سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

هیپوتراپی در کدام قسمت از بدن انجام می شود؟

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ


برای لیفت چشم، لیفت خط فک، جراحی بینی، کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست مناسب است. این روش برای افرادی با شلی خفیف تا متوسط ​​پوست که هنوز آماده جوانسازی نیستند توصیه می شود. می توان نتایج را در عرض چند ماه پس از درمان بدون خطر جراحی مشاهده کرد. از این تکنیک برای جوانسازی عمومی صورت، لیفتینگ، سفت کردن و کانتورینگ بدن نیز استفاده می شود.

هیپوتراپی چشم

هایفو از انرژی اولتراسوند برای نفوذ به لایه های زیرین سطح پوست و افزایش دمای بافت استفاده می کند. هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای خاصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این آسیب در واقع سلول ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند.

افزایش کلاژن باعث سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک پوست می شود. درست است که انرژی زیادی به پوست نفوذ می کند اما به لایه های رویی و مجاور پوست آسیب نمی رساند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

هایفو نتایج مطلوبی برای همه نداشت. به عنوان مثال، برای افراد بالای سی سال که پوستشان زیاد شل نمی‌شود، نتایج بسیار مطلوبی خواهد داشت و برای افراد مسن با پوست افتادگی مطلقاً توصیه نمی‌شود. سالمندان با سن بالا، شلی شدید پوست یا افتادگی شدید پوست در گردن ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

در واقع، افرادی که از آسیب پوستی یا عیوب پوستی رنج می برند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

مزایای زیبایی هیپوتراپی

کاهش چین و چروک.

تقویت پوست گردن

بلند کردن گونه

لیفتینگ د سلاس

بالارفتن پلک ها

افزایش تعریف خط فک

گاندا صاف

طبق گفته آکادمی جراحی زیبایی آمریکا، نتایج مثبت پوست معمولاً در عرض 2 تا 3 ماه رخ می دهد و مراقبت خوب از پوست می تواند این نتایج را تا 1 سال حفظ کند.

هایفو چه حسی دارد؟

در حین عمل، احساس درد بسیار کم است و ممکن است احساس کنید که فقط سوزن های کوچکی به شما فشار می آورند. اگر نگران درد هستید، با پزشک خود صحبت کنید. پزشک ممکن است مصرف استامینوفن یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی را قبل از درمان توصیه کند.

 

هیپنوتیزم درمانی در چه نواحی از بدن انجام می شود؟

برای لیفت ابرو، خط فک، چین های بینی، کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست ایده آل است. این روش برای افرادی که شلی پوست خفیف تا متوسط ​​دارند و آماده لیفت صورت نیستند توصیه می شود. چند ماه پس از جراحی می توان نتایج را مشاهده کرد. از این تکنیک برای جوانسازی عمومی صورت، لیفتینگ، سفت کردن و فرم دادن به بدن نیز استفاده می شود.

درمان ناقص صورت

هایفو از انرژی اولتراسوند برای نفوذ به لایه های زیرین سطح پوست و افزایش دمای بافت استفاده می کند. هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای خاصی می رسند، آسیب می بینند. اگرچه ممکن است غیرعادی به نظر برسد، اما این آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند.

هنگامی که کلاژن افزایش می یابد، پوست سفت تر می شود و چین و چروک ها کاهش می یابد. در واقع انرژی زیادی وارد بافت پوست می شود، اما هیچ آسیبی به لایه های فوقانی و مجاور پوست وارد نمی شود.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

هایفو برای همه مناسب نیست و نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهد. به عنوان مثال، برای افراد بالای 30 سال که پوست شل ندارند، نتایج بسیار خوبی خواهد داشت و برای همه افراد مسن با پوست شل توصیه نمی شود. اگر مسن تر هستید، پوست شل دارید یا پوست گردن بسیار سفت دارید، ممکن است نیاز به جراحی باشد.

در واقع، افرادی که پوست آسیب دیده یا حساس دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

فواید آب درمانی زیبایی

کاهش چین و چروک

برای سفت شدن پوست گردن

اسلحه بیرون آورده شد

ابروهای بالا انداخته

پلک ها را بلند کنید

خط فک بزرگ شده

پوست نرم

انجمن جراحی زیبایی آمریکا می گوید که این روش معمولاً در 2 تا 3 ماه نتایج خوبی روی پوست ایجاد می کند و مراقبت از پوست خوب می تواند این نتایج را تا یک سال حفظ کند.

هایفو چه حسی دارد؟

در حین عمل، احساس درد بسیار کم است و فقط بخیه های کوچکی را احساس می کنید که به شما فشار داده شده است. اگر نگران درد هستید، با پزشک خود صحبت کنید. پزشک ممکن است مصرف استامینوفن یا یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی را قبل از درمان توصیه کند.

بلافاصله پس از درمان ممکن است مقداری قرمزی یا تورم را تجربه کنید که به تدریج طی چند ساعت آینده فروکش می کند.

آیا این روش دردناک است؟

هایفو به صورت علمی مورد مطالعه قرار گرفته است و رتبه درد 4 از 10 است. زاناکس گاز خنده و کرم خنک کننده برای کاهش درد در طول درمان ارائه می دهد. اکثر بیماران به داروهای مسکن نیاز ندارند و دارو را قابل تحمل می دانند.

روش هایفوتراپی در هفت مرحله

در مرحله اول ناحیه مورد نیاز توسط تکنسین تمیز می شود.

در صورت لزوم از کرم ضد درد استفاده کنید. کرم را فقط در محل مورد نیاز بمالید.

سپس ژل اولتراسوند در ناحیه مورد نظر اعمال می شود.

دستگاه هایفو روی پوست قرار می گیرد.

در ادامه تنظیمات لازم برای دستگاه هایفو آماده می شود.

سپس انرژی اولتراسوند در پالس های کوچک به مدت سی تا نود دقیقه به ناحیه مورد نظر رسانده می شود.

در مرحله آخر دستگاه از روی پوست جدا می شود.

در حالی که انرژی اولتراسوند اعمال می شود، ممکن است احساس گرما و سوزن سوزن شدن کنید. در این صورت می توانید از مسکن استفاده کنید. پس از اتمام مرحله نهایی، شما مرخص می شوید و به خانه می روید و می توانید به زندگی عادی خود بازگردید.

مزایای هیپنوتیزم در مقایسه با جراحی لیفت صورت

مزایای هیپوتراپی فراتر از جراحی لیفت صورت است. از آنجایی که هیچ برش یا جای زخمی باقی نمانده است، می توانید بلافاصله بیمارستان را ترک کرده و به زندگی عادی خود ادامه دهید. هایفو بسیار ارزان تر از لیفت صورت است. هیپوتراپی یک روش درمانی بدون درد و سریع است. به طور کلی، برای کسانی که به دنبال جوانسازی صورت هستند، گزینه خوبی است.

البته شیاف درمانی 100% داروی پیری نیست. اما این یک گزینه عالی برای افرادی است که پوست شل و ظریف دارند. اگر سن شما باعث افتادگی و چین و چروک شدید بدن می شود، هایفو ممکن است نتواند این مشکلات پوستی را حل کند.

مشکلات هیپوتراپی

همانطور که گفته شد، معمولاً می توان نتایج خوبی را پس از یک بار لیفت پوست با هایفو انتظار داشت. اگر افتادگی شدید، چین و چروک عمیق یا سایر مشکلات جدی وجود داشته باشد، ممکن است درمان اضافی لازم باشد. در این صورت می توان 8-12 ماه پس از اولین درمان، درمان تکمیلی را تجویز کرد.

در برخی موارد کمترین عوارض به شرح زیر است:

تورم یا قرمزی خفیف ممکن است رخ دهد و در صورت وجود، باید به سرعت فروکش کند.

ممکن است کمی حساسیت به لمس و احساس سوزن سوزن شدن وجود داشته باشد که در برخی موارد چند هفته طول می کشد.

در موارد نادر، ضعف و ناراحتی موقت ممکن است رخ دهد. این عوارض معمولا پس از چند روز ناپدید می شوند.

ارزش هیپنوتیزم درمانی

قیمت هایفوتراپی در تهران و در شهرها و کشورهای مختلف متفاوت است. دلیل این تفاوت در نوع تجهیزات هایفوتراپی، حوزه درمان، تعداد جلسات درمانی، مهارت پزشک، اقتصاد کشور، خدمات بالینی و ... است. به یاد داشته باشید که قیمت بسیار پایین می تواند بر کیفیت کار شما تأثیر بگذارد. برای بررسی قیمت به چندین کلینیک مراجعه کنید و در نهایت از بین آنها بهترین را از نظر قیمت و خدمات انتخاب کنید.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی