سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.


عینک آفتابی یکی از محبوب ترین لوازم جانبی در بین مردم است که نه تنها به محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید کمک می کند، بلکه به عنوان ابزاری جذاب برای افزایش زیبایی و استایل شخصی نیز استفاده می شود. این روزها با وجود تنوع بسیار زیاد در طرح ها، رنگ ها و برندها، عینک آفتابی دغدغه اصلی بسیاری از افراد بوده است. اما قبل از خرید عینک آفتابی، اطلاعاتی در مورد انواع عینک، مواد به کار رفته در ساخت آنها و عملکردهای مختلف آن بسیار مفید است. همچنین باید مواردی مانند اندازه و شکل صورت خود را در نظر بگیرید تا عینک هایی را انتخاب کنید که با فرم و صورت و سلیقه شما مطابقت داشته باشد. این موضوعات را بیشتر بررسی خواهیم کرد. همچنین می توانید برای خرید عینک آفتابی به نشانی https://sapticstore.ir/sunglasses/ به فروشگاه اینترنتی فروشگاه ساپتیک مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهید.

اهمیت UV هنگام خرید عینک آفتابی

اشعه ماوراء بنفش یکی از فاکتورهای مهم در خرید عینک آفتابی است. اشعه ماوراء بنفش برای چشم ما مضر است و می تواند منجر به مشکلاتی مانند قرمزی چشم، افزایش خطر بیماری های چشمی مانند آب مروارید و ماکولوپاتی مرتبط با افزایش سن و حتی بیماری های خطرناکی مانند سرطان پوست شود. بنابراین هنگام خرید عینک آفتابی باید از محافظت کافی در برابر اشعه ماوراء بنفش اطمینان حاصل کنید. برخی از نکات کلیدی در این زمینه عبارتند از:

استانداردهای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: به دنبال عینک آفتابی با 100% محافظت در برابر UV یا استانداردهای بین المللی مانند ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) Z80.3 یا EN (استاندارد اروپایی) 1836:2005 باشید. این برچسب نشان می دهد که شیشه دارای فیلترهای UV کافی است و به اندازه کافی اشعه UV را مسدود می کند.

نوع فیلتر UV: برخی از عینک های آفتابی از فیلترهای شیشه ای یا پلیمری استفاده می کنند. هر دو نوع می توانند اشعه های UV را مسدود کنند، اما بهتر است از شیشه با فیلتر UV400 استفاده شود که می تواند تمام اشعه های UVA و UVB را مسدود کند.

پوشش ضد انعکاس: داشتن یک پوشش ضد انعکاس در پشت لنز برای کاهش انعکاس اشعه ماوراء بنفش از اشعه خورشید و کمک به دید کلی بهتر در نظر بگیرید.

علاوه بر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، عوامل دیگری مانند نوع عدسی (به عنوان مثال پلاریزه یا آینه ای) و مواد فریم نیز بر انتخاب عینک آفتابی تأثیر می گذارد. مهم است که یکی را انتخاب کنید که دارای محافظت مناسب در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد و با سبک و سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

با توجه به فرم صورت خود عینک آفتابی بخرید

بسته به فرم صورت خود می توانید عینک آفتابی مناسبی را انتخاب کنید. در زیر به برخی از فرم های صورت و موارد کلی که در انتخاب عینک آفتابی باید در نظر بگیرید اشاره کرده ایم:

· صورت مستطیلی: اگر صورت مستطیلی دارید، بهتر است عینک آفتابی با فریم گرد یا جامد را انتخاب کنید. شکل این قاب ها به چهره شما تعادل می بخشد.

· صورت مثلثی: در این صورت یک عینک با فریم بزرگ و چشم نواز می تواند انتخاب خوبی باشد. فریم هایی که در بالا ضخیم تر هستند و به تدریج به سمت پایین مخروط می شوند برای این نوع صورت مناسب تر هستند.

· صورت گرد: اگر صورت گرد دارید، بهتر است فریم هایی با طرح مستطیل یا بلند انتخاب کنید. این نوع فریم ها می توانند صورت شما را سفت و بلندتر نشان دهند.

· صورت بیضی: اگر صورت بیضی دارید می توانید از انواع فریم استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که عرض فریم باید کمی بیشتر از عرض صورت شما باشد تا تعادل خوبی بین اندازه صورت و عینک ایجاد شود.

· صورت مربعی: در این حالت عینک آفتابی با فریم گرد مناسب است. این فریم ها زاویه صورت شما را کاهش داده و آن را گردتر نشان می دهند.

فریم عینک آفتابی مناسب را انتخاب کنید

انتخاب فریم عینک آفتابی مناسب نیز بسیار مهم است زیرا فریم می تواند شکل صورت شما را متعادل و مطابقت دهد و شخصیت شما را تکمیل کند. در اینجا چند نکته برای انتخاب فریم عینک آفتابی مناسب آورده شده است:

1- فرم صورت: هر فرم صورت نیاز به یک قاب مناسب دارد.

۲- سایز: حجم و اندازه فریم باید با اندازه صورت شما همخوانی داشته باشد. فریم های بزرگتر می توانند قسمت بیشتری از صورت را بپوشانند، فریم های کوچکتر صورت را کوچکتر نشان می دهند. اندازه قاب باید با قطر چشم و پهنای صورت شما مطابقت داشته باشد.

3- استایل و سلیقه شخصی: عینک آفتابی یک اکسسوری مد است و باید با سلیقه و استایل شما مطابقت داشته باشد. قابی را انتخاب کنید که با سبک شما مطابقت داشته باشد و به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

4- مواد و رنگ های مرکز: مواد و رنگ های مرکز نیز نقش مهمی در انتخاب مناسب دارند. فریم فلزی شیک تر و شیک تر است، در حالی که فریم پلاستیکی سبک و شیک است. همچنین انتخاب رنگی که با رنگ پوست و موی شما همخوانی داشته باشد به همه کمک خواهد کرد.

5- فعالیت های خاص: اگر برای فعالیت های خاص مانند ورزش یا ورزش های آبی به عینک آفتابی نیاز دارید، به جنس و طراحی فریم آن توجه کنید.

 

مقاله کامل:  https://virgool.io/@imshahbazi/نکاتی-که-برای-خرید-عینک-آفتابی-نباید-فراموش-کنید-ublzydiz5npv

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی