سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

ورق فولادی کشیده شده

دوشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ


ورق استیل خراشیده که یکی از محصولات جدید و زیبای استیل مهفا موجود در بازار می باشد به دلیل سطح خش دار مورد توجه بسیاری از افراد در صنایع مختلف قرار گرفته است. این محصول با توجه به ویژگی های فراوان، کاربرد فراوانی در صنایع داخلی و خارجی دارد. فولاد خراش انواع مختلفی دارد و آهنربا آن را جذب نمی کند. در این مقاله از سایت بازرگانی نجومی ضمن معرفی ورق فولادی خراشیده به بیان انواع آن نیز می پردازیم. شناخت شما از خواص این محصول به شما این امکان را می دهد که هنگام خرید محصول اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مقدمه ای بر ورق فولادی خراشیده

ورق فولادی خراشیده نوعی ورق آلیاژی فولادی است که در بازار به ورق فولادی شماره 4 معروف است. ورق های فولادی موج دار در سه ابعاد 1000x2000 (کوتاه)، 1220x2440 (متوسط) و 1250x2500 (طول) تولید می شوند. به طور کلی ورق های فولادی به دو دسته فولاد باربر و فولاد غیر باربر تقسیم می شوند این طبقه بندی بر اساس میزان جذب آهن فولاد است و ورق فولادی خراشیده یکی از فولادهای غیر باربر است. ورق های نچسب بیشتر از ورق های نچسب استفاده می شوند، اما هزینه بیشتری دارند.

ورق فولادی در واقع نوعی از فولاد آلیاژی است که در آن عناصر مختلفی مانند فسفر، گوگرد، کروم و نیکل اضافه شده و وظیفه پیدایش ویژگی های منحصر به فرد را بر عهده دارد. سطح ورق این محصول انعکاس کمی دارد و به دلیل خراش های موجود، آلودگی و یا اثر انگشت روی سطح دیده نمی شود. وجود این عناصر در ورق فولادی خراشیده به این معنی است که این محصول دارای ویژگی هایی از جمله استحکام، دوام، شکل پذیری، مقاومت در برابر ضربه و قابلیت جوشکاری بوده و در بسیاری از شرایط مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهمترین مزایای این ورق قابلیت بازیافت 100% آن است. این ویژگی باعث می شود تا دی اکسید کربن کمتری وارد جو زمین شود و در نتیجه سازگار با محیط زیست است. به طور کلی، ورق فلزی موجدار با لایه ای از پلیمر مانند PVC پوشانده می شود. این لایه در واقع به عنوان محافظ عمل می کند تا در هنگام جابجایی و نصب آسیبی به آن وارد نشود.

برای اطلاع از سایر ویژگی های محصول مورد نظر خود می توانید با کارشناسان فروش در بازرگانی نجومی تماس بگیرید.

قالب های فولادی گالوانیزه

ورق موجدار مانند سایر ورق ها دارای انواع مختلفی می باشد که به شرح زیر اشاره می کنیم:

• ورق استنلس استیل 304

این نوع ورق از آلیاژ فولاد ضد زنگ 304 و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. عناصر این ورق شامل 18% کروم و 8% نیکل می باشد. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد و دوام بالایی دارد. ورق فولادی موجدار 304 به دو صورت ورق و رول و در ضخامت های 0.5 میلی متر، 0.6 میلی متر و 0.8 میلی متر در بازار موجود است.

• 430 عدد فولاد حکاکی شده

430 ورق فولادی از فولاد جذب مغناطیسی ساخته شده است. عدم وجود کروم و نیکل در این محصول باعث می شود که کارایی آن نسبت به سایر انواع کاغذهای فشرده کاهش یابد. با توجه به خواص آن بنابراین از این کاغذ برای ساخت وسایل آشپزخانه مانند ماشین ظرفشویی استفاده می شود. ترکیب این نوع کاغذ شامل 18-14 درصد کروم، بیش از 0.5 درصد نیکل و 1 درصد منگنز است.

فرآیند تولید کاغذ قالبی

سطح ورق کروم در آلیاژ ورق فولاد ضد زنگ با لایه ای از اکسید کروم پوشانده شده است. این لایه از اکسید شدن و زنگ زدگی ورق فولادی در مجاورت رطوبت و هوا جلوگیری می کند. در حین اچینگ ورق فولادی، این لایه نازک خود را بازسازی می کند تا حفاظت در برابر خوردگی را از دست ندهد. در واقع مبنای اولیه تولید این محصول، ورقی است که بر اساس الگوهای استاندارد ساخته می شود که به صورت نورد سرد یا گرم می باشد و با کمک دستگاه مخصوص روی آن خطوطی در جهت های مشخص و ثابت کشیده می شود.

ورق استیل خشدار به دو صورت کارخانه ای و داخلی خراشیده می شوند. در روش کارخانه ای این صفحات از ابتدا خراشیده می شوند و در روش داخلی صفحات مات یا براق هستند که با اسکراپرها خراشیده می شوند. خطوط روی صفحه فولادی خراشیده صاف، موازی و ظریف هستند.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی