سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

قیمت کارواش صنعتی

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

کارواش صنعتی دستگاهی است که از 4 قسمت اصلی تشکیل شده است:

1 - پمپ کارواش

2- موتور برق

3- موتور و کوپلینگ (چرخ و محور)

4- شیر فشار شکن



سینک صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا واتر جت به ماشین لباسشویی بسیار قدرتمندی اطلاق می شود که در کارخانجات، کارخانجات و صنایع خانگی برای تمیز کردن نواحی مختلف، ابزار و قطعات مختلف استفاده می شود. این دستگاه که از دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، کار شستشو و لایه برداری را بر اساس فشار آب به بهترین نحو انجام می دهد. ابزار طراحی و تولید این دستگاه تماما ساخت ایتالیا و با کیفیت می باشد.

به طور کلی دستگاه های کارواش صنعتی از نظر دبی آب با فشار بالا در رنج های مختلفی تولید می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان در صنایع مختلف باشد. در واقع هدف اصلی از تولید این تجهیزات تامین کلیه نیازهای نظافتی در صنایع مختلف برای رفع آلودگی با کیفیت و صرفه جویی بالا با پاشش آب فراوان است.



مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

صنعت akvoŝpruco

یکی از سوالاتی که اکثر خریداران در ذهن دارند این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی، علاوه بر پاشش آب با فشار بالا چه مزایای دیگری را می توان در نظر گرفت؟ به طور کلی زمانی از واتر جت صنعتی استفاده می شود که قصد مصرف آب کمتری داشته باشیم. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. شکی نیست که در استفاده از چنین دستگاه مکانیزه ای نسبت به روش های سنتی و قدیمی نظافت با اسپری پرفشار از مقدار بسیار کمی آب برای حذف آلودگی ها استفاده می شود.

همچنین با یک کارواش صنعتی می توان کارهای نظافتی را به راحتی و در کمترین زمان انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به بیان ساده، کاهش تعداد نیروهای خدماتی که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد، از مزایای این تجهیزات است. از دیگر مزایای استفاده از واترجت صنعتی می توان به ویژگی اصلی آن اشاره کرد که فشار بالای آن و استفاده از ابزارهای قدرتمند با اندازه های استاندارد مانند نیزه، تمیز کردن تمامی قسمت های باریک و غیر قابل دسترس را آسان می کند. از طرفی کاهش مصرف مواد شوینده، انواع مدل های کارواش صنعتی را دوستدار محیط زیست می کند.
 

مراجعه به ادامه مطلب: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی