سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.


عملکرد ال جی در تولید لوازم خانگی چشمگیر بوده و پیشرفت آن در دهه گذشته چشمگیر و قابل تحسین بوده است. با تکمیل یخچال ها با فناوری ها و ایده های جدید، پیشرو در تولید یخچال شد و ال جی پرچمدار و یکی از محبوب ترین برندها لقب گرفت. اما چه چیزی یخچال های ال جی را به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال ها تبدیل کرده است؟ یخچال های ال جی ویژگی های خاصی دارند در این مقاله می خواهیم به طور کلی به ویژگی های یخچال ال جی بپردازیم و با نحوه کارکرد آنها بیشتر آشنا شویم. با تعمیر اول همراه باشید.

یخچال ال جی با پارامترهای مختلف

قبل از اینکه به ویژگی های ال جی بپردازیم بد نیست به مدل های مختلف یخچال ال جی اشاره کنیم.

یخچال های ال جی دارای امکانات زیر هستند:

1- یخچال فریزر بالا و پایین

2- یخچال فرنچ

یخچال 3 طرفه

4- یخچال دوبل

5- Inst view با یخچال

6- اطراف این چرخه را کنار هم در یخچال قرار دهید

تمامی مدل های یخچال ال جی

طراحی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد یخچال ال جی طراحی آن است. از آنجایی که یخچال ها ابعاد بزرگی دارند، می توانند در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه بسیار موثر باشند. یخچال های ال جی از نظر طراحی بی نظیر هستند و در سبک های بسیار شیک و مدرن در رنگ های دودی و سفید طراحی شده اند و می توانند جلوه ای زیبا و مدرن به طراحی آشپزخانه ببخشند. یکی از مهم ترین موارد یخچال ال جی که در قسمت طراحی می توان به آن اشاره کرد جنس بدنه آن است. بدنه یخچال ال جی از استیل ضد زنگ می باشد که نه تنها اثر انگشتی روی بدنه باقی نمی گذارد بلکه ضد خش نیز می باشد که زیبایی یخچال شما را برای مدت طولانی حفظ می کند. "ویژگی های یخچال ال جی"

ویژگی های یخچال ال جی

میزان مصرف و کمپرسور خطی

یک فاکتور بسیار مهم در هنگام خرید لوازم برقی مصرف انرژی محصول است. خوشبختانه اکثر یخچال های ال جی دارای برچسب EnergyStar هستند که به شما کمک می کند انرژی کمتری مصرف کنید و بدون کاهش کیفیت عملکرد یخچال از محیط زیست محافظت کنید. یکی دیگر از قسمت های بسیار مهم کمپرسورهای خطی اینورتر مورد استفاده در یخچال ال جی است. کمپرسورهای خطی اینورتر در مقایسه با کمپرسورهای معمولی تقریباً 32 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. کمپرسور خطی علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی از جنبه های دیگر نیز بسیار موثر است که یکی از آنها میزان نویز است که باعث کاهش صدا می شود و یخچال در سکوت کامل به کار خود ادامه می دهد. کمپرسور خطی همراه با فناوری جریان هوای چندگانه به شما کمک می کند تا با حفظ رطوبت و شرایط دما، غذا و سبزیجات خود را تازه و تازه نگه دارید. علاوه بر این، کمپرسورهای خطی اینورتر یخچال ال جی از قطعات کمتری استفاده می کنند و در عین حال کارایی بیشتری دارند. کمپرسورهای خطی اینورتر دارای 10 سال گارانتی ال جی "ویژگی های یخچال ال جی" هستند. برای تعمیر یخچال با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الجی در مازندران تماس بگیرید.

ویژگی های یخچال ال جی

سیستم تصفیه آب

سیستم تصفیه آب در یخچال های ال جی در سه مرحله آلودگی های رایج موجود در آب را حذف می کند. همچنین مخزن آب اکثر یخچال های ال جی از فولاد ضد زنگ می باشد که از آلودگی هایی مانند خوردگی مخزن جلوگیری می کند. "ویژگی های یخچال ال جی"

سیستم تصفیه هوا

فناوری Hygiene Fresh به عنوان یک سیستم تصفیه هوا در یخچال های ال جی عمل می کند. یخچال ال جی با استفاده از سیستم فیلتر Hygiene Fresh هوای داخل یخچال را تازه نگه می دارد و با استفاده از فن مخصوص هوای داخل یخچال را تصفیه می کند و همچنین 99 درصد میکروب ها، باکتری ها و بوی بد داخل یخچال را از بین می برد. "ویژگی های یخچال ال جی"

ویژگی های یخچال ال جی

Llambat LED

لامپ های ال ای دی مورد استفاده در یخچال های ال جی انرژی کمتری مصرف می کنند و از طرفی عمر آنها دو برابر لامپ های معمولی است. علاوه بر این، چراغ های ال ای دی یخچال های ال جی 2.5 برابر روشن تر از سایر چراغ ها هستند. "ویژگی های یخچال ال جی"

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی