سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

فیلتر شنی ایمکس برای استخر

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۰۲ ب.ظ


فیلتر شنی استخر یکی از مهم ترین تجهیزات استخر می باشد که برای استفاده در انواع استخرهای خانگی بسیار مهم و ضروری بوده و تاثیر بسزایی بر روی آب استخر دارد. به همین دلیل استفاده از آن می تواند بسیار مهم و مفید باشد زیرا در انواع استخرها از آن استفاده می شود. به عبارت دیگر می توان گفت که فیلتر شنی استخر با رفع آلودگی آب، شرایط مناسبی را برای استفاده از آب استخر فراهم می کند و به پاکسازی و تصفیه آب کمک می کند. بهترین فیلتر شنی در بازار ایران فیلتر شنی ایمکس می باشد.



فیلتر شنی استخر چگونه کار می کند؟

فیلترهای شنی استخر که در محل ورود آب به استخر قرار می گیرند، تمام ذرات آب اضافی را جدا کرده و آب تمیز و شفاف را به داخل استخر می فرستند. نحوه کار فیلتر شنی استخر به این صورت است که ذرات ماسه را فیلتر می کند و انواع ماسه و سیلت را از آب جدا می کند و آب را تصفیه می کند. با انجام این عملیات آب خالص که به خلوص 98 درصد می رسد وارد استخر می شود. لازم به توضیح است که این دستگاه دارای مخزن بزرگی است که در آن ماسه و رسوب جمع آوری می شود.


فیلتر شنی استخر برای چه مواردی استفاده می شود؟

مهمترین کاربردهای فیلتر شنی استخر که اهمیت استفاده از آن را ثابت می کند عبارتند از:

آب خام یا آب حوض را تمیز کنید

جداسازی رسوب و ماسه در آب

می توان از آن برای تمیز کردن آب برای پرورش ماهی استفاده کرد

آب حوض را تمیز کنید

تصفیه آب برج های خنک کننده و نیروگاه ها

کندی ....

مهمترین جزء فیلتر شنی استخر

تجهیزات فیلتر شنی استخر دارای اجزای مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از:

لوله های متصل به دستگاه

دریچه هوا

شیرهای اتصال برای عملیات ورودی و خروجی آب

فشارسنج

شیر دستی اتوماتیک یا غیر اتوماتیک

پنجره مشاهده

من..



انواع فیلتر شنی استخر

فیلترهای شنی استخر و جکوزی انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است:

فیلتر شنی: این نوع فیلتر شنی یکی از قدیمی ترین مدل هاست که اغلب برای تصفیه مقادیر بسیار زیاد آب استفاده می شود. به عنوان مثال: تصفیه آب در شهرها معمولا با این نوع فیلتر شنی انجام می شود.

فیلتر شنی نوک تیز: این نوع فیلتر عموماً به عنوان فیلتر شنی استخر و جکوزی شناخته می شود که برای تصفیه آب از بسترهای سیلیکونی تحت فشار عبور می کند.

فیلتر شنی با نرخ بالا: در صورت استفاده از این نوع فیلتر، آب دارای سرعت بسیار بالا و افت فشار کم است و استفاده از این مدل بهترین انتخاب برای استخرهایی با حمام بسیار کم است. یک فیلتر شنی با نرخ بالا قیمت مناسبی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. از طرفی این نوع فیلتراسیون به آب کمتری نیاز دارد.



خرید فیلتر شنی استخر

روکش شنی استخر را می توانید به دو صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. امروزه فروشگاه های زیادی وجود دارند که این تجهیزات را عرضه می کنند و آن را به صورت آنلاین خریداری می کنند و بهترین فروشگاه پمپ یکی از بهترین فروشگاه ها به حساب می آید و شما می توانید هر چیزی که ماسه صافی دارد را با شرایط خوب خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر این وبلاگ را بررسی کنید.

در حالی که برای خرید حضوری این دستگاه باید زمان زیادی را صرف بازدید از فروشگاه کنید، می توانید با خرید آنلاین این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در ضمن با این روش مشکلی در تردد نخواهید داشت و می توانید از هر شهر و استانی سفارش خود را ثبت کرده و در محل مناسب تحویل بگیرید.



نکاتی برای خرید فیلتر استخر شنی

اگر قصد تهیه فیلتر شنی برای استخر مورد نظر خود را دارید، توصیه می کنیم به نکات ذکر شده در زیر توجه کنید:

از فروشگاه های معتبر خرید کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید فیلتر شنی استخر باید به آن توجه کنید، خرید این تجهیزات از طریق فروشگاه های معتبر است. همانطور که می دانید، اخیرا فروشگاه های تقلبی زیادی وجود داشته اند که محصولات و ابزارهای تقلبی را ارائه می دهند. در نتیجه با توجه به بالا بودن قیمت فیلتر شنی بهتر است از طریق فروشگاهی معتبر و مقرون به صرفه آن را خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید. از این نظر توجه به گارانتی دستگاه برای اطمینان از اعتبار آن ضروری است.



به مدل و نوع فیلتر شنی دقت کنید

همانطور که در قسمت های بالا ذکر شد، دستگاه های فیلتر شنی انواع مختلفی دارند که باید با توجه به نیاز شما تنظیم شوند و فیلتر تنظیم شده باید با توجه به ابعاد و اندازه استخر و دون با استخر و شرایط شما سازگار شود. از طرف دان نگران این موضوع نباش. اگر فیلتر شنی با شرایط استخر یا جکوزی شما سازگار نباشد، نمی توانید از کاربردها و قابلیت های آن بهره ببرید. به عبارت دیگر نوع فیلتر و نوع استخر باید با هم سازگار باشند.



آخرین کلمه

فیلتر شنی استخر و ویژگی های آن را از زوایای مختلف بررسی کرده ایم تا کسانی که قصد خرید این دستگاه را دارند اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. با رعایت توصیه های فوق می توانید فیلتر شنی را در بهترین حالت خریداری کنید و از مزایای تصفیه آب استخر بهره مند شوید. برای خرید فیلترهای شنی به آدرس emaux-co.ir مراجعه کنید.

فراموش نکنید که این وسیله یکی از تجهیزات مهم استخر برای استفاده است و استفاده از آن برای استخرهای سرپوشیده از جمله استخر بسیار مهم است.


مراجعه به سایت: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290278-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%B3

 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی