شناسنامه مشابه کارت ملی در ایران است، البته داشتن این کارت به معنای شهروندی ترکیه نیست بلکه تنها به عنوان یک شهروند ترکیه اجازه سفر با آن را دارید. این. کشور. بر این اساس متقاضی اجازه اقامت موقت در این کشور را برای مدت مشخصی خواهد داشت. از طرفی این کارت کیملیک برای کسانی که قصد مسافرت توریستی و اقامت بیش از 3 ماه در ترکیه را دارند خوب است که در اینجا بیشتر توضیح خواهیم داد.

آشنایی با مشخصات مندرج در کارت ترکیه کیملیک

کارت کیملیکا ترکیه مانند کارت ملی ایران دارای ویژگی های فردی می باشد. بنابراین در این کارت کلیه مشخصات متقاضی شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تابعیت و شماره سریال 11 رقمی به همراه عکس موجود است. ضمناً اطلاعاتی از قبیل نوع اقامت، شهر محل سکونت، تاریخ صدور اسکان و انقضای کارت در پشت این کارت درج شده است. با توجه به تصویر زیر که نمونه کارت کیملیکا ترکیه می باشد.

لازم به ذکر است اعتبار کارت کیملیک در ترکیه به مدت زمانی که فرد قصد اقامت در این کشور را دارد بستگی دارد. مدت اعتبار این کارت از 6 ماه تا دو سال متغیر است و پس از پایان این مدت اعتبار کارت به پایان می رسد و دارنده باید ترکیه را ترک کند. بنابراین مهاجران خارجی با این کارت در مدت اقامت خود در این کشور هویت مشخصی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که شماره کارت کیملیک منحصر به فرد متقاضی می باشد و در صورتی که هر سازمانی در ترکیه شماره شما را وارد سیستم کند کلیه اطلاعات شخصی شما از جمله نام، تابعیت اصلی، محل اقامت ترکیه، تلفن همراه، پدر و نام مادر و غیره نمایش داده می شود. پس سعی نکنید این شغل را به مهاجر دیگری بسپارید.

کارت کیملیک ترکیه چه کاربردی دارد؟

کارت اقامت ترکیه یا کیملیک دارای کارکردها و کاربردهای زیادی از جمله کار در ترکیه می باشد. پس باید برای کار در ترکیه به کارفرما درخواست بدهید و هویت خود را ثابت کنید، در ضمن کارت کیملیک هویت شما را در ترکیه ثابت می کند و می توانید از آن برای استخدام در شرکت های معروف استفاده کنید.

علاوه بر این، متقاضیانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند با ارائه کارت کیملیک خود ضمن اثبات هویت واقعی خود به دانشگاه های ترکیه، می توانند در هر دانشگاهی که اطلاعات هویتی درج شده در این کارت درج شده است، برای دریافت مقالات آکادمیک اقدام کنند. برای خرید ملک در ترکیه، اتباع خارجی نیاز به کارت کیملیک دارند تا بتوانند با اطلاعات هویتی خود ثبت نام کنند و هنگام امضای قرارداد، مدارک خود را امضا کنند.

نحوه دریافت کارت کیملیک ترکیه

کارت های کیملیک ترکیه را می توان از روش های مختلفی تهیه کرد. اما مهاجران خارجی می توانند با اخذ اقامتگاه توریستی، ثبت شرکت در ترکیه، اجاره خانه و یا سرمایه گذاری برای دریافت کارت کیملیک و اخذ اقامت ترکیه اقدام کنند.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی