سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

همه چیز در مورد آزمون آیلتس!

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ


آزمون آیلتس چیست؟

آیلتس یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط 9000 موسسه در 130 کشور جهان برای تحصیل، مهاجرت و کار در خارج از کشور پذیرفته شده است که به طور مشترک توسط شورای بریتانیا و دانشگاه کمبریج ESOL استرالیا سازماندهی و اداره می شود. آیلتس برای زندگی، تحصیل و کار در 135 کشور استفاده می شود. بیش از 8000 سازمان از جمله موسسات دولتی، آموزشی و حرفه ای - از جمله بیش از 3000 موسسه و دوره در ایالات متحده - آزمون آیلتس را می پذیرند. علاوه بر این، در کشورهایی که از آن برای مقاصد مهاجرتی استفاده می کنند، آیلتس تنها مدرک پذیرفته شده مهاجرت است. این آزمون که کمتر از سه ساعت طول می کشد، مهارت های شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتار شما را اندازه گیری می کند

به طور کلی، دو آزمون آیلتس وجود دارد، آکادمیک (دانشگاهی) و جنرال (عمومی).

آزمون آیلتس آکادمیک برای کسانی مناسب است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کارشناسی یا عالی را دارند و یا قصد دارند در یک موسسه یا سازمان حرفه ای در یک کشور انگلیسی زبان کار کنند. آیلتس جنرال برای افرادی با سطح تحصیلات پایین است که قصد تحصیل یا کار در یک کشور انگلیسی زبان را دارند و یا در حال نقل مکان به آنجا هستند.



آیلتس بهتر است یا تافل؟

اگر مانند من انگلیسی زبان مادری نیستید، احتمالاً در مورد آزمون انگلیسی برای دانش آموزانی که می خواهند تحصیل کنند یا افرادی که در کشورهای انگلیسی زبان کار می کنند شنیده اید. شما باید گواهی یکی از آزمون های تافل و آیلتس را به عنوان بخشی از برنامه داشته باشید.

دو متنی که در حال حاضر به عنوان استاندارد در سراسر جهان پذیرفته شده اند:

آزمون تافل (TOEFL: آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی)

آزمون آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی)

این دو آزمون مستقیماً سطح زبان انگلیسی شما را ارزیابی می کنند، به همین دلیل هزاران شرکت در سراسر جهان تافل و آیلتس شما را معتبر می دانند. با این حال، این دو آزمون و نمره از نظر ترم، ساختار و معیارهای تدریس با هم تفاوت دارند. بنابراین، باید با دقت تصمیم بگیرید که آیا نمره تافل برای شما مناسب است یا نمره آیلتس. اما در کل آیلتس بهتر از تافل است.
 

 

نحوه ثبت نام، هزینه و محل آزمون؟

آزمون آیلتس مهارت های شما را در چهار بخش Listening، Reading، Writing، Speaking ارزیابی می کند، آزمونی که کمتر از 3 ساعت طول می کشد. در ایران پنج موسسه به طور رسمی آزمون آیلتس را به صورت متوالی برگزار می کنند. برای ثبت نام در هر یک از آنها، باید به وب سایت رسمی آنها مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. این 5 موسسه عبارتند از:

آیلتس تهران

دانشگاه آزاد اسلامی

مؤسسه دینی و آموزش عالی عصر

موسسه فرهنگ و هنر ایرسفام

موسسه شکوه سمنان

موسسه جلال در تهران

Parschat Novin Swovodny Visokoshorski Zavod

موسسه فارسی


 

مدت اعتبار آیلتس چقدر است؟

آزمون آیلتس دو سال اعتبار دارد و به همین دلیل توسط دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.اگر می خواهید برای موسسات تحقیقاتی یا دپارتمان های مهاجرت اقدام کنید، می توانید در طول این دو سال برای آیلتس اقدام کنید. دلیل اعتبار دو سال مدرک آیلتس این است که سازمان هایی که این آزمون را برگزار می کنند باید ثابت کنند که بعد از این دو سال فرد تمایل به فراموشی دارد و ماهیت زبان ناپایدار است. مشاهده کننده.
 

 

منبع: https://payju.ir/content/تدریس-آیلتس-در-شیراز

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی