سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

هر آنچه که باید در مورد هشدارهای مکان بدانید!

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ


سرقت یکی از ناگوارترین حوادثی است که از چند سال گذشته تاکنون جان انسان ها را تهدید می کند. بر اساس آمارها، سرقت از منازل و خودروها نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته و همه در تلاش هستند تا امنیت خودرو و منازل خود را ارتقا دهند.

خانه هر کس به عنوان یک حریم خصوصی در نظر گرفته می شود و اکثر مردم اشیاء قیمتی، پول، جواهرات و غیره خود را پنهان می کنند. در خانه، بنابراین آنها باید تمام اقدامات لازم را برای حفظ امنیت خانه خود انجام دهند.

استفاده از سیستم های ایمنی و امنیتی یکی از اقدامات اساسی برای افزایش سیستم های امنیتی مانند دزدگیر، دزدگیر، دوربین مدار بسته و ... می باشد. در مکان هایی مانند مغازه ها و فروشگاه ها. برای خرید بهترین دزدگیر با شرکت مرکزی آژیر همراه باشید.

همه چیز درباره دزدگیر دزدگیر

دزدگیر یک سیستم حفاظتی و امنیتی است که برای مغازه ها، مشاغل، منازل و ویلاها استفاده می شود. وظیفه اصلی دزدگیرها تشخیص نفوذ افراد غیرمجاز است. لطفا توجه داشته باشید که دزدگیر به تنهایی استفاده نمی شود و باید سنسور خریداری شود.

دزدگیر دزدگیر را می توان با صدای آژیر و در برخی مدل ها با تماس و پیامک هشدار داد. برای صاحبان خانه یا ویلا در نقاط دورافتاده توصیه می شود علاوه بر اطلاع رسانی از دزدگیر همراه با سیم کارت استفاده کنند. از طریق آژیر نیز با شما تماس گرفته خواهد شد.

سنسورهای هشدار مکان انواع مختلفی دارند که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. از سنسورهای این دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سنسور حرکت

سپس هماهنگی وجود دارد

سنسور ضربه یا سنسور ضربه

سنسور مغناطیسی

حرکت حسی

وظیفه سنسور حرکت تشخیص حرکت غیرمجاز است و با کوچکترین حرکت هر موجودی این سنسور فعال شده و سیگنالی را به دزدگیر امنیتی ارسال می کند و به صداهای آلارم می رسد.

آشکارساز دود

سنسور دود به عنوان نگهبان در ساختمان عمل می کند، برای جلوگیری از این حوادث می توانید از سنسور دود برای تشخیص نشت گاز استفاده کنید.

سنسورهای ضربه

وظیفه سنسور ضربه تشخیص کوچکترین ضربه است. این دستگاه عمدتا برای درب و پنجره های شیشه ای استفاده می شود. با کوچکترین ضربه ای به شیشه ها، سنسور فعال شده و دزدگیر به صدا در می آید.

سنسور مغناطیسی

از سنسورهای مغناطیسی برای درب، پنجره، کمد و غیره استفاده می شود. هنگامی که درب بسته می شود، این آهنرباها روی هم قرار می گیرند، وقتی در باز می شود، این آهنرباها از هم جدا می شوند و موقعیت آلارم را نشان می دهند. صدای آژیر

تمامی سنسورهای ذکر شده به تنهایی کاربردی ندارند و باید با دزدگیر تهیه و خریداری شوند. اگر نمی دانید کدام سنسور برای خانه شما مناسب است و به کدام سنسور نیاز دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند. در این زمینه راهنمایی کنید.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی