سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

همه چیز در مورد کاغذ دیواری

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۴۷ ق.ظ

هنگام خرید کاغذ دیواری، ممکن است سوالات مختلفی از خود بپرسید. چه نوع کاغذ دیواری؟ کاغذ دیواری کیست؟ کدام کاغذ دیواری برای اتاق خواب، پذیرایی یا سقف مناسب است؟ سوالاتی که پاسخ آنها را در اینجا خواهید یافت. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با بررسی همه چیز در مورد کاغذ، شما را برای خرید این محصول راهنمایی کنیم.


چرا کاغذ دیواری بخریم؟

انواع کاغذ دیواری که برای پوشاندن دیوارهای خود انتخاب می کنید یکی از مهم ترین دلایل آن است. در واقع شاید بتوانید با رنگ آمیزی دیوارها جانی دوباره به خانه خود ببخشید. اما فردیت هر قسمت از خانه تنها با خرید کاغذ دیواری و اجرای آن بر روی دیوار امکان پذیر است.

بنابراین در صورت مراجعه به فروشگاه اینترنتی مانند فروشگاه Menzel (manzel.ir) یا فروشگاه Wallino (wallino.com)، می توانید مدل های مختلف دیوار و پوستر را بیابید. طرح ها یا گل های ساده، منحنی یا بزرگ، پوسترهایی با نقش های برجسته یا ساده، با بافت یا بدون بافت، الگوهای هندسی و غیره وجود دارد. اما در اینجا باید از خود بپرسید که کدام سبک برای خانه من مناسب است؟

اگر همه چیز را در مورد کاغذ دیواری و انواع، طرح ها و مدل های آن می دانید. هنگام خرید مطمئن شوید که می دانید کدام یک برای شما مناسب است. این یکی از دلایلی است که چرا باید کاغذ دیواری بخرید. در ادامه به طور کامل مزایای خرید کاغذ دیواری را توضیح خواهیم داد.


 

ماندگاری طولانی

اگر از رنگ ساختمانی برای تزئین دیوارها استفاده می کنید. از این گذشته ، آنها دو تا پنج سال سالم می مانند و پس از آن باید فوراً تعمیر یا رنگ آمیزی شوند. این زمان بسته به کودکان، حیوانات خانگی و نحوه نگهداری از دیوارها می تواند کوتاهتر باشد. اما کاغذ دیواری هرگز به این راحتی خانه شما را ترک نخواهد کرد. در واقع، آنها از ده تا پانزده سال طول می کشند.


صرفه جو باشد

شاید فکر کنید که خرید کاغذ دیواری به پول زیادی نیاز دارد. اما این همه هزینه را در ابتدا و در زمان خرید پرداخت می کنید. بنابراین عمر طولانی آن به این معنی است که در طول سال هایی که روی دیوار آویزان می شود نیازی به خرج کردن پول اضافی ندارید.


جاذبه ی بصری

اگر همه چیز را در مورد کاغذ دیواری می دانید؛ متوجه خواهید شد که آنها نشان دهنده خلاقیت هستند. در واقع طراحی آن با رنگ های روی دیوار کاملا متفاوت است.



رفع خطاهای ساختمانی

وقتی به خانه می رسید، ممکن است متوجه لیستی از اشکالات روی دیوار شوید. همچنین اگر قصد دارید بعد از مدت ها دیوارهای خانه خود را رنگ کنید; ممکن است خراش یا آسیب روی دیوار ببینید. پس با خرید دیوار ضخیم می توانید این مشکلات را برطرف کنید. البته می توانید با خرید کاغذ دیواری هایی که جلب توجه می کنند از بروز چنین عیوبی جلوگیری کنید.


آسان تمیز میشود

استفاده از وسایلی مانند جاروبرقی، حوله و سطل آب، اسفنج خشک و غیره به تمیز کردن کاغذ دیواری خانه شما از گرد و غبار یا کثیفی کمک می کند. البته قبل از آزمایش بهتر است با آزمایش قسمت کوچکی از دیوار ابتدا بهترین روش را انتخاب کنید. اما زمانی که دیوارهای رنگ شده کثیف می شوند، باید دیوارها را دوباره رنگ آمیزی کنید.

بنابراین تمام این موارد ثابت می کند که کاغذ دیواری انتخاب بهتری برای دیوارهای خانه، محل کار و ... شماست. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد، امکان چاپ طرح های غیر استاندارد بر روی پوسترهای دیواری است. شما می توانید با چاپ پوستر دیواری طرح خود و خرید از سایت خانه، یک قالب پوستر دیواری منحصر به فرد در فضای مورد نظر خود ایجاد کنید.

انواع کاغذ دیواری برای جنسیت

وینیل: رایج ترین نوع کاغذ دیواری - نصب و برداشتن آسان - بهترین برای اتاق های مرطوب

الیاف طبیعی: نصب آسان - مات - قابل شستشو - ضخیم - ماندگاری بالا

لباس: براق - براق - قابل شستشو

عتیقه: نیمه مات - قابلیت شستشوی بالایی دارد

طلوع آفتاب: مات - قابلیت شستشوی بالا - بهترین نوع کاغذ دیواری

براق: نیمه براق - بدون بافت - قابل شستشو



انواع کاغذ دیواری از نظر امکانات

شستشو: دانستن همه چیز در مورد کاغذ دیواری به شما در انتخاب درست کمک می کند. بنابراین اگر بچه های کوچک دارید یا ممکن است دیوارهایتان کثیف باشد. کاغذ دیواری را پیدا کنید

مقاومت کافی در برابر رطوبت: این نوع کاغذ دیواری ها بهترین انتخاب برای حمام و آشپزخانه هستند.



انواع کاغذ از نظر اجرا و نصب

نچسب. برای چسباندن این پوسترها باید ابزار لازم برای چسباندن و نصب آن ها را تهیه کنید. ماندگاری بالایی دارد.

چسب: دیوار به صورت برچسب تولید می شود و می توانید با برداشتن ورق چسب از پشت آن را به دیوار بچسبانید. به راحتی قابل تغییر و برش از دیوار است.



طیف مختلف قیمت کاغذ دیواری

مهمترین عاملی که می تواند بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر بگذارد; ابعاد دیوار مورد نظر شما با تغییر این ابعاد مطمئناً قیمت اوراق افزایش یا کاهش می یابد. عوامل دیگری مانند نوع کاغذ دیواری، ویژگی های آن، فروشگاهی که برای خرید انتخاب می کنید و طراحی آن بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر می گذارد.
 

مطالعه از رفرنس: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کاغذ-دیواری-در-شیراز

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی