سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

لابیاپلاستی چه و چه زمانی انجام می شود؟

شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۰۷:۲۲ ق.ظ


با پیشرفت علم پزشکی، روش‌های زیادی برای بهبود ظاهر و سلامتی ابداع شده است. یکی از روش هایی که به طور خاص برای بهبود ظاهر و تناسب لب ها (لب های خارجی و داخلی اندام تناسلی زنان) انجام می شود، لابیاپلاستی نام دارد. این روش جراحی راحتی و اعتماد به نفس زنان را افزایش می دهد و می تواند به زنانی که از شکل و اندازه لابیای خود ناراضی هستند کمک کند.

در این مقاله پزشکی کارن، قصد داریم یک مرور کلی از لابیاپلاستی، روش های مختلف انجام این روش و عوارض احتمالی آن ارائه دهیم. اگر به فکر انجام این روش هستید یا می خواهید اطلاعات دقیقی در این زمینه کسب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی نوعی جراحی پلاستیک است که لابیا مینور، لب بزرگ و پوست اطراف آنها را اصلاح می کند. اندازه، شکل و رنگ فرج می تواند به طور چشمگیری در نتیجه زایمان، افزایش سن یا عوامل دیگر تغییر کند. لابیاپلاستی برای درمان بیماری های مادرزادی مانند انسداد واژن، ناقص و شکاف لب یا لابیا ماژور به دلیل نزدیکی ناقص یا لوله های فالوپ یا زایمان استفاده می شود. لابیاپلاستی همچنین برای ایجاد یک لبه فرج در طی فرآیند جابجایی از مرد به ماده استفاده می شود.

با انجام لابیاپلاستی می توان اندازه، شکل و حجم لابیاها را تغییر داد یا متقارن کرد. این جراحی که باعث تغییر شکل و بهینه سازی لب های خارجی اندام تناسلی زنانه و تغییر اندازه، شکل یا فرم لب های داخلی و خارجی لابیا می شود، راه حلی ایده آل برای حل مشکلاتی مانند تعادل است. اندازه لابیاها، تغییرات بعد از زایمان یا کهولت سن، عدم راحتی در فعالیت ها به عنوان استرس روزانه یا روانی به شکل ناحیه تناسلی محسوب می شود.عمل لابیا پلاستی در مشهد  انجام می شود.

چه کسانی برای لابیاپلاستی مناسب هستند؟

طبیعتاً همه کاندیدای مناسبی برای لابیاپلاستی نیستند. به طور کلی، این عمل زیبایی بیشتر برای افراد زیر مناسب است:

افرادی که از لب‌های بزرگ و نامتقارن رنج می‌برند بیش از حد بیرون زده می‌شوند و باعث می‌شوند احساس ناراحتی کنند و اعتماد به نفس پایینی داشته باشند.

افرادی که از شکل و اندازه لابیای خود راضی نیستند.

افرادی با علائم منفی و منفی مانند فساد، مخفی کاری و دولت بالا.

چه کسانی نباید لابیاپلاستی انجام دهند؟

لابیاپلاستی مانند هر جراحی دیگری ممکن است خطرات و عوارض خاص خود را داشته باشد و برخی افراد انتخاب مناسبی برای این عمل نیستند. این عوارض از جمله خونریزی، عفونت، تغییر در حس، تورم و گوشت اضافی پس از لابیاپلاستی، این روش را برای برخی افراد نامناسب می کند. از جمله این افراد عبارتند از:

آزمایشگاه ها به طور کلی برای افراد بالای 18 سال مناسب هستند، اگر زیر 18 سال هستید، بهتر است تا رسیدن به سن قانونی صبر کنید.

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، بهتر است از لابیاپلاستی خودداری کنید. این روش می تواند عواقب منفی برای شما و کودک داشته باشد.

اگر مشکلات پزشکی مانند عفونت، التهاب، خونریزی یا مشکلات قلبی دارید، لابیاپلاستی برای شما مناسب نیست.

اگر به دلیل فشار اجتماعی یا نفوذ رسانه ها تصمیم به انجام لابیاپلاستی دارید، باید در تصمیم خود تجدید نظر کنید. این روش باید متناسب با نیازهای فردی شما و بهبود روحی و جسمی شما باشد.

 

 

اگر انتظارات شما در مورد لابیاپلاستی نادرست یا غیر واقعی باشد، ممکن است بعد از جراحی احساس ناراحتی کنید، بنابراین بهتر است انتظارات واقع بینانه و منطقی داشته باشید. برای انجام لابیاپلاستی به متخصص زنان و زایمان در مشهد مراجعه نمایید.

Labiaplastiek amallarisch است

برای انجام لابیاپلاستی روش ها و تکنیک های مختلفی بر اساس خواست بیمار، شرایط و مهارت و تجربه جراح انتخاب می شود. هر یک از این روش ها می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد روش، مهم است که با پزشک متخصص مشورت کنید. به طور کلی مهمترین روش های انجام لابیاپلاستی شامل موارد زیر است.

1) لابیاپلاستی به روش تریم

یکی از رایج ترین تکنیک های لابیاپلاستی، روش تریم است. در این روش یک برش خطی کوچک در طول لب با استفاده از لیزر و چاقوی جراحی ایجاد می شود. این روش ساده ترین روشی است که پزشک برای انجام لابیاپلاستی استفاده می کند. با این روش قسمت های اضافی بریده شده و لب ها با استفاده از بخیه به شکل دلخواه تغییر شکل می دهند. معمولا از جراحی برای کاهش سایز لب ها استفاده می شود و هدف اصلی این جراحی بهبود ظاهر و تعادل لب ها است.

2) لابیاپلاستی به روش کلینوست

روش گوه ای یکی از رایج ترین تکنیک ها برای انجام لابیاپلاستی است. در این روش یک برش مثلثی در قسمت مرکزی یا قسمت بالایی لابیا ایجاد می شود. سپس ناحیه مثلثی بین برش ها برداشته می شود و لبه های لابیا تنظیم شده و پوست به هم بخیه می شود. این روش به ویژه برای کاهش حجم لابیا بدون تغییر لبه آن مناسب است. هدف اصلی این جراحی بهبود ظاهر و تعادل لابیاها است.

3) لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی به کمک لیزر روشی مدرن برای کاهش سایز و ضخامت لب ها و بهبود ظاهر و زیبایی واژن است این انرژی باعث تحریک تولید الیاف و کلاژن در بافت ها می شود. به زیباتر شدن لب های شما کمک می کند.

در این روش بدون نیاز به چاقو و فقط با پرتو لیزر co2 قسمت های نشان داده شده برداشته می شود تا لابیاها به اندازه دلخواه برسند. خونریزی در این روش بسیار کم است و بلافاصله بعد از عمل کلینیک را ترک خواهید کرد. لابیاپلاستی با لیزر نیز به دلیل مزایای فراوانی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

4) Labiaplastio kun Deepiteliligo

اپی تلیالیزاسیون یکی از رایج ترین روش های لابیاپلاستی است. در این روش قسمت بیرونی پوست لابیا مینور با استفاده از لیزر برداشته می شود. اما تفاوت اصلی این روش با روش Trim این است که در تکنیک Deepithelialization به جای لبه خارجی لابیا مینور، بافت مرکزی تخریب شده و بافت زیر جلدی سالم می ماند. این روش به ویژه برای کاهش اندازه لابیاها بدون تغییر ابعاد آن مناسب است.
  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی