سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

شیشه مات چیست؟

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲ ق.ظ


استفاده از تلفن همراه در فضای باز و زیر نور آفتاب بسیاری از کاربران تلفن همراه را نگران کرده و به لطف ویژگی ضد تشعشع شیشه مات، این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. علاوه بر این قابلیت شیشه مات در عدم بر جای گذاشتن اثر انگشت یا لکه از دیگر نقاط قوت این نوع شیشه است. در ادامه این مقاله در مورد شیشه در مورد این لیوان کاربردی صحبت خواهیم کرد.

یک نوع شیشه

شیشه ها به طور کلی به دو نوع مات و شفاف تقسیم می شوند:

شیشه ی تمیز

این یکی از رایج ترین انواع عینک است و بیشتر افراد از آن استفاده می کنند. این شیشه دارای صفحه نمایش شفاف، ساده، پلاستیکی، شیشه ای، نانو و نشکن می باشد. هر نوع از این شیشه طرفداران خود را دارد.

شیشه مات

یکی از محبوب ترین عینک های جدید این روزها; عینک مه آلود است. این نوع شیشه دارای صفحه مات و دودی است و مزایا و کاربردهای خاص خود را دارد. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی ها و کاربرد این شیشه صحبت خواهیم کرد.

به طور کلی گلس مات چیست؟

هنگام تماشای تبلیغات و بررسی های تلفن همراه، ممکن است متوجه شده باشید که سازنده نشان می دهد که صفحه نمایش با Corning Gorilla Glass پوشانده شده است. اما آیا این موارد می توانند خیالتان را راحت کنند که صفحه نمایش شما آسیب نبیند؟

باید بگم نه، حتی پرچمداران گران قیمت تر هم این مشکل را دارند، صفحه نمایش یکی دوبار خراب می شود. این آسیب می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. پس چرا پیشگیری را در اولویت قرار نمی دهیم؟

عینک ها انواع محافظی هستند که در انواع مختلف برای مدل های مختلف گوشی طراحی می شوند. یکی از کاربردی ترین و جذاب ترین عینک هایی که امروزه زیاد در مورد آن صحبت می شود شیشه مات است. شیشه مات همانطور که از نامش پیداست دارای صفحه نمایش مات است و به آن محافظ صفحه مات یا Anti-glare نیز می گویند. این صفحه نمایش کاربردها و مزایای زیادی دارد.

از شیشه مات استفاده کنید

برخی افراد در طول روز نیاز به استفاده زیاد از گوشی خود دارند. یا ممکن است مجبور شوند برای مدت طولانی از تلفن در زیر نور خورشید استفاده کنند. برخی دیگر مشغول انجام بازی های مختلف با تلفن همراه خود هستند. می توان گفت بهترین انتخاب برای این افراد شیشه مات است.

شیشه های شفاف شیشه ای یا سرامیکی هستند. این عینک به دلیل اصطکاک کم، لمس صفحه نمایش خوبی را به کاربر منتقل می کند و این ویژگی آن را به اولین انتخاب محافظ صفحه نمایش برای کسانی که می خواهند بازی های مختلف انجام دهند تبدیل می کند.

مزایای استفاده از شیشه مات

بدون شک شیشه مات مزایای زیادی دارد که باعث می شود آن را انتخاب کنید. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

● محافظ صفحه مات مانند پتویی است که از تابش خیره کننده چشم ها جلوگیری می کند.

● برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز می توان متن را خواند و دید.

● تکنولوژی به کار رفته در این شیشه نانو می باشد.

اثر انگشت و لکه چربی در این صفحه باقی نمی ماند.

● صفحه نمایش لمسی بسیار روان است و تجربه گوشی را برای شما بسیار دلپذیرتر می کند.

● شیشه مات دارای مقاومت 9H می باشد که مقاومت زیادی در برابر خط و خش و شکستگی نشان می دهد.

کیفیت نمایشگر HD است.

● لبه های آن برش خورده و کاملاً با گوشی های امروزی سازگاری دارد.

● به راحتی می چسبد و زیر آن حباب ایجاد نمی کند.

● اثر چسب بر جای نمی گذارد.

● خاصیت ضد آب دارد و از ورود آب به زیر صفحه جلوگیری می کند.

● شیشه کاملاً با گوشی شما سازگار است و از ورود گرد و غبار به گوشه ها و زیر صفحه نمایش جلوگیری می کند.

● نصب آن آسان است و به سادگی می توانید آن را در منزل خود بدون نگرانی از جمع آوری حباب های هوا در زیر آن بر روی گوشی خود قرار دهید.

● صفحه نمایش کاملا مات است، هیچ براقیت یا انعکاس نور اضافی روی آن وجود نخواهد داشت.

معایب شیشه مات

مشکل اصلی صفحه نمایش با شیشه مات: کاهش کیفیت نور. اگر از آن دسته افرادی هستید که در خانه از تلفن همراه استفاده می کنید، بهتر است از شیشه های مات استفاده نکنید. زیرا این گلس روشنایی صفحه را کاهش می دهد و با وجود کیفیت HD تصاویر نمایش داده شده همچنان کم نور و کسل کننده به نظر می رسد.

شیشه مات یا شفاف  ارتینگز کدام بهتر است؟

در نهایت به یاد داشته باشید که می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این لیوان ها را انتخاب کنید. با این حال، انتخاب یک شیشه مات نانو که در برابر خط و خش مقاوم باشد، انتخاب خوبی برای جلوگیری از آسیب دیدن چشم ها در استفاده طولانی مدت از گوشی است.

در هر صورت، چه شیشه مات باشد و چه براق، به یاد داشته باشید که گلس بادوام است و از صفحه نمایش گوشی شما در برابر آسیب های احتمالی مانند خط و خش و شکستگی محافظت می کند.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی