سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

مزایای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸ ب.ظ

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا مناسب افرادی می باشد که صاحب ایده خلاق و تازه می باشند. از طریق این روش افراد خلاق این شانس را دارند که بیزینس خود را در بازار وسیع کانادا پایه گذاری کنند. این روش مهاجرتی یکی از جذاب ترین روش ها برای افرادی که علاقه به مهاجرت به کانادا را دارند به شمار می رود. در ادامه سعی شده است که شما را به تعدادی از مزایای ویزای استارتاپ کانادا آشنا کنیم.

 

 

 

 

مزایای ویزای استارتاپ کانادا نسبت به دیگر روشهای مهاجرتی کانادا

 یکی ا ز روش های مهاجرتی به کانادا دریافت ویزای تحصیلی کانادا می باشد. اما باید توجه کنید که هزینه تحصیل در کانادا بسیار سنگین می باشد. دردسر های پیدا کردن کار  و اخذ اقامت این کشور پس از پایان تحصیل بر سر جای خود باقیست.

روش اکسپرس اینتری نیز سختی ها و مشکلات خود را دارد. برای اینکه شما بتوانید امتیاز کافی را در این روش به دست آورید نیاز به مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه، مدرک معتبر دانشگاهی و سابقه کار را دارید. همچنین امتیاز سن فاکتور مهمی در این روش به حساب می آید.

درباره سری راه اندازی بیزینس و خرید بیزینس نیز معمولا ترسی که متقاضیان دارند به جا است. ترسی که از شکست خوردن کسب و کار بدون داشتن راهنما و پشتیبان در متقاضیان باعث می‌شود عطای این روش های سرمایه گذاری به لغای آن بخشیده شود.

اما در روش استارتاپ ویزای کانادا شما در هر سنی که باشید با بسیاری از این مسایل روبرو نیستید. از بدو ورود اجازه کار را خواهید داشت و می توانید روی کسب و کار خود تمرکز کرده و به در آمد برسید. مدرک زبان مودر نیاز در این روش آیلتس معادل ۵ است. این روش راه رسیدن به اقامت دایمی کانادا را برای شما همرا ه با خانوادیتان را هموار می کند.

 

مزایای ویزای استارتاپ کانادا نسبت به دیگر کشورهایی که برنامه ویزای استارتاپ را ارائه می‌دهند

راه اندازی استارتاپ در کانادا نسبت به کشورهای دیگ هم مزایایی دارد. اولین مزیت آن این است که این کشور مهاجر پذیر است پس شما در آنجا به راحتی می توانید زندگی کنید و روابط خود را گسترش دهید. همچنین بر خلاف بسیاری از کشوهای اروپایی ویزای بلند مدت اعطا میکند. و مهمترین موضوع مهم این است که بر خلاف ویزای استارتاپ انگلیس که در صورت عدم راه اندازی استارتاپ و یا عدم تبدیل به ویزاهای دیگر تمدید نمی‌کند در کانادا در هر صورت اگر تلاش قابل اثباتی داشته باشید اقامت دائم اعطا می کند. شما مجبور نیستید در یک صنعت خاص فعالیت داشته باشید چون کانادا برای همه عرصه ها ویزا صادر می کند. و مسیله دیگر که کانادا را برای راه اندازی استارتاپ محبوب می کند امکان اخذ اقامت برای همه اعضای خانواده و فرزندان زیر ۲۲ سال است.

 

سخن آخر

با توجه به مزایای بی شمار استارتاپ ویزای کانادا به مورد نیست که افراد زیادی به دنبال دریافت آن هستند. به طور خلاصه می توان گفت شما به راحتی می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید و همچنین کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید. کسب درآمد یکی از مسایل مهم در مهاجرت به شمار می رود که این روش این مسیله را حل کرده و مهاجرت را آسان تر می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی