سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

نکات کاربردی برای نظافت منزل که باید بدانیم

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ


متخصص آندا تاناکا در جاروبرقی، جاروبرقی و از بین بردن لکه است. در مقاله زیر با راز آندا آشنا خواهید شد که او را به یک متخصص تمیز کردن تبدیل می کند.

او در واقع یک هنرمند است، اما برای تغییر زندگی خود به شغل دیگری نیاز دارد. او در این باره می گوید:

من در یک خانه بسیار تمیز بزرگ شدم و این تأثیر زیادی بر سبک زندگی من داشت. وقتی آگهی یک شرکت نظافتی را می بینید، درست است؟ یک شرکت نظافتی که هنرمندان را استخدام می کند؟

آندا دو سال است که در این شرکت کار می کند و پیشرفت فوق العاده ای در حرفه خود داشته است. اگر روش‌های نظافت منزل خودتان مؤثر نیست، به نکات پیشنهادی آندا در این زمینه توجه کنید:

هنگام تمیز کردن خانه، برای بررسی به همه موارد بالا فکر کنید

آندا می گوید: «من همیشه همین کار را روی آینه و روی میز، روی سطح بزرگی مانند زمین انجام می دهم. با فرض اینکه همه سطوح چک شده و مربع هستند، تمیز کردن قسمتی از سطح را از دست نمی دهم و هیچ قسمتی را بیش از یک بار تمیز نمی کنم.
 برای اطلاع از قیمت نظافت منزل با شرکت نظافتی تیک شهر تماس بگیرید.
همیشه از بالا به پایین تمیز کنید

آندا می گوید: "اگر می خواهید کل خانه را از سر تا پا تمیز کنید، همیشه کف را برای آخرین مرحله نگه دارید. در غیر این صورت، خاک و گرد و غباری که تمیز کرده اید می تواند روی زمین تمیز شده بنشیند و آن را آلوده کند."

برای نظافت می توانید از چیزهای مختلفی استفاده کنید

آندا می گوید: «من معمولاً از پارچه های قابل شستشو برای تمیز کردن استفاده می کنم. آنها برای صیقل دادن سطوحی مانند گرانیت، آینه ها و پنجره ها عالی هستند و به شما کمک می کنند کمتر از دستمال کاغذی استفاده کنید.

شما همچنین از پارچه های میکروفایبر زیادی استفاده می کنید، اما او آنها را از یک فروشگاه لوازم خودرو خریده است. وی گفت: در قسمت لوازم خودرو ارزانتر از ماشین لباسشویی است، همچنین برای تمیز کردن تیرهای کثیف و پله های گرد و غبار از شیشه شوی دستی استفاده می کنید. او می گوید: «از یک کاردک برای پاک کردن زباله های چسبنده از روی زمین استفاده کنید. کاردک ها این کار را بسیار آسان می کنند."

قبل از گردگیری کابل های برق را جمع آوری کنید

وی در این باره گفت: کابل های برق خیلی خوب کثیفی را جذب می کنند به همین دلیل سعی می کنم آنها را از روی زمین جمع کنم تا آلودگی جمع نشود.

حمام را همیشه با شیشه پاک کن دستی پاک کنید.

آندا همیشه حمام را تا جایی که ممکن است خشک می کند تا با لکه های برجای مانده از قطرات آب یا مواد شوینده لباس شویی مقابله کند. او می‌گوید: «من حتی پرده‌های دوش یا لبه‌های در را با شیشه‌شوی دستی خشک می‌کنم.

کفش مخصوص منزل داشته باشید

آندا توصیه می کند: "اگر قبل از ورود به خانه کفش های خود را در بیاورید، خاک کمتری وارد خانه می شود. من خودم در زمستان صندل های بسته و در تابستان دمپایی می پوشم."

هنگام آشپزی خانه را تمیز کنید

گفت: وقتی سر میز می نشینم، می خواهم مطمئن شوم که نظافت خانه تمام شده است و تنها کاری که باید انجام دهم تمیز کردن ظرف هاست. یکی از بهترین زمان‌ها برای تمیز کردن خانه، زمانی است که منتظر آماده شدن غذا هستید. در این مدت پیشخوان و ظروف داخل ماشین ظرفشویی را تمیز کنید و با مواد غذایی که استفاده کرده اید جایگزین کنید.

بلافاصله لکه را پاک کنید

آندا درباره لکه‌ها می‌گوید: «هرچه بیشتر بمانند، پاک کردن آن‌ها سخت‌تر می‌شود. هر زمان که در جایی لکه ای دیدید، بلافاصله با یک لکه بر روی آن رفته و آن را پاک کنید.

همه چیز را مرتب نگه دارید تا زمانی که آن را تمیز کنید و آن را در جای خود قرار دهید

او می گوید: «کارهای ساده مانند مرتب کردن مجلات و حروف یا تا کردن ورق ها را به تعویق نیندازید. حتی اگر واقعاً زمان برای بسته بندی وسایل خود ندارید، مرتب کردن آنها به همین روش باعث می شود خانه شما منظم تر به نظر برسد.

هر روز زمانی را به تمیز کردن اختصاص دهید

یکی از نکات مهم نظافت منزل، ادامه این کار است. آندا در این باره می گوید: مردم به جزئیات توجه زیادی می کنند، اما بهتر است به تصویر بزرگتر نگاه کنیم. هر روز زمانی را به تمیز کردن خانه، مرتب کردن خانه، تمیز کردن پیشخوان و انجام کارهای کوچک اختصاص می دهم. این به سلامت روان کمک می کند و تمیز کردن خانه را آسان تر می کند.»

هنگام تمیز کردن خانه به رادیو گوش دهید

آندا یک تیم خدمات نظافتی حرفه ای است که از این کار لذت می برد. با این حال، او دوست دارد هنگام تمیز کردن به رادیو گوش دهد. بنابراین او موسیقی ورزشی را می ستاید و می گوید: «موسیقی ورزشی عالی است. این نوع موسیقی باعث می‌شود شما سریع‌تر و سخت‌تر پیش بروید و به شما حس ورزش می‌دهد."

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی