سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

از مهم ترین دلایل روشن نشدن تلویزیون سامسونگ، بروز مشکل در ریموت کنترل آن است. چرا که ایجاد خرابی های متفاوت در آن می تواند مانع از روشن شدن این دستگاه شود. حال باید تشخیص دلیل اصلی روشن نشدن این تلویزیون، به واسطه موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد:

باتری ها: باتری های ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ را بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید. ممکن است ریموت کنترل معیوب باشد و سیگنال روشن شدن را به تلویزیون ارسال نکند.
اشکال در ریموت: از دکمه پاور روی خود تلویزیون سامسونگ برای روشن کردن آن استفاده کنید. اگر تلویزیون روشن شد، مشکل از ریموت کنترل است.
همگام سازی: ریموت کنترل را با تلویزیون سامسونگ همگام سازی کنید. دستور العمل های مربوط به نحوه انجام این کار را حتما از طریق راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ اقدام نمایید.
تامین برق و برق رسانی تلویزیون سامسونگ بررسی شود
در صورتی که ایرادی در ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ مشاهده نکردید، لازم است حتما برق رسانی و تامین برق این وسیله را بررسی نمایید. چرا که اگر اختلالی در این مورد باشد، ممکن است از روشن شدن تلویزیون سامسونگ جلوگیری شود:

پریز برق ایراد دارد
مطمئن شوید که تلویزیون سامسونگ به پریز برق سالمی متصل شده است و کابل برق اتصال کامل به پریز و تلویزیون داشته باشد. می توانید یک پریز برق دیگر را برای تست استفاده کنید.

محافظ برق را بررسی کنید
در صورتی که از محافظ برق استفاده می کنید، آن را از تلویزیون سامسونگ جدا کرده و کابل برق دستگاه را به طور مستقیم به پریز متصل نمایید. گاهی اوقات محافظ برق معیوب می شود و مانع از روشن شدن تلویزیون سامسونگ می گردد.

فیوز برق روشن باشد
مطمئن شوید که فیوز مرتبط با پریز برق تلویزیون سامسونگ، روشن باشد. در غیر این صورت ممکن است از روشن شدن این وسیله جلوگیری شود.

چراغ LED تلویزیون سامسونگ باید روشن باشد
به دنبال چراغ LED روی تلویزیون سامسونگ باشید. چرا که اگر چراغ LED این وسیله روشن باشد، نشان می دهد که برق به آن می رسد. با خاموش بودن این چراغ LED و یا حالت چشمک زدن آن، ممکن است نشانه ای برای معیوب بودن برد پاور باشد.

چرا تلویزیون سامسونگ روشن نمیشه؟
به غیر از مشکلاتی که مربوط به ریموت کنترل و یا برق رسانی به تلویزیون سامسونگ می شود، ممکن است برخی دلایل مرتبط با خود تلویزیون باشد. از این رو باید این عوامل مورد بررسی قرار بگیرند:

دکمه پاور: سعی کنید تلویزیون سامسونگ را با استفاده از دکمه پاور روی خود دستگاه روشن کنید. در صورتی که متوجه روشن شدن آن با دکمه پاور شدید، مطمئن شوید که ریموت کنترل تلویزیون معیوب شده است.
اتصالات: مطمئن شوید که تمام اتصالات کابل، از جمله کابل های HDMI، کابل های ورودی و کابل آنتن، به درستی به تلویزیون ساموسنگ وصل شده باشند. هم چنین نباید هیچ یک از کابل ها معیوب شده باشند. در غیر این صورت ممکن است مانع از روشن شدن این تلویزیون شوند.
تنظیمات: بررسی کنید که تنظیمات مربوط به روشنایی و صرفه جویی در انرژی در تلویزیون فعال نباشد. این تنظیمات ممکن است باعث خاموش شدن یا کم نور شدن صفحه تلویزیون سامسونگ در هنگام استفاده نکردن از این وسیله شوند.
گرمای بیش از حد: در صورتی که تلویزیون سامسونگ برای مدت طولانی روشن بوده باشد، ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد خاموش شده باشد. تلویزیون را خاموش کرده و چند ساعت اجازه دهید تا خنک شود. سپس برای روشن کردن مجدد آن اقدام نمایید.
خرابی قطعات تلویزیون سامسونگ مانع از روشن شدن آن می شوند
اگر هیچ یک از راه حل های بالا مشکل را حل نکرد، ممکن است مشکل مربوط به قطعات داخلی تلویزیون باشد. چرا که خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات و بخش های ساختار تلویزیون سامسونگ، از روشن شدن این دستگاه جلوگیری می کنند. حتما آن ها را بر اساس موارد زیر بررسی نمایید:

معیوب بودن برد پاور
برد پاور وظیفه تامین برق تلویزیون سامسونگ را بر عهده دارد. در صورتی که این برد خراب شود، از روشن شدن این تلویزیون جلوگیری می شود.

خرابی بک لایت
بک لایت به عنوان منبع نور صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ در ساختار این دستگاه شناخته می شود. با معیوب شدن و خرابی بک لایت، ممکن است تصویر سیاه به نظر برسد، اما صدای هم چنان از تلویزیون سامسونگ شنیده می شود.

بروز ایراد در مادربرد
مادربرد مغز تلویزیون سامسونگ به حساب می آید. این قطعه ممکن است به دلایل مختلفی معیوب شده باشد. از آن جایی که مادربرد یکی از قطعات پیچیده تلویزیون است، بهتر است حتما به خوبی با آن آشنا باشید. در غیر این صورت ممکن است خرابی های بیش تری برای این وسیله ایجاد شود. با کمک تعمیرکار تلویزیون سامسونگ، آن را بررسی کرده و برای تعمیر یا تعویض مادربرد اقدام نمایید.

علت روشن نشدن تلویزیون سامسونگ چیست؟
در کنار تمامی  مواردی که به عنوان عوامل روشن نشدن تلویزیون سامسونگ توضیح داده شدند، ممکن است دلایل دیگری وجود داشته باشد که از روشن شدن این وسیله جلوگیری کنند. در ادامه آن ها را شرح داده ایم:

در صورتی که تلویزیون سامسونگ شما مدل قدیمی تری است، ممکن است دارای دکمه پاور فیزیکی روی خود تلویزیون باشد.
اگر از One Connect Box استفاده می کنید، مطمئن شوید که به درستی به تلویزیون سامسونگ و پریز برق وصل شده باشد.
چنان چه اخیراً نرم افزار تلویزیون سامسونگ خود را به روز رسانی کرده اید، ممکن است مشکل از نرم افزار باشد. سعی کنید دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.
به یاد داشته باشید که باز کردن پنل پشتی تلویزیون می تواند خطرناک باشد. حتما از تعمیرکار تلویزیون سامسونگ در این زمینه کمک بخواهید.
 

مشاهده متن کامل: https://www.shaap.ir/news17946/%D8%B9%DB%8C%D8%A8-%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی