سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

ویال سفید/زرد

جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ


موم زنبور عسل یکی از قدیمی ترین موم های تولید شده از موم زنبور عسل است. این موم توسط زنبورهای Apis تولید می شود.

موم زنبور عسل حاوی حداقل 284 ترکیب مختلف است که عمدتاً آلکان های با زنجیره بلند، اسیدها، استرها، پلی استرها و هیدروکسی استرها هستند، اما ترکیب موم زنبور عسل در مکان های مختلف متفاوت است.

وزن مخصوص آن حدود 0.95 و نقطه ذوب آن بیش از 140 درجه فارنهایت است. به طور خاص، مومی است که توسط هشت غده ترشح می شود که در شکم زنبور عسل تولید می شود. موم در ورقه های نازکی به نام فلس ترشح می شود.

موم ها یا موم ها گروهی از ترکیبات چربی دوست (چربی دوست) با منشا گیاهی، حیوانی یا معدنی هستند. قرن ها پیش کشف شدند و کاربردهای زیادی در مواد غذایی، آرایشی، دارویی و غیره دارند.

توضیحات بیزوواکس سفید و زرد

این ماده حاوی هیدروکربن ها، الکل های زنجیره مستقیم، اسیدهای هیدروکسی و روغن هایی است که در دمای 63-65 درجه سانتیگراد ذوب می شوند.

استفاده از بیزووکس سفید و زرد

- در صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی به عنوان فشار

- تولید شمع های معطر

- انزوا

Bozax برای استفاده خوراکی یا به عنوان یک دارو بی خطر در نظر گرفته می شود، اگرچه در موارد نادر برخی از افراد ممکن است به موم زنبور عسل حساسیت داشته باشند.

استفاده از موم برای اکثر افراد بر روی پوست احتمالاً بی خطر است. اما برخی از افراد ممکن است پس از استفاده از موم دچار حساسیت پوستی شوند.
 

مراجعه به ادامه مطلب:  https://exirchemi.com/product/beeswax-white-yellow/

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی