سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.


این روزها شاهد این واقعیت هستیم که توزیع سنتی و عمده فروشی در حال منسوخ شدن است و توزیع مویرگی جایگزین آن می شود. به عبارت ساده توزیع مویرگی روشی از توزیع است که در آن تولیدکننده محصولات خود را بدون تفکیک بازار و مشتری، بدون واسطه و به طور کلی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. این روزها همه شرکت ها و تولیدکنندگان به این فکر می کنند که محصولات و خدمات خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین مذاکره ممکن به دست مشتریان خود برسانند چرا که در این صورت محصولات و خدمات با کمترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می گیرد. . مشتری ها می آیند. نرم افزار پخش مویرگی هلو APEX نرم افزار مورد نیاز شماست.

با استفاده از این روش، تولیدکنندگان می توانند طیف وسیع تری از مصرف کنندگان را به بازار هدف خود تبدیل کنند. مدیران برای افزایش بهره وری، افزایش حاشیه سود شرکت و تدوین برنامه های دقیق و مدون از نرم افزارهایی استفاده می کنند که به مدیریت و سازماندهی بهتر سیستم فروش و جذب مشتری کمک می کند. این نرم افزارها معمولاً به عنوان نرم افزارهای انتشار مویرگی شناخته می شوند و انواع مختلفی دارند. انتخاب بهترین نرم افزار انتشار مویرگی در بازار به شما امکان نظارت بر سیستم های فروش، منابع انسانی، رشد فروش، کاهش هزینه و سیستم های جذب مشتری را می دهد.

او آها ته مویرگ انتشار؟

برای انتخاب بهترین نرم افزار انتشار مویرگی ابتدا باید با تعریف پرفیوژن مویرگی آشنا باشید. کانال توزیع و شبکه توزیع توزیع فاز به مشتریان امکان خرید مستقیم از تولید کننده را می دهد. در توزیع مویرگی واسطه ها حذف خواهند شد. و در نتیجه هم شرکت ها و هم مشتریان از آن سود می برند. برای خرید نرم افزار پخش فازی هلو APX می توانید به سایت فروشگاه سلام مراجعه کنید.

سه نوع انتشار وجود دارد: انتشار انتخابی، انتشار انحصاری و انتشار مویرگی. توزیع مویرگی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و به محبوب ترین کانال توزیع محصولات و خدمات تبدیل شده است. در این روش، تولیدکننده محصول یا ارائه دهنده خدمات، محصول خود را از طریق خرده فروشان متعدد به دست مصرف کننده می رساند و عمده فروشان و واسطه ها را حذف می کند.

نرم افزار پخش مویرگی Apex چیست؟

اگر قصد راه اندازی سیستم انتشار مویرگی را دارید، فقط دو گزینه دارید: روش انتشار سرد و روش انتشار گرم.

توزیع سرد: در روش توزیع سرد بازدیدکنندگان لیستی از محصولاتی که مصرف کنندگان یا مراکز توزیع می خواهند ایجاد می کنند. سپس محصولات طبق لیست بازدیدکنندگان به دست مصرف کنندگان می رسند.

• روش توزیع گرم: در این روش کالا برای ویزیتور و نقطه توزیع یا مشتری ارسال می شود و مشتری در صورت نیاز و سفارش می تواند کالای خریداری شده را در همان زمان دریافت کند.

بنابراین برای افزایش سود و کاهش هزینه ها، مطالعه و تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و شرایط بازار مهم است. کاری که تنها با نرم افزار آب مویرگی کارآمد و موثر قابل انجام است. نرم افزار پخش مویرگی هلو APEX یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه می باشد و شامل تمامی نکات برجسته می باشد.

 

وظایف اصلی یک سیستم توزیع مویرگی به شرح زیر است:

• انبارداری و نگهداری کالا جهت توزیع

• دریافت سفارش از مشتریان

• تحویل کالا به مشتریان.

• جمع آوری شکایات

• بررسی و دریافت اطلاعات از بازار

همچنین کارهای مربوط به انتشار مویرگی عبارتند از:

• بازدیدکنندگان (بازاریابی)

سرپرست

• مدیر فروش

• ناظر منطقه

• توزیع کننده یا توزیع کننده

• مدیر فروش

• تحصیلدار

برای ایجاد بهترین ارتباط بین وظایف سیستم توزیع مویرگی و وظایف توزیع مویرگی، به نرم افزار مدرنی نیاز دارید که بتوانید به آن تکیه کنید. نرم افزار پخش مویرگی هلو APEX نرم افزار مورد نظر شما می باشد.

نرم افزار Apex Peach Player

نرم افزار Hello Broadcast از سفارش تا صدور صورت حساب با مشتریان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان بسیار آسان است. این نرم افزار علاوه بر خریداران و فروشندگان، بازدیدکنندگان یا فروشندگان، کمیسیون برای فروشندگان یا بازدیدکنندگان را شناسایی می کند و اهدافی را برای مدیریت و نظارت دقیق فروش تعیین می کند.

با نرم افزار حسابداری هلو کلیه فعالیت های مربوط به ادارات، انبارها، صورتحساب، توزیع و حسابداری به صورت جامع مدیریت می شود. این نرم افزار علاوه بر کارکردهای کلی مانند صدور صورتحساب انواع، پردازش حواله های ورودی و خروجی، ثبت تراکنش های مالی و حسابداری، دارای کارکردهای ویژه ای برای صنعت پخش می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار پخش کننده سری APEX

شرح بخشی از حساب توسط خریدار، فروشنده، مغازه دار، واسطه یا مهمان و فروشنده

تجزیه و تحلیل فروش فروشندگان و بازدیدکنندگان

گزارش چک های دریافتی و برگشتی توسط بازدیدکنندگان

فرم گزارش حمل و نقل کالا

ارائه خدمات تبلیغاتی

گزارش گردآورنده

نرم افزار پخش هلو APEX در چهار سطح برای پاسخگویی به نیازهای کاربران صنعت طراحی و تولید شده است.

• توزیع نرم افزار حسابداری (همه در یک) + سفارش گیرنده برای اندروید

• نرم افزار حسابداری پخش (نسخه یکپارچه) + ماشین حساب اندروید + GPS

• نرم افزار محاسبه پخش (نسخه شبکه) + کامپیوتر اندروید

• پخش نرم افزار حسابداری (نسخه شبکه) + فرمان اندروید + جی پی اس
 

ادامه: https://rastaksoft.com/

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی