سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

لیزر موهای زائد بیکینی

جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ


لیزر موهای زائد خط بیکینی با استفاده از ترکیب نور و گرما برای هدف قرار دادن فولیکول های مو در ناحیه عمل می کند. انواع پوست های مختلف به طول موج لیزر متفاوتی نیاز دارند. هر چه رنگ مو تیره تر و پوست روشن تر باشد، روند کاهش مو موثرتر خواهد بود.

لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی کمی دشوار است زیرا موها ضخیم، درشت و تیره هستند. با توجه به نتایج دیرهنگام لیزر ته بیکینی، چندین جلسه لازم است.

لیزر خط بیکینی

شکل دادن به روش سنتی در ناحیه بیکینی کار دشواری است، به خصوص برای خانم ها. از طرفی استفاده از آنها باعث ضخیم شدن، درشت شدن و تیره شدن موها می شود و مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد می کند. به همین دلیل روش جدید لیزر می تواند جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کند.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر مو خوب غرب تهران از نظر بالینی ثابت شده است که رشد مو را کندتر می کند و آن را نازک تر و سبک تر می کند. مشکلاتی مانند رشد موهای سر را می توان پس از چند جلسه اصلاح کرد. با این کار دیگر نیازی به اصلاح هر روز خط بیکینی ندارید و پس از چند جلسه با کاهش سرعت رشد مو، در نهایت رشد آنها متوقف می شود.

از مزایای لیزر لاین بیکینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کند کردن رشد موهای زائد و توقف آن پس از مدتی

دارای پوستی نرم و صاف

برای گذراندن مدت طولانی بدون مو

روش های سنتی اصلاح نیازی به رشد مو ندارند

باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قسمت پایین بیکینی به لیزر واکنشی نشان نداده و روند کاهش موهای زائد در این قسمت کندتر از قسمت های دیگر است. باید گفت که تمام قسمت های خط بیکینی برای لیزر موهای زائد مناسب است. اگر رنگ مو تیره باشد، می توان آن را با لیزر درمان و از بین برد.

از آنجایی که ناحیه بیکینی یکی از هورمونی ترین نواحی بدن است، رشد مو به شدت تحت تاثیر هورمون ها است و به همین دلیل به جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهید داشت.

نوع و ضخامت مو می تواند در فرآیند لیزر درمانی اختلال ایجاد کند و مدت آن را افزایش دهد. علاوه بر این، ژنتیک شما و داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید ممکن است تاثیر قابل توجهی بر رشد موهای ناحیه بیکینی داشته باشد.

لیزر موهای زائد با برترین پزشک بسته به میزان رشد مو بین 6 تا 8 جلسه انجام می شود. این عدد به چرخه رشد مو بستگی دارد. لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی و تعداد جلسات به سطح هورمون، رنگ پوست، رنگ مو و رشد مو و ژنتیک بستگی دارد.

دلیل اصلی تاخیر در نتایج لیزر در ناحیه بیکینی تحتانی وجود مشکلات سلامتی یا هورمونی در بدن انسان است. با این راهکار با افزایش تعداد جلسات لیزر و انتخاب بهترین نوع دستگاه زیر نظر متخصصین و تنظیم میزان طول، در کاهش موهای زائد موثر بوده و به از بین بردن موهای زائد این ناحیه نیز کمک می کند.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی