سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

مراحل ساخت ویلای چوبی

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ


برای ساخت خانه چوبی باید این کار را به شخصی سپرد که توانایی انجام پروژه را در همه ابعاد دارد. برای روشن تر، مراحل ساخت دهکده چوبی پیش ساخته نیازمند آخرین علم و دانش، ابزار و تجهیزات و همچنین دانش و مهارت است. اساساً ساخت دهکده چوبی را باید در اختیار کسی گذاشت که بتواند دانش و توانایی های فنی را با دانش و مهارت ترکیب کند و با استفاده از دانش خود به آن دست یابد. بنابراین هنگام انتخاب پیمانکار باید این سه پارامتر را برای کاهش ریسک پروژه در نظر بگیرید. اکنون در مورد مراحل ساخت خانه چوبی پیش ساخته صحبت می کنیم.

مراحل ساخت ویلا چوبی پیش ساخته چیست؟

مراحل ساخت خانه چوبی پیش ساخته را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

الف) تامین مالی

ب) مشاوره در مورد ساخت ویلا مانند برنامه ریزی، قاب بندی، سقف، استفاده از چوب و غیره.

ج) امضای قرارداد با پیمانکار

د) اجرای پروژه (از تهیه مصالح تا کار نجاری)

د) عرضه را درخت می نامند

مراحل ذکر شده کلی هستند و در هر مرحله با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد و آنچه مشخص است چندان آسان نیست. مهمترین عامل در مراحل ساخت ویلای چوبی رابطه مالک و مجری پروژه است و با شرایط اقتصادی موجود این موضوع بیش از پیش پر رنگ شده است.

قطر دیوار

عرض دیوارها یا ضخامت دیوارها در مراحل ساخت خانه چوبی تغییرات متفاوتی دارد و در نظر گرفتن هزینه های برآورد شده مفید است. با افزایش ضخامت دیوارها، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. برای دیوارهای چوبی ضخامت از 14 میلی متر شروع می شود و تا 350 میلی متر قابل ساخت است. بله، ضخامت دیوارها در ویلاهای آجری، سنگی و ... بسیار متفاوت است.

نوع چوب از نظر کیفیت

نوع چوب استفاده شده تاثیر زیادی بر هزینه های مربوط به ساخت خانه چوبی سفارشی دارد. و از آنجایی که در قیمت تمام شده تاثیر می گذارد، طبیعتا بر کیفیت ویلای چوبی ساخته شده نیز تاثیر می گذارد. استفاده از چوب های کاج روسی، بلوط، گردو و سایر چوب ها رایج است. نکته مهم دیگر استفاده از یک نوع چوب برای شرایط آب و هوایی خاص است زیرا ممکن است هر نوع چوبی از نظر کیفیت برای شما مناسب نباشد.

نوع درب و پنجره

یکی دیگر از مواردی که در قیمت دکوراسیون ویلا تاثیرگذار است، نوع درب و پنجره است. در مرحله ساخت خانه چوبی پیش ساخته می توان از انواع چوب، پی وی سی و فلز برای ساخت در و پنجره استفاده کرد. البته پیشنهاد می کنیم برای کاهش هزینه ها و ماندگاری بیشتر از درب و پنجره های پی وی سی استفاده کنید، اما اگر به زیبایی ویلای چوبی خود اهمیت می دهید مسلما در و پنجره های چوبی انتخاب بهتری هستند.

کنار پشت بام

در مراحل ساخت خانه چوبی طرح های مختلفی روی سقف خواهیم داشت و سلیقه ما بسیار مهم است. هنگام نصب سقف، سرهای مختلفی وجود دارد که جزئیات را اضافه می کند. سقف شیروانی از چوب یا خشت و استفاده از انواع سقف و میزان سقف ساخته شده است.

طبقه ویلا

در مراحل ساخت ویلای چوبی پیش ساخته بحث کفپوش ویلا همانند بحث دیوار ویلا باقی می ماند و اساسا ضخامت کفپوش ویلا اهمیت دارد. شما می توانید از ضخامت های مختلف و ضخامت بالا، کیفیت بالا و قیمت بالا استفاده کنید. البته می توان از چوب در کفپوش ویلا استفاده کرد و از سرامیک و سایر مصالح سنتی نیز می توان استفاده کرد.

رنگ دیوار

اگر بخواهیم رنگ آمیزی کلبه را در مراحل ساخت کلبه چوبی پیش ساخته دسته بندی کنیم به سه دسته بیرونی، داخلی و غیره تقسیم می شود. رنگ دیوارها مهمترین قسمت رنگ کلبه است. با توجه به ساخت کلبه های پیش ساخته در محوطه جنگلی و یا شرایط آب و هوایی خاص، لازم است در انتخاب رنگ و ظاهر بسیار دقت شود. به طور کلی از دو تا سه لایه رنگ ملایم استفاده می شود و یا می توان از ورق گالوانیزه رنگی نیز در کلبه استفاده کرد.

ویلای inshooty

در مراحل ساخت ویلای چوبی پیش ساخته یکی از مراحل بعدی بر بودجه شما تاثیر می گذارد و نیازمند مشاوره کارشناس در ساخت ویلا مرحله تحقق امکانات ویلا می باشد. البته انتخاب تجهیزات مناسب با بهترین کیفیت برای همه افراد است اما باید مراقب بودجه خود باشیم و ابتدا به تجهیزات اولیه ویلا توجه کنیم و سپس به سمت دیگر تجهیزات برویم. مراحل ساخت ویلای پیش ساخته چوبی در هنگام صحبت از تجهیزات، تجهیزات برقی، تجهیزات اجتماعی، تجهیزات امنیتی و ... نیز ذکر می شود.

آشپزخانه و حمام

در مراحل ساخت خانه چوبی که ساخته می شود می توان مرکز آن را در آشپزخانه قرار داد و بسیار مورد توجه طراحان و کارفرما قرار می گیرد و بلوک های ساختمانی زیادی است. ، مواد و طرح ها. آشپزخانه در حمام یکی از محبوب ترین قسمت های خانه است. دستشویی ها در قسمت های بعدی مورد بحث قرار می گیرند، حمام، سرویس بهداشتی و توالت باید در ساختار خانه قرار گیرند و به دلیل محدودیت فضا، توجه زیادی به پلان جلویی خانه می شود.

ویلا یایاسان

اصولاً اجرای فونداسیون در مراحل ساخت ویلای چوبی پیش ساخته به صورت جداگانه به سازنده واگذار می شود و پس از اجرا ویلاساز وارد عمل می شود اما به طور کلی فونداسیون به دو عامل نوع و کیفیت بستگی دارد. از خاک و اسکلت و وزن ویلا. بسیاری از پیمانکاران برای اجرای فونداسیون از سیم های بتنی و فولادی استفاده می کنند و با استفاده از سازه فلزی ویلای پیش ساخته را به فونداسیون مسلح متصل می کنند. البته روش های دیگری نیز وجود دارد.

مونتاژ ویلای چوبی پیش ساخته

در فرآیند ساخت ویلای چوبی، ویلای پیش ساخته در کارخانه مربوطه طراحی و تولید می شود و تمامی اجزای ویلا از قبیل سازه اساسی، دیوارها، سقف و موارد دیگر از ویلا جدا می شود. سایت. در این مرحله تقریباً 3 تا 5 ماه از شروع پروژه می گذرد، تمامی اجزای ویلا در محل قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که مدیر پروژه کاری به راه اندازی یک سری موارد مانند کارت برق یا آب و ... نخواهد داشت.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی